Bij Robert komt echt alleen maar zure shit en jaloezie uit zijn mond.. wat een vreselijke arrogante kwal is dat tochquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
geen gewone competitie meer maar echt valse opmerkingen over en weer
veel van Nick, Robert
Je kon aan Juvat horen en zien dat hij er moeite mee had om het over te laten komen of hij er ook echt zo over dacht. Ze waren zeker niet de besten en hadden echt niet moeten winnen. Beau en Lodewijk gingen soms de mist in en het was echt niet synchroonquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Slangen wonnen, was ook al bij voorbaat duidelijk. Rowena was de doorslag denk ik.
Ik had liever iets meer van Tonnestreek(en)quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende test wordt weer iets met ballengooien
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond ik jammer, vond de haaien beter. Lo was echt totaal niet synchroon.
Wat mij betreft hadden de haaien gewonnen, gevolgd door de gieren. Maar inmiddels is meestal al te raden wie zo'n jureerbare opdracht gaat 'winnen'. Geheel onterecht, maar ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:02 schreef Revanches het volgende:
Vond de Gieren beter dan de slangen, slangen waren totaal niet synchroon.
Laat ze zich eens van haar goede kant zien is het nog niet goedquote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Op IG zeuren de kijkers dat we de string van Rowena zagen.. ze weten toch dat er overal camera's zijn? En Mel en Beau hebben ze ook krikkend op tv laten zien, dat weet je.
Allemaal schuimbekkende wokies. Zijn echt niets gewend.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Op IG zeuren de kijkers dat we de string van Rowena zagen.. ze weten toch dat er overal camera's zijn? En Mel en Beau hebben ze ook krikkend op tv laten zien, dat weet je.
Zijn gewoon zure mensen die jaloers zijn op die billenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het hele aflevering rekken van een opdracht die toch door de productie wordt bedacht is gewoon niet interessant. Als er niemand op de knop had gedrukt hadden ze misschien wel direct de opdracht moeten spelen. Nu omdat ze de nacht doorhalen, toch maar weer uitstellen. En 100 punten zijn niet interessant genoeg om uren stil voor te staan. En ondertussen maar weer oproepen om jezelf aan te melden. Misschien moeten ze gewoon halverwege de maand al mensen naar huis sturen als het gewoon een beetje saai begint te worden. Een Beau zit er ook al heel lang in. Heeft die onderhand nog geen ton aan dagvergoedingen gekregen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:45 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 469.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 22
Kijkcijfers zakken weer iets, misschien helpt de string van Rowena hier iets aan bij om het tij te keren....![]()
Zelfquote: ik zag gisteren een oude aflevering van Utopia waarin in de tease voor de volgende dag al de uitslag van een nominatie werd vrijgegeven, wie er moest vertrekken (Rene i.p.v. Linda). Talpa/Febo heeft daar dus nogal een handje van. Zo zo slordig!quote:Op maandag 27 mei 2024 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten op vorige week woensdag met de uitzending van vandaag. Wat een slechte montage bij de tease voor na de commercial break laten ze Gerrit al verraden dat hun nacht opblijven bij de koffer voor Jan Lul is geweest, wat een spoil. Verder weer een koffer spel met een knop ingedrukt houden waarschijnlijk een hele nacht of ze moeten gezamenlijk tot een compromis komen om gelijktijdig de knop los te laten zodat ze de 100 punten kunnen gebruiken voor een feestje. Wat mij betreft mag er wel wat peper in die opdrachten, iets fataals voor een deelnemer of een bondje zou ook wel eens leuk zijn, beetje meer sjeu om kijkers vast te houden. Ze worden een beetje laks nu de kijkcijfers best wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |