We zullen het nooit weten. Zonder al dit gedoe was het ook gewoon realistisch dat hij bij de jury ergens rond de 20e plek zou eindigen, maar als dat nu gebeurt gaan mensen denken dat dat hier door komt ipv door zijn kwalitatief nogal magere optreden van gisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:40 schreef Evenstar het volgende:
Nee, eerlijk ditAls hij morgen alsnog mee mag doen dan is een goede klassering hem gewoon door zijn neus geboord. Alsof de jury punten gaan geven aan een land met een mogelijke DQ boven hun hoofd
Volgens mij moeten juries sowieso alle landen ranken van 1 tot 25 (of 26 als hun eigen land niet deelneemt). En daar komt dan een eindresultaat uit. Enige vraag is dan welk nummer heeft Joost als deze niet op de startlijst staat....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze stellen het definitieve besluit nog even uit denk ik. Morgen zal dus ook nog onzeker zijn.
Juries zullen denk ik een extra land op de scorelijst moeten zetten.
Duh, Moroccan Oil is de hoofdsponsorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef xminator het volgende:
Kan ik ergens nog wedden op ESF? Ze gaan moedwillig Israel laten winnen. Doorgestoken kaart dit.
Deze blamage gaat de geschiedenisboeken van Europa in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Dit alles is natuurlijk behoorlijk gênant. Ik weet dat ik van deze commotie zou smullen als het om een ander land zou gaan. Dit is geen reclame, meneer Joost.
Denk wel een stuk hoger dan 20e. Het nummer is en blijft een oorwurmquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Zonder al dit gedoe was het ook gewoon realistisch dat hij bij de jury ergens rond de 20e plek zou eindigen, maar als dat nu gebeurt gaan mensen denken dat dat hier door komt ipv door zijn kwalitatief nogal magere optreden van gisteren
Als het moet voor de sympathiestemmen, vermoord ik vannacht nog Bonifatius 2477 bij Dokkum om snel een oorlog met de Friezen te ontkennen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we hierdoor gaan winnen boeit het mij niet hoor.
Alleen winnen telt.
ja dat is wel extreem verdachtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Maar zij Joost niet dat we hierna van hem af zouden zijn? Goed gelukt lijkt me!
Sjantal ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jan Smit ziet er ongezond uit tegenwoordig.
Men zal toch gewoon alle acts ranken? Dus als Joost wegvalt schuift de rest op. Of geeft men alleen de punten en verder niks? In dat geval zal er gewoon een extra act als reserve voor de punten geranked worden. Zo moeilijk zal dat niet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Ericr het volgende:
Competitievervalsing als ze Nederland punten geven terwijl ze misschien er uit liggen. Die punten zouden dan bij een ander land terecht komen. Dit heeft geen zin mocht hij morgen toch niet meedoen.
Tenzij hij een brandende pook heeft uitdrukt op een fotograaf lijkt me dit een schitterend actiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Zwansen het volgende:
Als Joost niet mee mag doen dan moet je Joost volgens jaar opnieuw sturen.
We zijn in ieder geval verrast.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Maar zei Joost niet dat we hierna van hem af zouden zijn? Goed gelukt lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |