Nee, vanavond en morgenmiddag zit er wel publiekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan toch niet zomaar een optreden skippen? Is het met publiek nu?
Zou de EBU hem hebben aangesproken op de persconferentie en Joost daar tegenin zijn gegaan? Een ander "voorval" kan ik niet echt bedenken..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er best wat tijd zat tussen repetitie vlaggenparade en de eerste dress rehearsal, misschien is er toen nog iets gebeurd dan... Als er al spanningen zijn eventueel
Zullen we het daar niet over hebben hier? Als je wilt stoken zijn er andere en beter plekken. Waar je ook al veel gebruik van hebt gemaakt. Jouw mening is inmiddels al bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Israël bij de persconferentie?
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Aadrianus het volgende:
Overigens, in de zaal wordt het natuurlijk wel erg cringe als na alle happy vibes bij het publiek de stemming omslaat naar boe geroep. Daar zullen we thuis niet veel van meekrijgen, verwacht ik, maar het is wel even een snelkookpan momentje in de Arena, denk ik.
Dat mogen we hier niet bespreken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat vinden jullie van het belachelijke gedrag van Joost richting Israël bij de persconferentie?
Het Eurovisie Songfestival vraagt wel het uiterste van hem, dat lijkt me inmiddels ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk weleens dat hij het hele gebeuren onderschat of verkeerd ingeschat heeft. Ik zag hem ook tegen de pers zeggen eergisteren dat hij het 'eerst niet' leuk vond en nu wel.
Denk dat hij het optreden met het publiek wel leuk vindt (hoewel hij daar voor zijn doen natuurlijk ook in een keurslijf zit van de act), maar de rest zal vermoeiend zijn.
Ze filteren dat weg dus whateverquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef grazz het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?
Ok, dank je.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, vanavond en morgenmiddag zit er wel publiek
Nou ja, het is natuurlijk ook dat wat je er zelf van maakt, hij maakt daarnaast ook al die content met Appie en Gover enzo. Terwijl ik denk, gozer, ga eens een middagje liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival vraagt wel het uiterste van hem, dat lijkt me inmiddels ook.
Eraan meedoen is toch anders dan het bekijken en die ervaring heeft hij nu wel.
Dalijk blijkt dat hij van de ebu niet mocht optreden en dat zij de boel saboteren. Dat zou helemaal een bak zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ok, dank je.
Blijft heel apart. Ben nu superbenieuwd wat er speelt
Dan hadden ze het beter andersom kunnen doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:27 schreef grazz het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat ze NL voor Israel geplaatst hebben in de hoop dat de sfeer die door Joost is gezet minder voo boe-geroep zorgt? Omdat mensen in een feeststemming zijn en de kans op het omslaan van de stemming verkleint?
Ik weet dat het niet gaat gebeuren, maar eigenlijk hoop ik vanavond bij de jury's en morgen bij de kijkers dat iedereen een @Greys momentje beleefd en dus een *armen in de lucht gooit* doet en gewoon verlangt naar plezier en alle shit wil vergeten en op deze manier een statement maakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:20 schreef TLC het volgende:
Ik denk nog steeds dat Joost het vrij verrassend goed gaat doen bij de jury, en dan via de televoting Nederlands zesde victorie binnenhaalt
Als er een incident was, zou het kunnen zijn dat de EBU hem schorst voor een repetitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dalijk blijkt dat hij van de ebu niet mocht optreden en dat zij de boel saboteren. Dat zou helemaal een bak zijn
Nogmaals dat moet niets uitmaken of de ebu is beïnvloedbaar dan welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
We zeiden van de week nog toen @:Jesper23 zei iets gehoord te hebben over divagedrag van NL, straks krijgen we daardoor ook een slechte startplek.
Ik denk dat je echt niet zo maar kan skippen vanwege moe of stemproblemen (dan zing je bijna niet). Je moet dan echt heel ziek zijn ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan echt niet zomaar wegblijven, dat gaat de productie nooit zomaar toestaan. Die willen voor 200miljoen mensen niets aan het toeval overlaten.
Ik snap wat je bedoelt. Ik zou het niet eens halen naar de locatie en tijdens de voorbereidingen al opgebrand zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk ook dat wat je er zelf van maakt, hij maakt daarnaast ook al die content met Appie en Gover enzo. Terwijl ik denk, gozer, ga eens een middagje liggen.
Misschien redeneer ik teveel vanuit mezelf hoor, maar ik zou halverwege de week al fysiek en emotioneel opgebrand zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |