Onze Joost gestruikeld over een plankje, stiekem voor zijn deur neergelegd door klierende tienermeisjes, na afloop van de show gisteravond.quote:
Nederland en Israël zijn al jaren geen ESF vriendjes inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, en weer in kamp NL. Eerst gedoe met Douwe Bob en die Hovi, en in 2018 was er iets met Waylon en pers?
Oh dus eigenlijk zeg je wij als Israël maken hier de dienst uit? Gtfoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja Tyf ff op, dit heeft die sukkel volledig aan zichzelf en zijn kinderachtige gedrag te danken. Ik zei niet voor niets al dat hij moest oppassen niet teveel Israël shit aan te trekken. Nu mag hij op de blaren zitten. Sukkel dat het er is.
Die was erna, maar is dat bevestigd dat dat het niet was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het ging toch iets dat na de 1/2 finale was gebeurd? Persco was er voor.
Je weet toch niet wanneer het ze ter ore is gekomenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe dan. Ze onderzoeken iets van gisteravond en ze halen Joost na de vlaggenparade pas uit het repetitieschema? Wat zijn dit voor minne streken.
Nee Grazzie. Wat een rollercoasterquote:
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed. Dus het laat zich raden dat meneer waarschijnlijk ergens stennis heeft lopen schoppen. Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk zeg je wij als Israël maken hier de dienst uit? Gtfo
Dit geldt natuurlijk ook voor uitspraken als arme Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Er is nog niets bekend waarover het gaat, lieverd.
Wie zegt dat Joost het is? Delegatie he. Kan ook Appie zijn of iemand anders etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed.
Dat was wel min ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat onze Joost zich ook gewoon moet gedragen op het ESF, iets dat hij gisteravond tijdens de persconferentie overduidelijk niet deed.
Niemand weet waar het over gaat maar jij wel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me geen reden om hem uit de repetities te schrappenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:13 schreef Eurochacha het volgende:
Maar is het al duidelijk dat Joost iets heeft gedaan of kan er ook iets tegen Joost zijn gedaan?
Dat is inderdaad heel gekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
Waarom moest dit in godsnaam duren tot na de vlaggenparade. Wat vaag dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |