quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat hier mijn ESF-schap eindigt dit jaar. Het waren een mooie ongeveer 10 jaar.
Je gelooft een tweetje blindelings, achachach.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Spaanstalige en ierse delegatie hebben er ook last van dus niet joost alleen
Ik neem aan op hun youtube pagina maar zie nog geen linkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Waar kunnen we de persconferentie bekijken?
Zo is dat Henkie ouwe smikkelbeerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:19 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik hoop echt dat ie straks gewoon op dat podium staat….. zou zo’n afknapper zijn als het zo eindigt
Lijkt me niet, er zijn wel artiesten die met ergere dingen weggekomen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Einde carričre voor Joost lijkt me ook, de deftige kippetjes op Lowlands dragen niet zo vaak Arafat sjaaltjes.
Huh, wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat hier mijn ESF-schap eindigt dit jaar. Het waren een mooie ongeveer 10 jaar.
Dus de term free staat voor geweld?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat het ten eerste een politieke leus is en ten tweede onmiskenbaar met geweld samenhangt.
"free Palestine"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Za het volgende:
Dit lid van de Spaanse delegatie geeft aan dat zowel de Spaanse, Ierse als Nederlandse delegatie geļntimideerd zijn door Israėl:
[ x ]
Er is geen persconferentiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Waar kunnen we de persconferentie bekijken?
Die in de tweet zelf al toegeven dat ze free palestine naar de Israėlische delegatie aan het roepen waren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toevallig wel de meest anti Israel delegaties… ik zou ook reageren als mensen mij politieke verwensingen naar mn hoofd slingeren terwijl ik op een liedjesfestijn ben. Dan had je niet moeten gaan en lekker thuis moeten blijven als je het er niet mee eens bent dat er bepaalde landen mee doen. En niet toch komen en vervolgens mensen gaan toeschreeuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, dit zijn de leukere momentenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje van de stress Yvonne?
Hou eens op joh..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen zullen straks wel balen als blijkt dat het helemaal niets met Israel te maken heeft.
Poepquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Blijft toch gek dat de EBU hem nog niet heeft gediskwalificeerd. Iets stinkt er
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.quote:
Dat is hoe het werkt tegenwoordig in bepaalde kringen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Free Palestine roepen naar de Israėlische delegatie is dan weer geen intimidatie
Geloof het welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lees inderdaad iets van een KAN journalist. Is dat Israėlische staatsomroep?
Dat hele zaakje stinkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef Poepz0r het volgende:
Blijft toch gek dat de EBU hem nog niet heeft gediskwalificeerd. Iets stinkt er
Jij wel maar er zijn er hier een stuk of 5 die al de hele middag ongefundeerd Israel beschuldigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe eens op joh..
Hoe kom je daarbij? Ik heb bijvoorbeeld al tig x gezegd dat er ontkend wordt dat het iets met de Israėlische delegatie te naken heeft.
Stop eens met zuigen joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij wel maar er zijn er hier een stuk of 5 die al de hele middag ongefundeerd Israel beschuldigen.
Begint om 21:00, maar als ze nu niet op het terrein zijn..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komen ze niet enorm in de knel met de juryshow nu qua timing?
Het ligt allemaal maar aan de situatie natuurlijk. Als je daar loopt en je gaat 'Free Palestine!' schreeuwen in het gezicht van Eden Golan, dan ben je ook wel een kansloze lul, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
"free Palestine"
Wie wordt er nu geļntimideerd?
Het gaat wel krap worden allemaal ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komen ze niet enorm in de knel met de juryshow nu qua timing?
Jawel joh, volgend jaar gewoon weer allemaal plezier en leuk en allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.
1 vd 12000 geruchten die we al 6 uur horen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik lees op reality.fbi dat 'ie een Israėlische fotograaf heeft gemept omdat die denigrerende opmerkingen maakte over Joost zijn ouders. Ik ben anti geweld maar ik kan me zo'n uitbarsting dan wel voorstellen.
Hoera, random popliedje #568 komt terug!quote:
heb mij laten vertellen dat als je dat ruikt, je 'm even beter achter het randje moet wassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |