Mwoah. Nog voor het opbouwen werden ze weggestuurd. De productieleider wist het dus wel, de jongens van de opbouw niet. Op zich logisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:59 schreef Za het volgende:
Hij is niet "in onderzoek" nav een incident.
Zijn act werd gewoon opgebouwd. Ze hadden hem dus gewoon verwacht.
Hij heeft hier zelf voor gekozen, en ik denk het ESF verlaten.
Ik ook, dan kan ik rustig gaan koken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:01 schreef Moira het volgende:
Ik hoop wel dat ze gauw met info naar buiten komen tho
Echt zonde, maar mijn mening. Nederland staat al bekend als een principieel land. Denk aan de poppenkast rond het WK voetbal 2022 in Qatar. Veel negatieve media-aandacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:59 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
[..]
en daarbij zal hij altijd strijden voor rechtvaardigheid en wat juist is, zelfs als dit tegen de stroom in gaat. Dit kan ik alleen maar waarderen. Ik kan me ook geen ernstig of fysiek incident voorstellen..
Ik ook, moet zo naar voetballen. De ene spanning voor de andere verruilen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:01 schreef Moira het volgende:
Ik hoop wel dat ze gauw met info naar buiten komen tho
Blijf die korte tijd daartussen vreemd vinden. Had niet een klein halfuur eerder gekund?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mwoah. Nog voor het opbouwen werden ze weggestuurd. De productieleider wist het dus wel, de jongens van de opbouw niet. Op zich logisch.
Voor morgen 21:00 zou ook wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga er vanuit dat we in ieder geval wel wat meer weten voor 21:00 vandaag, dan is de jury repetitie.
Daar hadden ze het over toch ? Dat er iets ging gebeuren dat nog nooit is gebeurd bij het esfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat dit ooit eerder is gebeurd.
We zijn zo principieel dat we gewoon op dat wk warenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:03 schreef core2duo het volgende:
[..]
Echt zonde, maar mijn mening. Nederland staat al bekend als een principieel land. Denk aan de poppenkast rond het WK voetbal 2022 in Qatar. Veel negatieve media-aandacht.
Reële kans dat we het morgen op het Songfestival zonder het Nederlandse optreden moeten doen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Ik ga er vanuit dat we dan echt wel wat meer weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor morgen 21:00 zou ook wel fijn zijn.
Echt hè! En maar refreshen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan ik rustig gaan koken.
In dat geval is het enorm on brand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:04 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over toch ? Dat er iets ging gebeuren dat nog nooit is gebeurd bij het esf
Dat lijkt iedereen vergeten ja hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:04 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over toch ? Dat er iets ging gebeuren dat nog nooit is gebeurd bij het esf
Dit klinkt niet gezond, hopelijk is er daar een huisarts in de buurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |