Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaaktquote:
En nu al de meest besproken act áls hij morgen mee mag doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lichtpuntje is dat Joost al 2 miljoen views heeft op Youtube voor de semi.
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaakt
Tering je post is 3000 bekeken. Held!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
Al 9 likes te pakken.
Ook op Twitter omarmt het ESF-publiek mij
Had ie het niet min of meer aangekondigd met die brandende molen in zijn clip?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe geniaal is het als dit bij de act hoort. De verrassing is waar hij het steeds over had. Guerilla marketing over 9000
Ik dacht dat de vogel de verrassing was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe geniaal is het als dit bij de act hoort. De verrassing is waar hij het steeds over had. Guerilla marketing over 9000
Aan de andere kant, hij verstopt zich ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.
Het maakt me niks uit dat hij niks zegt en wel gewoon vriendelijk gedag zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaakt
De mallemolen van het leven...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had ie het niet min of meer aangekondigd met die brandende molen in zijn clip?
Wat de EBU kan, kan Joost ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.
Oh, zit op de bank hoor. Ik let op jullie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Topic pointer leidt slechts naar een gesloten reeks @:yvonne
Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef Japepk het volgende:
Ik heb een uurtje niet kunnen volgen. Maar we zijn weer een uur verder, de juryshow is begonnen en we weten nog steeds niets?
Zal iets juridisch zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eens. Het totale gebrek aan enige communicatie is ook raar.
Gaat nu aan zijn hashblokken beginnen op zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef frien het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit dat hij niks zegt en wel gewoon vriendelijk gedag zegt.
Ik ben blij dat hij gespot is en in orde is! Want ik maakte me wel eventjes zorgen.
Weet iemand waar dit diepte(punt)-interview is gefilmd?
quote:
Met Suzan en Freek zaten we nog in de running.quote:
Joost doet niet mee aan jury show omdat het onderzoek nog loopt. Jury krijgt optreden van eerder te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef Japepk het volgende:
Ik heb een uurtje niet kunnen volgen. Maar we zijn weer een uur verder, de juryshow is begonnen en we weten nog steeds niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |