Griekenland is echt een grote verrassing volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Op Youtube doen Nederland en Griekenland het qua views het beste, met beide 1,1 miljoen voor hun semi final optredens.
Zeker OF je pakt bijvoorbeeld een 7e plek bij de jury maar wint dik de televote. Kan ook zomaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland is een outsider voor de overwinning, maar een belangrijke factor hierin is de jury. En de wildcard dat Israël heet.
De jury moet de act van Joost gemiddeld toch wel 5-6 punten geven en door heel Europa verder gigantisch verdeeld zijn.
Dat optreden van Griekenland was ook geweldig, zoveel charisma, uitstraling. Broekje begon vanzelf te zakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Op Youtube doen Nederland en Griekenland het qua views het beste, met beide 1,1 miljoen voor hun semi final optredens.
Lekkere beat + stoeipoes scoort altijdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Griekenland is echt een grote verrassing volgens mij.
Nee, want de Grieken zijn er zelf heel enthousiast over. Net als in Nederland eigenlijk. Veel van die views zullen wel uit eigen land zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben voor Georgië. Heerlijke outfit @Maximusquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, want de Grieken zijn er zelf heel enthousiast over. Net als in Nederland eigenlijk. Veel van die views zullen wel uit eigen land zijn.
Is m'n nummer 1.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doen we ook. We hebben het over Joost zijn rare gedrag richting Eden Golan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Zullen we trouwens hier weer vooral over Joost gaan hebben?
Mooi scenario. Maar de gemiddelde kijker krijgt natuurlijk helemaal niks mee van dit relletje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Die negatieve reacties op Joost kunnen er natuurlijk ook voor zorgen dat hij dé tegenkandidaat van Israël wordt en ook een monsterscore haalt bij de televote!
Natuurlijk wel. Kwam voor bij in journaal, Shownieuws etc. dat is in het buitenland echt niet andersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mooi scenario. Maar de gemiddelde kijker krijgt natuurlijk helemaal niks mee van dit relletje.
Uh, je weet dat hier het vergrootglas op Joost ligt en daar niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Kwam voor bij in journaal, Shownieuws etc. dat is in het buitenland echt niet anders
De blauwen en rooien doen net zo hard mee. 😆quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[modbreak]Nog maar weer een keer: iedereen mag zijn eigen mening hebben en daarover discussiëren is prima. Maar het is wel klaar met de persoonlijke sneren. [/modbreak]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:07 schreef Funhouse het volgende:
Ik kijk de ESCUnited stream en daar zeggen ze dat Joost niet bij de repetitie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |