Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo verquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
#JOOSTRAUSNACHHAUS #JOOSTEXIT #JOOSTDQquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Joost is comments aan het uitschakelen bij ESC content
Dat lag hij juist wel volgens interviews met andere landenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Stompt de hele EBU gelijk in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik stel voor dat we Glennis Krijs invliegen als vervanger.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Populairste nummer van alle inzendingen en dan dit
Mwah, er zijn al zeker een handvol artiesten die een (half) statement hebben gemaakt of geprobeerd en die doen ook gewoon nog mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
Kalispermaaaaa groetjes Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo ver
Niets lijkt mequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ben benieuwd wat andere artiesten doen als Joost wordt gediskwalificeerd?
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik leesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ohja als het op FB staat moet het wel waar zijn
!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Juist niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wint
Ja zo kun je wel van alles verzinnenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Laten we alleen dit soort dingen plaatsen als het een redelijke pers bron is, niet "iemand op Facebook"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ben benieuwd wat andere artiesten doen als Joost wordt gediskwalificeerd?
Ligt aan de reden van diskwalificatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als we worden gediskwalificeerd kijk ik nooit meer naar deze walgelijke shit show
Het is hip om kritiek op Isra๋l meteen weg te zetten als antisemitisme. Zwak welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en haar excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.
Niet alles wat gelezen wordt hoeft meteen gedeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |