Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?quote:
Lijkt me heel sterk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:05 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
De EBU heeft dit aan zichzelf te danken. Het was wachten tot iemand zijn mond niet meer kon houden
Dat ben ik zelf ook deels en toch heb ik een gigantische pleuris hekel aan Israëlquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gover Meit van Joodse afkomst was, maar weet niet of dat klopt. Als dat zo is, dan zal hij vast niets tegen Israel gezegd hebben?
Welk interview?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het heeft te maken met het interview, waarover misschien wel geklaagd is.
SPECULATIES
Dat lijkt mij ook niet. Wtf.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ga je toch ook niet zo maar doen als organisatie?
Daarna naar een swingersboot samen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Eerst met zn allen sushi eten in Amersfoortquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Morgen om 21:00 lekker naar The Fall Guy in de Vue, wie gaat er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |