1 vd 12000 geruchten die we al 6 uur horen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik lees op reality.fbi dat 'ie een Israëlische fotograaf heeft gemept omdat die denigrerende opmerkingen maakte over Joost zijn ouders. Ik ben anti geweld maar ik kan me zo'n uitbarsting dan wel voorstellen.
Hoera, random popliedje #568 komt terug!quote:
heb mij laten vertellen dat als je dat ruikt, je 'm even beter achter het randje moet wassenquote:
Ik heb je niet in veel topics gezien of bedoel je zelf alles lezen online?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.
Knap hoe je het volhoudtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 vd 12000 geruchten die we al 6 uur horen..
Er is nog niets bekend..
Dan is iedereen Mark Ruttequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen zullen straks wel balen als blijkt dat het helemaal niets met Israel te maken heeft.
Ik hoop oiok om duidelijkheid voor 20:00quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Om 20 uur de knotsgekke ontknoping in de KKD mensuh.![]()
![]()
MIA sowieso.quote:
Oh my godquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef Oliver23 het volgende:
Volgend Aran Bade
Vechten tussen Israël en Spanje
Je snapt zelf wel hoe het zit toch hopelijk? Sommige woorden betekenen letterlijk niks bijzonders, maar in een bepaalde context zeer veel. “Not a step back” toevallig gisteren een documentaire over gezien. Wat is er mis met geen stap terug doen? Voor de Russen aan het front in 1942 betekende het de dood.quote:
Was dit jaar al wat minder inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb je niet in veel topics gezien of bedoel je zelf alles lezen online?
Netjes dat ze wachten op het acht uur journaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef quirina het volgende:
20:00 horen we of Joost Klein gediskwalificeerd wordt.
Voor een DNF moet je eerst startenquote:
Dan roepen we GEKOLONISEERDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Jimbo het volgende:
straks doet niemand meer mee en is isreal de enige overgebleven finalist
En toch wint joost dan nog op stemmen
Sorry maar wat is daar gaande joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef Oliver23 het volgende:
Volgend Aran Bade
Vechten tussen Israël en Spanje
Kan je er inhoudelijk op ingaan in plaats van slappe retoriek te gebruiken en allerlei slappe dingen erbij te halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je snapt zelf wel hoe het zit toch hopelijk? Sommige woorden betekenen letterlijk niks bijzonders, maar in een bepaalde context zeer veel. “Not a step back” toevallig documentaire over gezien. Wat is er mis met geen stap terug doen? Voor de Russen aan het front in 1942 betekende het de dood.
Nou niet gaan jennen, hč?quote:
De mensen buiten zijn toch al boos.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef core2duo het volgende:
Ik zie het hele ESF nog wel afgeblazen worden.
Dit is wel erg optimistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef core2duo het volgende:
Hier scoor je geen punten mee bij GodGod.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die haten op joost :’)
Israel moest allang gediskwalificeerd worden door die shit die ze op dit moment doen
Ja nee, doe maar niet, okéquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Israel moest allang gediskwalificeerd worden door die shit die ze op dit moment doen
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef core2duo het volgende:
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Toby56 het volgende:
In de Mallemolen van het leven
Draai je allemaal je eigen rondje mee.
letterlijk nergens gaat t over geweld tegen israel, hoe kom je hier nou weer opquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef quirina het volgende:
Geweld tegen Israël is niet nodig en ESF is daar ook niet de plek voor.
Vreemde zinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |