Ja als Joost moe of ziek is/was dan was het verstandig geweest om een berichtje naar buiten te doen. Hopelijk is het nog steeds iets stoms.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ja. Had graag even een stukje communicatie van AvroTros gezien nu.
Ja en op Instagram ontbraken we ook bij wat dingen, bij dat zingen onder de douche als enige een ander nummer. Ik weet niet of ze dat achter de schermen zo waarderen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joost wilde ook niet in de whatsappgroep en doet aan meer dingen niet mee. HIj deed ook al niet mee aan 'A Little Bit More'. Mweh, ik hoop niet dat Nederland zo gezien wordt als lastig land, net als Israel.
In dit topic zie ik ook een paar keer voorbij komen dat de delegatie van Israel niet de makkelijkste is, net als toen in 2018 (Netta). Het zou zonde zijn als wij als land ook zo'n naam krijgen.
Dit geloof ik gewoon bijna nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Het zou toch echt hilarisch zijn als dit het gewoon was.![]()
Joost deed verder gewoon aan alles mee. Dat met dat onder die douche en z'n favoriete foto enzo. Kan me voorstellen dat hij gewoon even geen tijd had om iets op te nemen voor ALBM.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Joost wilde ook niet in de whatsappgroep en doet aan meer dingen niet mee. HIj deed ook al niet mee aan 'A Little Bit More'. Mweh, ik hoop niet dat Nederland zo gezien wordt als lastig land, net als Israel.
In dit topic zie ik ook een paar keer voorbij komen dat de delegatie van Israel niet de makkelijkste is, net als toen in 2018 (Netta). Het zou zonde zijn als wij als land ook zo'n naam krijgen.
Misschien zit hij dalijk aan de desk bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Misschien zien we Joost aan het einde van de eerste helft al
NIks aan de hand dus. Winnen we alsnog gewoon heurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien zit hij dalijk aan de desk bij rtl boulevard
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik morgenavond gewoon een biosje kan pakken ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Door naar de finale, maar toch naar huis gaan is in ieder geval nog nooit eerder vertoond
Of ze willen dat heel, heel zorgvuldig de wereld in brengenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:47 schreef TLC het volgende:
Als er echt iets serieus was was er allang een persberichtje naar buiten gegaan
Servië wrijft in de handen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of ze willen dat heel, heel zorgvuldig de wereld in brengen
Misschien kan de AVROTROS dat beter even voor zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
Kan niet vinden waar dit vandaan komt, maar dus later een statement?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |