Je woont wel heel erg dichtbij, enge shit ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare school
Ik ook, Estland is leuk, maar het wordt nu geen stemmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk eerder Zwitserland, alhoewel Israël ook een goed lied heeft.
Estland vond ik verassend en grappig.
Dat, slaan en je verliest accepteren. Niet oke, wel te begrijpenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.
GEWELD IS NOOIT DE OPLOSSINGquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.
dat dus, dan zou hij toch ook op het scorebord moeten staanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verbieden vanavond op te treden maar wel een video instarten voor de jury én hem van het scorebord halen. Wie het nog snapt mag het zeggen.
Ze durven geen beslissing te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verbieden vanavond op te treden maar wel een video instarten voor de jury én hem van het scorebord halen. Wie het nog snapt mag het zeggen.
ja heel vaag allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Vakjury gaat pas beoordelen wanneer het onderzoek is afgerond. Bij diskwalificatie doen ze het helemaal niet. Bij geen diskwalificatie doen ze het dan pas.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik snap er inderdaad geen klote meer van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verklaart wel waarom ik je een prima gozer vind.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je woont wel heel erg dichtbij, enge shit dit
Ja met dat scoreboard is wel raar. Dan krijgt ie bij voorbaat 0 punten dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
"Dames en heren, deelnemer nummer 5 loopt buiten weddenschappen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Dat kan niet. Immers vul je nu al je scorecard in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vakjury gaat pas beoordelen wanneer het onderzoek is afgerond. Bij diskwalificatie doen ze het helemaal niet. Bij geen diskwalificatie doen ze het dan pas.
Ja en zonder met een goed verhaal te komenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Ze stellen het definitieve besluit nog even uit denk ik. Morgen zal dus ook nog onzeker zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Dit is nog het meest vage van allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |