Stop eens met zuigen joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij wel maar er zijn er hier een stuk of 5 die al de hele middag ongefundeerd Israel beschuldigen.
Begint om 21:00, maar als ze nu niet op het terrein zijn..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komen ze niet enorm in de knel met de juryshow nu qua timing?
Het ligt allemaal maar aan de situatie natuurlijk. Als je daar loopt en je gaat 'Free Palestine!' schreeuwen in het gezicht van Eden Golan, dan ben je ook wel een kansloze lul, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:20 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
"free Palestine"
Wie wordt er nu geïntimideerd?
Het gaat wel krap worden allemaal ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komen ze niet enorm in de knel met de juryshow nu qua timing?
Jawel joh, volgend jaar gewoon weer allemaal plezier en leuk en allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.
1 vd 12000 geruchten die we al 6 uur horen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik lees op reality.fbi dat 'ie een Israëlische fotograaf heeft gemept omdat die denigrerende opmerkingen maakte over Joost zijn ouders. Ik ben anti geweld maar ik kan me zo'n uitbarsting dan wel voorstellen.
Hoera, random popliedje #568 komt terug!quote:
heb mij laten vertellen dat als je dat ruikt, je 'm even beter achter het randje moet wassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |