Nou niet aan dit hele Joost gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mja, als je zelf eerst een lied instuurt waarmee je 7 oktober probeert uit te melken en in Malmö constant iedereen loopt te treiteren, kan je er dan nog steeds helemaal niets aan doen?
Lijkt me ergens ook sterk, al heeft de EBU er wel een handje van om een statement uit te brengen op onmogelijke tijden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat vandaag ook niet meer gebeuren denk ik
Als het zoiets was geweest dan waren er echt wel beelden van naar buiten gekomen. Iedereen staat de hele dag met z’n mobiel in z’n handen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is sowieso erg stil verder.
Er zou een incident zijn geweest met een fotograaf maar geen enkele fotograaf die daar al foto's van naar buiten brengt gek genoeg.
Vooral alles geloven wat je leest ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mja, als je zelf eerst een lied instuurt waarmee je 7 oktober probeert uit te melken en in Malmö constant iedereen loopt te treiteren, kan je er dan nog steeds helemaal niets aan doen?
Lijken de F1 Stewards welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lijkt me ergens ook sterk, al heeft de EBU er wel een handje van om een statement uit te brengen op onmogelijke tijden.
Mijn stappenteller stond vandaag op 25.000 stappen. Of bedoelde je dat niet?quote:
Waar doe ik dat dan? Ik noem nergens een datum.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Net doen of het vorig jaar was of zo
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral alles geloven wat je leest ja.
Iedereen constant lopen treiteren.quote:
Dit doen ze bij elke artiest en krijgen een voorspelbare reactie die ze vervolgens weer kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Toby56 het volgende:
De Israëlische pers doet deze dagen wel enorm haar best.
[ x ]
En er staan ook persdelegaties uit heel europa bij met professionele apparatuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als het zoiets was geweest dan waren er echt wel beelden van naar buiten gekomen. Iedereen staat de hele dag met z’n mobiel in z’n handen.
Ik meende hem op die ene twitterclip nog te horen juichen voor Israël.quote:
Er zijn beelden dat een journalist NL delegatie loopt te treiteren, RTE Spanje komt met een dikke statement ... maar zal allemaal wel nep zijn ..... als je kop in zand steekt is alles nep ja.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En er staan ook persdelegaties uit heel europa bij met professionele apparatuur.
Zou ook bij/na de vlaggenparade zijn gebeurd waar echt elk land met persdelegatie bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |