dat ook niet. Vind hem eigenlijk wel een leuk persoon. Staat voor iedereen klaar en helpt overal aan mee. Ook als er iets is dan gaat hij eerst verhaal halen voordat hij een (verkeerde) conclusie trekt. En dat hij graag vrouwen ziet is niets mis mee. Wat Melanie betreft vond ik ook niets fouts aan en is hij altijd heel duidelijk geweest wat hij voor haar voelde en heeft nooit beloofd buiten verder met haar te gaan. Sterker nog heeft tot in den treurnis toe gezegd dat het alleen voor daar is en dat hij buiten niet met haar verder gaat. Ik vind het een toffe gastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat commentaar op Beau begrijp ik ook niet helemaal. Mag hij niet meer met vrouwen praten of zo?
Iedereen waarschijnlijk want zelf zijn ze perfectquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat op de borst kloppen van die 2 oudjes werkte nu gelukkig tegen. Ben benieuwd wie ze de schuld hebben gegeven van hun falen. Dat hebben ze maar niet laten zien.
Halleluja eindelijk iemand die het ziet zoals ik het ziequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Ik snap
[..]
dat ook niet. Vind hem eigenlijk wel een leuk persoon. Staat voor iedereen klaar en helpt overal aan mee. Ook als er iets is dan gaat hij eerst verhaal halen voordat hij een (verkeerde) conclusie trekt. En dat hij graag vrouwen ziet is niets mis mee. Wat Melanie betreft vond ik ook niets fouts aan en is hij altijd heel duidelijk geweest wat hij voor haar voelde en heeft nooit beloofd buiten verder met haar te gaan. Sterker nog heeft tot in den treurnis toe gezegd dat het alleen voor daar is en dat hij buiten niet met haar verder gaat. Ik vind het een toffe gast
Het maakt wel TV.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:27 schreef wolffie het volgende:
Ik zie er nog steeds geen echte man in Bos, van mij mag hij eruit. Verhaallijn is ook helemaal niks, eerder een stoorzender. Lekker naar huis toe.
Ja dit. Maar hey, kun je 'm dat echt kwalijk nemen? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met de transitie. Hij zit als het ware midden in de puberteit en als ik me nog iets kan herinneren van sommige gasten op de middelbare school, is dat ze precies zo waren. Onzekerheid + een verleden van "walgen om alles wat vrouwelijk gedrag is" + een bom testosteron.. Tja dat wil wel. Mannetje moet gewoon leren hoe om te gaan met al deze gevoelens en z'n gedrag nog (opnieuw) vormen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb bij hem toch het gevoel dat hij zich heel stoer voordoet en zich denkt te moeten bewijzen als man zijnde. Er hangt een rare vibe om hem heen.. nog my cup of tea
Spijker op zn kop. Deze jongen is eigenlijk veel te kwetsbaar om op TV te komen. Daar heeft de omroep ook een taak in. Hij is aan het overcompenseren (zoals hij zelf wel echt goed kan benoemen) Bij alles wat hij doet is hij bang dat het te vrouwelijk is.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja dit. Maar hey, kun je 'm dat echt kwalijk nemen? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met de transitie. Hij zit als het ware midden in de puberteit en als ik me nog iets kan herinneren van sommige gasten op de middelbare school, is dat ze precies zo waren. Onzekerheid + een verleden van "walgen om alles wat vrouwelijk gedrag is" + een bom testosteron.. Tja dat wil wel. Mannetje moet gewoon leren hoe om te gaan met al deze gevoelens en z'n gedrag nog (opnieuw) vormen.
Oh dat is mij niet opgevallen. Dan heb ik het mis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Want de finalisten kiezen zelf de codes in een willekeurige volgorde. Maar de kluis wordt vervolgens wel in de volgorde van de gekozen codes geopend (althans de poging). Het moet een keer zo zijn dat het één van de eerste codes is, maar tot nu toe is het altijd een code na de reclame geweest voor zover ik weet.
Betekent overigens niet automatisch dat er gesjoemeld wordt, maar sluit het ook zeker niet uit.
Er zijn sowieso wel veel bewoners met vergelijkbare namen in de loods. Jorrit en Jorim, Daniëlle en toen weer Daniëlle, Beau en Bo, Eric en nu weer Erik en Nick en Rick. Stoor me er een beetje aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Om verwarring tussen Beau/Bo te voorkomen hebben ze de 'S' van Bo's achternaam achter Bo geplakt. Bos dus
Dat rechtvaardigt helemaal niets en kom op het is een volwassen persoon..quote:Op zondag 12 mei 2024 11:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja dit. Maar hey, kun je 'm dat echt kwalijk nemen? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met de transitie. Hij zit als het ware midden in de puberteit en als ik me nog iets kan herinneren van sommige gasten op de middelbare school, is dat ze precies zo waren. Onzekerheid + een verleden van "walgen om alles wat vrouwelijk gedrag is" + een bom testosteron.. Tja dat wil wel. Mannetje moet gewoon leren hoe om te gaan met al deze gevoelens en z'n gedrag nog (opnieuw) vormen.
Ik denk dat je geen idee hebt.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt helemaal niets en kom op het is een volwassen persoon..
Ja te idioot voor woorden.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Charmian het volgende:
Serieus, die lui die klagen omdat er nog een beetje herrie om 1 uur snachts is
Ja hahahaha dat is wel duidelijk,quote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! We weten meteen waar Sam haar harde stem vandaan heeft![]()
Haha , kopie van haar moeder XDquote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! We weten meteen waar Sam haar harde stem vandaan heeft![]()
Was vooral Denise. Die is overdag te lui om iets te doen en 's nachts wil ze SLAPEN!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Charmian het volgende:
Serieus, die lui die klagen omdat er nog een beetje herrie om 1 uur snachts is
Ik hoop zo dat ze door de mand vallen en dat iedereen er klaar mee is..quote:Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Rob en Edu moet je zeker mee uitkijken, zeker vwb het boodschappen doen maar de andere 2 hebben het door.
Ik denk dat het elke keer scheelt.. de ene keer zit er een paar dagen tussen en de andere keer een dikke week. Is maar net hoe het uitkomt.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Die Nick is echt irritant en niet te verstaan met zijn nasale stemmetje en splaakgeblek en zijn babyface erbij, brrr. Hopelijk snel exit. Moederdag klopt dus niet want dat was gisteren dus hebben ze blijkbaar al ruim een week eerder, wellicht vorige week zondag al opgenomen. Ben nog steeds de draad kwijt op welke dag ze nu zitten van vorige week, maar vermoedelijk was dat dus vorige week zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |