Dan past dat perfect in de mythe. Ik denk dat het zo gaat lopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef Origami94 het volgende:
Wat als Joost niet mag meedoen maar toch wint?
Ja, ze zou voor minder he. Hij is al enorm genaaid door de EBU, ik dacht al dat hij op het podium zou ontploffen, maar het is dus nu blijkbaar al eerder gebeurd (onder voorbehoud).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik het gevoel dat Joost zelf misschien niet meer wil?
Nee, toch? Wel een Israëlische journalistquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was geen fotograaf maar iemand binnen de Israëlische delegatie.
Het is ook niet het eerste jaar dat de EBU zo matig communiceert.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die berichten van Aftonbladet hebben meer iets van een lastercampagne. Maar vooral: wat kan er in vredesnaam zijn gebeurd dat er 5 uur nodig is om dit uit te zoeken en een beslissing over te nemen?
Ah ik dacht fotograag uit Israël, thanks for the updatequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was geen fotograaf maar iemand binnen de Israëlische delegatie.
quote:
Misschien geen artiesten meer met 'hitpotentie'.quote:
Yvonne Coldewijer er op afsturen. Hoewel die tegenwoordig alleen maar tegen vergoeding werkt las ik ergens.quote:
Goed uiteinde alvast makkerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:15 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alweer richting half 8, de klok tikt langzaam weg.
Gelukkig is het hier weer gezellig!
Dat is weer dat filmpje van vanmiddag, dit gaat over een ander filmpje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, toch? Wel een Israëlische journalist
Wat is er intimidatie aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Free Palestine roepen naar de Israëlische delegatie is dan weer geen intimidatie
Warm bad hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:15 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alweer richting half 8, de klok tikt langzaam weg.
Gelukkig is het hier weer gezellig!
Volgens mij hoort hij niet bij de delegatie. Al zou je dat wel gaan denken door zijn gezuigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah ik dacht fotograag uit Israël, thanks for the update
Nu je dan ook leest dat Spanje ook al lastig is gevallen kan het best nog zijn ook dat Israël heeft lopen stoken en Joost een tikje heeft uitgedeeld. Als het echt alleen maar Joost vs random fotograag zou zijn zou het al lang bekend zijn gemaakt. Ik blijf gevoel houden dat Israël er ergens mee te maken heeft en dat EBU nu hard aan het proberen is om er nog wat van te maken, want iemand uitsluiten door Israël gaat het niet worden.
Ho even, er was sprake van een woordenwisseling.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
Dan moet die zn poten gewoon thuis houden.
Nog eentje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef poemojn het volgende:
Volgens Aftonbladet was het een vrouwelijke (technische?) medewerker van de televisieproductie https://www.aftonbladet.s(...)joost-klein-anklagas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |