abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213495902
De nieuwe bondgenoten

Huidige bondjes:

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213495923
Snap ook niet wat ze in die Bo zien, zowel dat meisje thuis als Chelsea niet. Als ie dit gedrag om eigenlijk niks al laat zien zou je zeggen dat er alarmbellen moeten gaan rinkelen :!
  vrijdag 10 mei 2024 @ 11:45:59 #3
3542 Gia
User under construction
pi_213495943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef King_Merc het volgende:
nope maar maakt gebruik van de regels.. fout antwoord en 1 punt gaat naar de tegenstanders.. (en niet van hem af..
Regels veranderen: Bij een fout antwoord, mag je de volgende vraag niet meedoen.
Of dat de punten die naar de andere gaan er bij degene met het foute antwoord vanaf gaan, dus -3.
pi_213495980
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]
Regels veranderen: Bij een fout antwoord, mag je de volgende vraag niet meedoen.
Of dat de punten die naar de andere gaan er bij degene met het foute antwoord vanaf gaan, dus -3.
Zoiets zullen ze wel doen ja. Lijkt het voor het spel op zich ook wel beter.

Maar vond het wel slim van 'm, uiteindelijk gaat het om die ton. Kon er wel om lachen :D
  vrijdag 10 mei 2024 @ 11:54:44 #5
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_213496016
Ik vond het ook wel grappig :7 maar had me wrs kapot geërgerd als ik tegen hem moest spelen. _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_213496589
Bo werd gisteren de hele tijd Bos genoemd door de voice over?
pi_213496615
Ik snap dat er nog een Beau is en Bo wat verwarrend is, maar om iemand dan gemakshalve maar Bos te noemen vind ik een beetje vreemd, waarom eigenlijk?
Allemaal cabaretteketet!
pi_213497359
Om verwarring tussen Beau/Bo te voorkomen hebben ze de 'S' van Bo's achternaam achter Bo geplakt. Bos dus :)
pi_213497382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Snap ook niet wat ze in die Bo zien, zowel dat meisje thuis als Chelsea niet. Als ie dit gedrag om eigenlijk niks al laat zien zou je zeggen dat er alarmbellen moeten gaan rinkelen :!
Ik heb bij hem toch het gevoel dat hij zich heel stoer voordoet en zich denkt te moeten bewijzen als man zijnde. Er hangt een rare vibe om hem heen.. nog my cup of tea :{w
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213497397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 11:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zoiets zullen ze wel doen ja. Lijkt het voor het spel op zich ook wel beter.

Maar vond het wel slim van 'm, uiteindelijk gaat het om die ton. Kon er wel om lachen :D
Ik vond het ook heel slim en die andere dombo’s hadden het in eerste instantie niet eens door 8)7 maar ik gun het hem gewoon niet.. echt een naar persoon die Robert.
pi_213497404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 12:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Bo werd gisteren de hele tijd Bos genoemd door de voice over?
Dat is bewust omdat het anders verwarring geeft met de andere Beau ;)
pi_213503830
Gesponsorde opdracht :D
  vrijdag 10 mei 2024 @ 20:30:43 #13
111260 Charmian
a little joy
pi_213504770
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
E
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
En gelukkig gewonnen door de slangen en niet door de vossen. Ik gun de vossen echt niets.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_213507155
Ik heb de uitzending nog niet afgekeken, maar wat een saaie editie tot zover zeg.. misschien komt het door de gekke afleiding van dat songfestival vandaag, maar het kan al langer beter en die drie nieuwe deelnemers helpen niet mee.
pi_213508688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Charmian het volgende:

[..]
E
[..]
En gelukkig gewonnen door de slangen en niet door de vossen. Ik gun de vossen echt niets.
TeamVossen want Gerrit. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_213510203
Ik zie er nog steeds geen echte man in Bos, van mij mag hij eruit. Verhaallijn is ook helemaal niks, eerder een stoorzender. Lekker naar huis toe.
pi_213510546
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Charmian het volgende:

[..]
E
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de andere hondjes kansloos zouden zijn omdat er een aantal koks bij de Vossen zijn en Eduardo zou Koning Barbecue zijn.. nou wat een afgang was dat dan. Zo mooi die gezichten toen ze hoorden dat de Slangen wonnen.. Ze dachten het al in de pocket te hebben :W
pi_213510619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:27 schreef wolffie het volgende:
Ik zie er nog steeds geen echte man in Bos, van mij mag hij eruit. Verhaallijn is ook helemaal niks, eerder een stoorzender. Lekker naar huis toe.
Ik stoor me vooral aan zijn gedrag naar Chelsea toe. Hij zei nu ook weer dat als gaat sporten als E weercbuiten is dat niet in de sportkleding mag die ze nu draagt. Hij verbiedt haar nu al van alles.. wat een gedrag vertoont hij nu al :{w en Chelsea lacht er een beetje mee terwijl ze hem duidelijk zou moeten maken dat hij dat niet bepaald.. maar helaas zijn er veel vrouwen en in dit geval kind meisjes die dat helemaal fantastisch vinden als een partner zich zo gedraagt 8)7
pi_213510645
Beau krijgt nu al weer van alle kanten commentaar dat hij zo veel bij Rowena zit maar het valt niemand op dat zij hem zelf vaak opzoekt. Met het gitaarles geven zal ze dat toch wel zelf hebben gevraagd of zou Beau het haar hebben verplicht :')
pi_213510676
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik stoor me vooral aan zijn gedrag naar Chelsea toe. Hij zei nu ook weer dat als gaat sporten als E weercbuiten is dat niet in de sportkleding mag die ze nu draagt. Hij verbiedt haar nu al van alles.. wat een gedrag vertoont hij nu al :{w en Chelsea lacht er een beetje mee terwijl ze hem duidelijk zou moeten maken dat hij dat niet bepaald.. maar helaas zijn er veel vrouwen en in dit geval kind meisjes die dat helemaal fantastisch vinden als een partner zich zo gedraagt 8)7
Ja precies zijn onzekerheid zet hij om in claimen en alles op chelsea focussen, dat zij niks mag. Dat gaat ook niet buiten, hij zal eerst aan zich zelf moeten werken. Om een relatie aan te gaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:01:43 #21
111260 Charmian
a little joy
pi_213511348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Niet alleen naar Chelsea toe, maar hoe het over vrouwen in het algemeen praat is :r
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:04:22 #22
111260 Charmian
a little joy
pi_213511401
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
Beau krijgt nu al weer van alle kanten commentaar dat hij zo veel bij Rowena zit maar het valt niemand op dat zij hem zelf vaak opzoekt. Met het gitaarles geven zal ze dat toch wel zelf hebben gevraagd of zou Beau het haar hebben verplicht :')
Dat commentaar op Beau begrijp ik ook niet helemaal. Mag hij niet meer met vrouwen praten of zo?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:07:58 #23
111260 Charmian
a little joy
pi_213511476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik dacht eigenlijk dat de andere hondjes kansloos zouden zijn omdat er een aantal koks bij de Vossen zijn en Eduardo zou Koning Barbecue zijn.. nou wat een afgang was dat dan. Zo mooi die gezichten toen ze hoorden dat de Slangen wonnen.. Ze dachten het al in de pocket te hebben :W
Dat op de borst kloppen van die 2 oudjes werkte nu gelukkig tegen. Ben benieuwd wie ze de schuld hebben gegeven van hun falen. Dat hebben ze maar niet laten zien.
pi_213514289
Het
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef wolffie het volgende:

[..]
Ja precies zijn onzekerheid zet hij om in claimen en alles op chelsea focussen, dat zij niks mag. Dat gaat ook niet buiten, hij zal eerst aan zich zelf moeten werken. Om een relatie aan te gaan.
is maar een schriel zielig vervelend persoon. Gelukkig is hij maar 1.50 turven hoog want anders zou je als vrouw zijnde van zo iemand nog :X
pi_213514344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:01 schreef Charmian het volgende:

[..]
Niet alleen naar Chelsea toe, maar hoe het over vrouwen in het algemeen praat is :r
Het is idd overall een naar persoon. Hoe hij bij een eerste beste chica zijn maatje laat vallen en ook hoe hij iemand naait zoals zijn bondgenoten in het eerste bondje.. nee niet iemand die ik in een vriendenkring zou willen :N
pi_213514503
Ik snap
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef Charmian het volgende:

[..]
Dat commentaar op Beau begrijp ik ook niet helemaal. Mag hij niet meer met vrouwen praten of zo?
dat ook niet. Vind hem eigenlijk wel een leuk persoon. Staat voor iedereen klaar en helpt overal aan mee. Ook als er iets is dan gaat hij eerst verhaal halen voordat hij een (verkeerde) conclusie trekt. En dat hij graag vrouwen ziet is niets mis mee. Wat Melanie betreft vond ik ook niets fouts aan en is hij altijd heel duidelijk geweest wat hij voor haar voelde en heeft nooit beloofd buiten verder met haar te gaan. Sterker nog heeft tot in den treurnis toe gezegd dat het alleen voor daar is en dat hij buiten niet met haar verder gaat. Ik vind het een toffe gast ^O^
pi_213514523
Ie
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:07 schreef Charmian het volgende:

[..]
Dat op de borst kloppen van die 2 oudjes werkte nu gelukkig tegen. Ben benieuwd wie ze de schuld hebben gegeven van hun falen. Dat hebben ze maar niet laten zien.
Iedereen waarschijnlijk want zelf zijn ze perfect ;)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:31:32 #28
111260 Charmian
a little joy
pi_213515364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Ik snap
[..]
dat ook niet. Vind hem eigenlijk wel een leuk persoon. Staat voor iedereen klaar en helpt overal aan mee. Ook als er iets is dan gaat hij eerst verhaal halen voordat hij een (verkeerde) conclusie trekt. En dat hij graag vrouwen ziet is niets mis mee. Wat Melanie betreft vond ik ook niets fouts aan en is hij altijd heel duidelijk geweest wat hij voor haar voelde en heeft nooit beloofd buiten verder met haar te gaan. Sterker nog heeft tot in den treurnis toe gezegd dat het alleen voor daar is en dat hij buiten niet met haar verder gaat. Ik vind het een toffe gast ^O^
Halleluja eindelijk iemand die het ziet zoals ik het zie ^O^
pi_213518269
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:27 schreef wolffie het volgende:
Het maakt wel TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213534841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 14:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik heb bij hem toch het gevoel dat hij zich heel stoer voordoet en zich denkt te moeten bewijzen als man zijnde. Er hangt een rare vibe om hem heen.. nog my cup of tea :{w
Ja dit. Maar hey, kun je 'm dat echt kwalijk nemen? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met de transitie. Hij zit als het ware midden in de puberteit en als ik me nog iets kan herinneren van sommige gasten op de middelbare school, is dat ze precies zo waren. Onzekerheid + een verleden van "walgen om alles wat vrouwelijk gedrag is" + een bom testosteron.. Tja dat wil wel. Mannetje moet gewoon leren hoe om te gaan met al deze gevoelens en z'n gedrag nog (opnieuw) vormen.
pi_213537690
Robbert zei laatst ook dat Bos een en al onzekerheid en testosteron was. Ik vind het jammer dat ze hem niet aanspreken op zijn gedrag. Zo leert die jongen nooit wat.
pi_213539518
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:19 schreef Levitas het volgende:

[..]
Ja dit. Maar hey, kun je 'm dat echt kwalijk nemen? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met de transitie. Hij zit als het ware midden in de puberteit en als ik me nog iets kan herinneren van sommige gasten op de middelbare school, is dat ze precies zo waren. Onzekerheid + een verleden van "walgen om alles wat vrouwelijk gedrag is" + een bom testosteron.. Tja dat wil wel. Mannetje moet gewoon leren hoe om te gaan met al deze gevoelens en z'n gedrag nog (opnieuw) vormen.
Spijker op zn kop. Deze jongen is eigenlijk veel te kwetsbaar om op TV te komen. Daar heeft de omroep ook een taak in. Hij is aan het overcompenseren (zoals hij zelf wel echt goed kan benoemen) Bij alles wat hij doet is hij bang dat het te vrouwelijk is.
Ik hoop dat ze achter de schermen de juiste begeleiding geven.
pi_213539812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 13:52 schreef Levitas het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet zo. Want de finalisten kiezen zelf de codes in een willekeurige volgorde. Maar de kluis wordt vervolgens wel in de volgorde van de gekozen codes geopend (althans de poging). Het moet een keer zo zijn dat het één van de eerste codes is, maar tot nu toe is het altijd een code na de reclame geweest voor zover ik weet.

Betekent overigens niet automatisch dat er gesjoemeld wordt, maar sluit het ook zeker niet uit.
Oh dat is mij niet opgevallen. Dan heb ik het mis.
Hotapnyc
pi_213539920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Om verwarring tussen Beau/Bo te voorkomen hebben ze de 'S' van Bo's achternaam achter Bo geplakt. Bos dus :)
Er zijn sowieso wel veel bewoners met vergelijkbare namen in de loods. Jorrit en Jorim, Daniëlle en toen weer Daniëlle, Beau en Bo, Eric en nu weer Erik en Nick en Rick. Stoor me er een beetje aan. :@
Hotapnyc
pi_213544824
De kijkcijfers van vorige week maandag finale week:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 11,3 Kijkcijfer: 498.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
pi_213546597
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 11:19 schreef Levitas het volgende:

[..]
Dat rechtvaardigt helemaal niets en kom op het is een volwassen persoon..
pi_213549795
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat rechtvaardigt helemaal niets en kom op het is een volwassen persoon..
Ik denk dat je geen idee hebt.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:01:14 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_213550896
Serieus, die lui die klagen omdat er nog een beetje herrie om 1 uur snachts is :')
pi_213550908
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Charmian het volgende:
Serieus, die lui die klagen omdat er nog een beetje herrie om 1 uur snachts is :')
Ja te idioot voor woorden.
pi_213550926
Wat een drama-om-niks-aflevering tot nu toe. Nick die geen kus krijgt van Rick, boos omdat er iemand jarig is en er voor gezongen wordt, een 'spannende' brief met een anti-climax. :X
pi_213550962
Haha! We weten meteen waar Sam haar harde stem vandaan heeft _O- :')
pi_213551048
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hahahaha dat is wel duidelijk,
pi_213551050
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Haha , kopie van haar moeder XD
pi_213551441
Ja Rob en Edu moet je zeker mee uitkijken, zeker vwb het boodschappen doen maar de andere 2 hebben het door.
pi_213553170
Die Nick is echt irritant en niet te verstaan met zijn nasale stemmetje en splaakgeblek en zijn babyface erbij, brrr. Hopelijk snel exit. Moederdag klopt dus niet want dat was gisteren dus hebben ze blijkbaar al ruim een week eerder, wellicht vorige week zondag al opgenomen. Ben nog steeds de draad kwijt op welke dag ze nu zitten van vorige week, maar vermoedelijk was dat dus vorige week zondag?
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:02:58 #46
3542 Gia
User under construction
pi_213555387
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Charmian het volgende:
Was vooral Denise. Die is overdag te lui om iets te doen en 's nachts wil ze SLAPEN!
pi_213556410
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,2 Kijkcijfer: 472.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

Lineaire kijkcijfers gisterenavond 442.000 kijkers ondanks het goede weer puike cijfers. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_213556458
Wat is er nou leuker dan naar mensen kijken, hoe mensen op elkaar reageren, hoe ze ook veranderen.
Ik hou er van, maar het moet vooral luchtig simpel blijven, vandaar dat bepaalde mensen erin zitten die niet al te slim zijn.
pi_213557243
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Rob en Edu moet je zeker mee uitkijken, zeker vwb het boodschappen doen maar de andere 2 hebben het door.
Ik hoop zo dat ze door de mand vallen en dat iedereen er klaar mee is..
pi_213557264
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Die Nick is echt irritant en niet te verstaan met zijn nasale stemmetje en splaakgeblek en zijn babyface erbij, brrr. Hopelijk snel exit. Moederdag klopt dus niet want dat was gisteren dus hebben ze blijkbaar al ruim een week eerder, wellicht vorige week zondag al opgenomen. Ben nog steeds de draad kwijt op welke dag ze nu zitten van vorige week, maar vermoedelijk was dat dus vorige week zondag?
Ik denk dat het elke keer scheelt.. de ene keer zit er een paar dagen tussen en de andere keer een dikke week. Is maar net hoe het uitkomt.
pi_213557274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Was vooral Denise. Die is overdag te lui om iets te doen en 's nachts wil ze SLAPEN!
Dat kind doet echt helemaal niets.. nou ja behalve haar wenkbrauwen borstelen dan :')
pi_213557279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 10:49 schreef wolffie het volgende:
Wat is er nou leuker dan naar mensen kijken, hoe mensen op elkaar reageren, hoe ze ook veranderen.
Ik hou er van, maar het moet vooral luchtig simpel blijven, vandaar dat bepaalde mensen erin zitten die niet al te slim zijn.
En wat hadden wij anders te klagen :P
  dinsdag 14 mei 2024 @ 12:31:44 #53
3542 Gia
User under construction
pi_213557298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:24 schreef lojanda het volgende:

[..]
Beschuldigen van diefstal binnen het eigen bondje is ook weer zowat. Maar krijgen ze wel een gele kaart!! Alleen naar wie gaat die 25% dan?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 12:33:36 #54
3542 Gia
User under construction
pi_213557304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:27 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat kind doet echt helemaal niets.. nou ja behalve haar wenkbrauwen borstelen dan :')
Als ze overdag wat zou doen, zou ze misschien moe genoeg zijn om te slapen, i.p.v. te zeuren.
pi_213557318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Beschuldigen van diefstal binnen het eigen bondje is ook weer zowat. Maar krijgen ze wel een gele kaart!! Alleen naar wie gaat die 25% dan?
Maar ze hebben niets gestolen.. ze hebben chocolade besteld en dat niet gezegd en gedeeld. Ik bedoel meer dat ik hoop dat door hun spel anderen daar genoeg van krijgen en dat ze daarmee door de mand vallen. Veel bewoners hebben nog steeds niet door dat Eduardo en Robert in alles samenspannen of ze nu samen in een bondje zitten of niet.
pi_213557332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Als ze overdag wat zou doen, zou ze misschien moe genoeg zijn om te slapen, i.p.v. te zeuren.
Zij vindt het alleen geen probleem op het moment ze er zelf bij is en dat zij dan anderen wakker houdt maakt dan niet uit.
pi_213560201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:24 schreef lojanda het volgende:

[..]
uit elkaar, zo snel mogelijk maar ja wie wil met ze?

[ Bericht 4% gewijzigd door Chanel5 op 14-05-2024 17:50:32 ]
pi_213561328
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:38 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
uit elkaar, zo snel mogelijk maar ja wie wil met ze?
Uit elkaar maakt niet uit want dan spelen ze nog steeds samen en kleppen alles aan elkaar door.. Ze moeten naar huis maar dat wordt ook erg moeilijk.
pi_213561786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:28 schreef lojanda het volgende:

[..]
En wat hadden wij anders te klagen :P
Precies 😋
pi_213561872
dit was persoonlijk...wat nou persoonlijk, wat heeft Beau gedaan dan?
pi_213561961
Dat ge-"Ome God" ook de hele tijd :N
pi_213562369
Degene die helemaal niks uitvreet heeft de grootste mond over niet bij betalen, ik moet haar niet zo.
pi_213564511
Creatief met knijpers. Het wordt steeds weirder die opdrachten, ze moeten wat verzinnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213567612
Het begint triest te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_Paraplu85 op 15-05-2024 22:29:28 ]
India, ga er na toe!
pi_213567722
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 11,3 Kjikcijfer: 465.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

Geen lineaire kijkcijfers van gisterenavond bekend, daarvoor moet je bij T. Nijkamp zijn...
Allemaal cabaretteketet!
pi_213573652
Goed zo Oma, zeg het maar eens even. Luie tak dat ze is.
pi_213573793
Is toch ook geen porum, komt een volwassen kerel in een kimono en een houten zwaard die trap af _O-
pi_213573828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch ook geen porum, komt een volwassen kerel in een kimono en een houten zwaard die trap af _O-
Hij zorgt wel voor geklets ja.
Maar zo bot anti als Robert is, is echt persoonlijk
pi_213573840
*O* Dag Eduardo :W !
pi_213574077
Hier kan ik zo niet tegen, dat ruw van iemand af jatten bah
iemand anders heeft het, blijf er dus af
pi_213574100
Die Nick en die Sam :r
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:31:20 #72
111260 Charmian
a little joy
pi_213574182
Het is wel een herhaling van zetten. Morgen weer gele kaarten voor het jatten van bier?
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:32:24 #73
111260 Charmian
a little joy
pi_213574194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
*O* Dag Eduardo :W !
Ow echt please neem die andere zeikneus mee. -O-
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:34:27 #74
111260 Charmian
a little joy
pi_213574212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Een beetje weird wel ja, maar als ik moest kiezen tussen weird en een zure zeikneus dan ga ik voor weird.
  woensdag 15 mei 2024 @ 20:36:32 #75
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213574224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Het is wel een herhaling van zetten. Morgen weer gele kaarten voor het jatten van bier?
Drank was toch gratis bij het feest... valt er weinig te jatten ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:48:47 #76
111260 Charmian
a little joy
pi_213575243
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:36 schreef chufi het volgende:

[..]
Drank was toch gratis bij het feest... valt er weinig te jatten ...
Het zal wel verdeeld zijn of zo.
pi_213575388
Denk dat Edu weer de boel aan het trollen is en helemaal niet vertrekt. Die moeder van Denise lijkt op haar. Robert is wel weer lekker scherp. Kan echt leuk uit de hoek komen, zeker als het over Beau gaat. _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_213576829
Bo die niet kan stoppen met praten over Denise [x]
Domme opmerking van Denise [x]
Verplicht bondingsmomentje, zogenaamd bedacht door een bewoner [x]
Zeurende Rob [x]
Jankende Eduardo [x]
Nick & Sam tokkiemomentje [x]
Gefrustreerde Serena [x]
Beau met een langwerpig voorwerp in zijn hand [x]
Ontplofte keuken [x]
Vooruitzicht op een mogelijke gele kaart met weer een jankende Sam [x]

Wat een aflevering was het weer.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_213579081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:34 schreef Charmian het volgende:

[..]
Een beetje weird wel ja, maar als ik moest kiezen tussen weird en een zure zeikneus dan ga ik voor weird.
Zeker, vind het nog steeds jammer dat Olivier er zo snel uit ging, die was 'de belichaming' van weird. Maar goed, die deed bepaalde dingen voor een lolletje en dan was het weer klaar.

Mis zulk soort geouwehoer (zoals dat deeg kneden met Wesley, G-E-R-A-T-I-S) trouwens sowieso wel hier, het is nu vooral 'die is op die' en 'die vindt die niet lief want die keek met een scheef oog'-niveau. Begin me er steeds meer aan te storen.
pi_213579343
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 11,2 Kijkcijfer: 468.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
pi_213582363
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef Charmian het volgende:

[..]
Het zal wel verdeeld zijn of zo.
Klopt idd maar er zijn er altijd wel een aantal die denken meer recht te hebben en daar is natuurlijk tokkie Sam altijd bij..
pi_213582379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker, vind het nog steeds jammer dat Olivier er zo snel uit ging, die was 'de belichaming' van weird. Maar goed, die deed bepaalde dingen voor een lolletje en dan was het weer klaar.

Mis zulk soort geouwehoer (zoals dat deeg kneden met Wesley, G-E-R-A-T-I-S) trouwens sowieso wel hier, het is nu vooral 'die is op die' en 'die vindt die niet lief want die keek met een scheef oog'-niveau. Begin me er steeds meer aan te storen.
Olivier vind ik ook nog steeds jammer en net wat je zegt die was ook echt weird maar zo grappig om te zien. Eigenlijk hoefde hij niet eens iets te zeggen die blik van hem was al genoeg :D
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:33:02 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213585144
WeidoWardo vertrekt volgende cyclus écht .. echt waar hij zei het zelf :Y
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:45:55 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213585328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:37 schreef freaky40 het volgende:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 11,2 Kijkcijfer: 468.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
En met de herhaling later op de avond nog eens 113.000 kijkers.
We kunnen het schudden met livestreams voor een nieuwe serie.
  donderdag 16 mei 2024 @ 19:58:04 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213585545
Die kop van Erik staat standaard op "Er is mij onrecht aangedaan"
pi_213585680
Transformer gezeik
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:04:11 #87
111260 Charmian
a little joy
pi_213585681
Ik O+ de musjes, de rest van dat programma :O
pi_213585685
Dat Chelsea zelf niet zegt dat Bo 't lekker uitzoekt. Wat een naar figuur.
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:07:29 #89
111260 Charmian
a little joy
pi_213585735
Ow please die gele kaarten en puntenaftrek om niks :O
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:08:42 #90
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213585761
Wat stond er in die mail aan Sam ? Stond dr gele kaart nog open of niet meer ?
Musica Español
Come On
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:08:49 #91
111260 Charmian
a little joy
pi_213585764
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Dat begrijp ik ook niet, lekker opzouten met dat zure figuur.
pi_213585864
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef chufi het volgende:
Wat stond er in die mail aan Sam ? Stond dr gele kaart nog open of niet meer ?
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:15:45 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213585907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
3e geel is rood toch?
Musica Español
Come On
pi_213585952
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef chufi het volgende:

[..]
3e geel is rood toch?
Lijkt erop dat ze elke cyclus weer op 0 starten. Vraag me ook af waar dan de grens ligt ..

edit: 2 gele in 1 cyclus is in elk geval rood
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:19:36 #95
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213585972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt erop dat ze elke cyclus weer op 0 starten. Vraag me ook af waar dan de grens ligt ..

Gaat om wat bier, dus die overdreven gele kaart is gewoon voor een verhaallijn zonder echte sensatie.
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:19:38 #96
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213585973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

ja voor een 2e .... of is dit al haar derde ?
Musica Español
Come On
pi_213585983
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:19 schreef chufi het volgende:

[..]
ja voor een 2e .... of is dit al haar derde ?
Volgens mij heeft ze er 3 in totaal inderdaad, maar dit is haar eerste in deze cyclus (lekker verwarrend allemaal :') )
pi_213586001
Rains of castamere ?
pi_213586019
The Rains of Castamere op de achtergrond _O-
pi_213586025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef King_Merc het volgende:
Rains of castamere ?
Ja :D
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:24:30 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213586040
Jan weer terug zie ik.
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:25:19 #102
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213586061
Die Gerrit is ook wel een drammert hoor met z'n verhaal halen.
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:28:31 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213586095
Op snelheid gaat het minder makkelijk...
Musica Español
Come On
pi_213587403
Dat gele kaart gedoe slaat nergens op, dan moeten ze het gewoon vast laten staan, volgende maand kan Sam weer gewoon weer opnieuw dingen doen die niet mogen want nieuwe cyclus en gele kaart is weer vergeven en vergeten. Sam slachtoffer uithangen vanavond, die zie ik niet volwassen worden zolang ze hier zit. Heeft Robert wel goed punt mee,dat elke maand er wel wat is met Sam.
Voor de rest eens met veel opmerkingen wat hierboven staat.
India, ga er na toe!
pi_213587462
Elke maand pakt Sam een gele kaart. Die weet echt bewust dat ze er elke maand 1 kan pakken. Doet zich dom en tokkie voor maar ze is behoorlijk geslepen. Wat mij betreft mag ze er deze maand nog 1 pakken, of naait iemand haar een kaart aan dan is ze pleiten. ~O> Nieuw verhaallijntje voor Robert zie ik hier wel in. :Y
Dit was afgelopen zondag, blijkbaar krijgen ze ook opdrachten op zondag. Toch begon ik wel aan Tooske te wennen eigenlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213587502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dit is een permanente (zolang de kijkcijfers goed zijn) doorlopende serie dus een nieuw seizoen hoeft er niet te komen dus die livestreams kunnen altijd aangezet worden dat hoeft door de uitstekende kijkcijfers niet uitgesloten te zijn, dat is enkel een mooie toevoeging aan het format wat gewoon met streams gedaan zou moeten zoals altijd bij voorgaande echte RLS.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213588367
Zolang de kandidatenoproep promo niet verdwijnt hoeven we ons geen zorgen te maken. SBS6 heeft een slecht trackrecord met de vooravond dus zolang reality niet heel ondermaats scoort komt er weinig nieuws op dit tijdstip.
pi_213589293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Elke maand pakt Sam een gele kaart. Die weet echt bewust dat ze er elke maand 1 kan pakken. Doet zich dom en tokkie voor maar ze is behoorlijk geslepen. Wat mij betreft mag ze er deze maand nog 1 pakken, of naait iemand haar een kaart aan dan is ze pleiten. ~O> Nieuw verhaallijntje voor Robert zie ik hier wel in. :Y
Dit was afgelopen zondag, blijkbaar krijgen ze ook opdrachten op zondag. Toch begon ik wel aan Tooske te wennen eigenlijk.
Als ze zo goed weet wanneer ze die kaart kan pakken, waarom stuurde ze dan zenuwachtig een mailtje of die vorige gele kaart nog binnen de 4 weken termijn viel of niet?
pi_213589519
Ik vond Rick veel erger nu in het stelen van het bier, ten eerste was hij nog oneerlijk na de gele kaart. Je kan toch gewoon aangeven hoeveel blikjes je hebt gejat. Blijkbaar kan hij dat niet. En Sam was erbij betrokken, ze jatte het niet maar dronk het wel mee op, dus idd medeschuldig. Ze doet altijd zo zielig na zoiets, wees dan gewoon oprecht.
Wordt tijd dat die kinderen eruit gaan.
pi_213591461
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 447.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, daar waren ze weer eens: 379.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213591768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze dit elke keer maar pikt. Ik had allang gezegd dat hij op kon zouten. Wat een vreselijk ventje is het.
pi_213591782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Valt niet mee om een mailtje te tikken ;)
pi_213591790
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef chufi het volgende:

[..]
3e geel is rood toch?
Dat was wel bij EJVJL maar daar hadden ze geen cyclus elke maand.. nouja behalve sommigen dames dan :D
pi_213591823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:19 schreef spapaars het volgende:

[..]
Gaat om wat bier, dus die overdreven gele kaart is gewoon voor een verhaallijn zonder echte sensatie.
Stelen is stelen. Je moet gewoon met je tengels overal van afblijven wat niet van jouw is :{w Vooral die tokkie van een Sam. Zij heeft dus al elke maand een gele kaart gehad voor het stelen en het likken aan een hamburger van een ander bondje.. WTF denkt zij dat ze is?! Wat een vreselijk kind is dat.. en dan zegt ze er ook nog bij dat als iemand haar daar op aan spreekt dat ze daar niet van gediend is en dat ze nog aan het leren is :X Ik begrijp ook niet dat na een half uur iedereen het weer vergeten is en weer lacht met haar.
pi_213591835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Die Gerrit is ook wel een drammert hoor met z'n verhaal halen.
Hij wil ook bij de anderen doordringen wat er aan de hand is want blijkbaar ziet niemand het daar.
pi_213591846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Dom en geslepen ;)
pi_213591870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:

[..]
Hij wil ook bij de anderen doordringen wat er aan de hand is want blijkbaar ziet niemand het daar.
Ja ze blijft er steeds mee wegkomen, denk dat iemand zich moet op offeren voor een gele kaart en Sam mee moet trekken in nog een gele kaart.
pi_213591962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja ze blijft er steeds mee wegkomen, denk dat iemand zich moet op offeren voor een gele kaart en Sam mee moet trekken in nog een gele kaart.
Ja dat zou echt top zijn *O*

Ik heb haar vanaf de eerste dag dat ze binnenkwam niet gemogen. Voor mij is het een ongemanierd egoïstisch asociaal tokkie kind :@
pi_213592180
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dom en geslepen ;)
Ze heeft het allemaal, best wel uniek. Top casting dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213592184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ze heeft het allemaal, best wel uniek. Top casting dus.
Dat zeker maar een grote ergernis voor mij :P
pi_213592215
Voor wie niet. Die act van haar is nu wel klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:12:43 #123
419455 Vlinder1974
Velle est posse
pi_213594147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zo jammer. Ik zou zo graag weer livestreams zien. Volgens mij wel meer mensen. Blijft zo oppervlakkig wat je van de bewoners ziet.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:07:17 #124
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213594698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:12 schreef Vlinder1974 het volgende:

[..]
Zo jammer. Ik zou zo graag weer livestreams zien. Volgens mij wel meer mensen. Blijft zo oppervlakkig wat je van de bewoners ziet.
Wel gemakkelijker voor de productie om de boel te manipuleren zonder al die pottenkijkers.
pi_213595956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:07 schreef spapaars het volgende:

[..]
Wel gemakkelijker voor de productie om de boel te manipuleren zonder al die pottenkijkers.
Dat deden ze met streams ook wel, dus maakt niets uit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213595975
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:12 schreef Vlinder1974 het volgende:

[..]
Wij zijn zeker niet de enige die het jammer vinden. Je zou dit kunnen lanceren bij de start van een nieuwe cyclus. Denk als de streams terug komen dat dit niet midden in een cyclus zal zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 17 mei 2024 @ 17:54:03 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213596037
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:07 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vind zo'n langdurig knip&plak van die nep "romance" tussen dat ½meisjejongen en een echt meisje inmiddels wel beschamend tv aan het worden ;(
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:00:06 #128
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213597308
Een kluis in de loods.
En de mannen hebben het spelletje die Beau met de vrouwen speelt goed door, maar dat is in de buitenwereld ook al zo.
pi_213597339
Dacht ff dat Gerrit een foto van Billy op zijn nachtkastje had staan, maar het was zijn hondje })
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:03:15 #130
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213597365
Kluis gaat open voor de groep die laagste staat tweede staat
pi_213597440
Tuurlijk Robert, het is weer persoonlijk
nee bij jou is alles persoonlijk
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:08:56 #132
111260 Charmian
a little joy
pi_213597454
De vossen zijn allemaal niet dom, volgens de vossen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:09:18 #133
111260 Charmian
a little joy
pi_213597461
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Precies dat.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:13:07 #134
111260 Charmian
a little joy
pi_213597521
Ik gun sommige lui daar in die loods echt jackshit.
pi_213597540
Ik vind het toch sneu voor Chelsea,Bos staat helemaal niet achter haar. Dat doe je wel als het je vriendin is, hij klaagt over alles.

Als ik chelsea was dan zou ik zeggen, rot op.

Wat een k.twijf die Rowena

[ Bericht 9% gewijzigd door wolffie op 17-05-2024 20:28:08 ]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:21:21 #136
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213597622
Topografische kennis van Erik is niet zo goed, Zandvoort zou in Zeeland zijn.
pi_213597691
Wordt een beetje vervelend, dat gedoe tussen die Bo en Chelsey
en dan die bewering van haar verdraaien hmmm
pi_213597712
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Dat deed Rowena he die maakte er sex van.
pi_213597723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:

[..]
Dat deed Rowena he die maakte er sex van.
ja die verdraaiing bedoelde ik, waarom??? echt
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:31:17 #140
111260 Charmian
a little joy
pi_213597727
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Die bo is gewoon een eng kind.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:32:22 #141
111260 Charmian
a little joy
pi_213597737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ja die verdraaiing bedoelde ik, waarom??? echt
Ook heel raar, date en seks klinken niet eens hetzelfde.
pi_213598681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:32 schreef Charmian het volgende:

[..]
Heel raar , of het was de opdracht van de regie, ff tv maken.
pi_213599199
Vreselijk die kluis, je denkt ha, eindelijk weer eens wat anders als een brief, zat er een brief in! En de inhoud was al even waardeloos ook. Het is nooit een keer een fatale opdracht zoals degene die hem pakt moet de loods onmiddellijk verlaten of iets van die plot twists. Deden ze in Utopia zelf ook nog wel eens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213599353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 12:08 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ja dat zou echt top zijn *O*

Ik heb haar vanaf de eerste dag dat ze binnenkwam niet gemogen. Voor mij is het een ongemanierd egoïstisch asociaal tokkie kind :@
Dit dus, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
India, ga er na toe!
pi_213599504
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:14 schreef wolffie het volgende:
Ik vind het toch sneu voor Chelsea,Bos staat helemaal niet achter haar. Dat doe je wel als het je vriendin is, hij klaagt over alles.

Ze wil heel graag de presentatrice uithangen, meisje met kansloze ambities. Een soort Billy. En gaat nu fake news de wereld in helpen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213600340
Het lijkt een beetje als ze de weg kwijt zijn. Dat er eigenlijk te weinig gebeurd behalve de maandelijkse finale. Als straks ook Beau en Edo weg zijn blijven er alleen maar mafklappers over. De opdrachten en bondjes zijn bijzaak geworden.
pi_213600363
Het lijkt ook wel of er minder opdrachten worden gespeeld, of worden uitgezonden om daardoor het samenlevingsgehalte wat om hoog te schroeven, wat wel te begrijpen is dat maakt de meeste TV. Niet zo'n quiz opdracht wat toch elk keer hetzelfde is van opzet, of het droppen van een enveloppe op wat voor manier dan ook zoals vanavond in een kluis. Ik vind het samenlevingsaspect ook het leukste van deze show, die games kunnen me gestolen worden eerlijk gezegd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213601180
Veel zeggen toch, ik kom hier om te leren.

😁😁😁😁😁😁😁
pi_213602152
Ze knallen sowieso -terecht- sneller door die opdrachten heen, eerst vroeg Jan nog wie van het bondje gaat spelen, nu jaagt de voiceover er met een sneltrein vaart doorheen. Prima ^O^
pi_213602291
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dacht ff dat Gerrit een foto van Billy op zijn nachtkastje had staan, maar het was zijn hondje })
_O- _O-
Hi Fritsie :*

Had hij dat hondje al niet toen hij in Utopia was? Was er toch een keer bij met het bezoek?
pi_213602303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Hij is zo zuur die man..
pi_213602311
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:
De vossen zijn allemaal niet dom, volgens de vossen.
Dat zijn ze zeker niet en daardoor denken ze ook dat ze in alles beter zijn dan de rest.
pi_213602328
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:14 schreef wolffie het volgende:

Waarom zegt Rowena dat nou? Echt heel gemeen als ze dit met opzet doet :{w
pi_213602352
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Dit dus, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Echt ik kan die tokkie niet horen of zien.. dan krijg ik echt :r
  zaterdag 18 mei 2024 @ 10:38:07 #155
3542 Gia
User under construction
pi_213602898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:32 schreef Charmian het volgende:

[..]
Misschien is dat voor Rowena wel hetzelfde. Misschien heeft zij altijd seks op/na een date.
pi_213605386
Wat een Tindersletje die Chelsea
pi_213605394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 10:38 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien is dat voor Rowena wel hetzelfde. Misschien heeft zij altijd seks op/na een date.
Chelsea zie ik het ook wel doen hoor. Het is sowieso een apart meisje, wi zo graag beroemd worden maar is na elke willekeurige opmerking alweer aan het janken.

Overigens staat de bondgenoten nu nog tot oktober in het schema, exact een jaar dus. Ben benieuwd hoe lang ze er nog mee doorgaan. Scoort redelijk, maar is natuurlijk wel lastig interessant te houden. Merk het zelf met kijken ook, aandacht is lastig vol te houden en ze kunnen inderdaad alles manipuleren in de montage of uitsmeren over een paar dagen. Denk ook wel dat er wat interactie is met productie. Ze moeten ook wel nieuwe kleren gekregen hebben ooit, sommige zitten er al vanaf het begin in.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 15:55:39 #158
3542 Gia
User under construction
pi_213606152
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Chelsea zie ik het ook wel doen hoor. Het is sowieso een apart meisje, wi zo graag beroemd worden maar is na elke willekeurige opmerking alweer aan het janken.

Overigens staat de bondgenoten nu nog tot oktober in het schema, exact een jaar dus. Ben benieuwd hoe lang ze er nog mee doorgaan. Scoort redelijk, maar is natuurlijk wel lastig interessant te houden. Merk het zelf met kijken ook, aandacht is lastig vol te houden en ze kunnen inderdaad alles manipuleren in de montage of uitsmeren over een paar dagen. Denk ook wel dat er wat interactie is met productie. Ze moeten ook wel nieuwe kleren gekregen hebben ooit, sommige zitten er al vanaf het begin in.
Ik denk dat die 'spelletjes' van Rowena ook op aangeven van de Febo is. Geloof er niks van dat ze die allemaal zelf bedenkt.

En ik las ergens dat ze hier voor betaald krijgen? Iemand zei 100 euro per dag? Daar kunnen ze wel lekker online van shoppen, toch?
pi_213608443
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 357.000 kijkers toch nog op de altijd lastige vrijdag, voor pinksteren dit keer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213616703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 09:48 schreef lojanda het volgende:

[..]
_O- _O-
Hi Fritsie :*

Had hij dat hondje al niet toen hij in Utopia was? Was er toch een keer bij met het bezoek?
zou kunnen, vind Gerrit wel veranderd in positieve zin..maar hij is ook ouder geworden , geen verkeerde jongen. En hij moet wel wat gaan spelen, want hij is best slim. Slimmer dan die oude mannen😋
pi_213616789
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 14:07 schreef wolffie het volgende:

[..]
zou kunnen, vind Gerrit wel veranderd in positieve zin..maar hij is ook ouder geworden , geen verkeerde jongen. En hij moet wel wat gaan spelen, want hij is best slim. Slimmer dan die oude mannen😋
Hij is volwassen geworden dus ik mag hopen dat hij inmiddels veranderd is :D
Robert en Eduardo denken hem in alles te kunnen overschreeuwen en en denken idd dat ze slimmer zijn dan hem maar daar hebben ze het deze keer echt mis want het is geen gekke Gerritje :N
  zondag 19 mei 2024 @ 14:39:15 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213616980
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 14:07 schreef wolffie het volgende:

[..]
Hij zit er ook niet met de illusie een ton te kunnen winnen, maar om zijn doelloosheid voor onbepaalde tijd te overbruggen, zoals zovelen die in dergelijke programma's zitten met niets te doen thuis ;)
pi_213620468
Ja om op tv te komen, zal wel een verslaving zijn voor sommige.

Volgende maand weer een bekende, die uit een jaar van je leven.

Maar ik vind het leuk om naar te kijken.
Dus laat Babette ook maar komen😀
pi_213620755
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:26 schreef wolffie het volgende:
Ja om op tv te komen, zal wel een verslaving zijn voor sommige.

Volgende maand weer een bekende, die uit een jaar van je leven.

Maar ik vind het leuk om naar te kijken.
Dus laat Babette ook maar komen😀
:{w Dan haak ik af.

Maar als je Marciano bedoelt als bekende die er volgende maand in 'zou komen'. Die plaatste enkel een poll op z'n insta of hij zich op zou moeten geven, meer niet. Daar maakte die lovereality site meteen een opgeblazen verhaal van.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:33:31 #165
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213621633
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:{w Dan haak ik af.

Maar als je Marciano bedoelt als bekende die er volgende maand in 'zou komen'. Die plaatste enkel een poll op z'n insta of hij zich op zou moeten geven, meer niet. Daar maakte die lovereality site meteen een opgeblazen verhaal van.
Ja man, Marciano.
pi_213625723
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 12,5 Kijkcijfer: 517.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_213628007
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef lojanda het volgende:
Ik snap
[..]
Hij is een manipulator eerste klas. Nou zijn er altijd mensen a la Melanie die dat zelf niet doorhebben en erin trappen. En aan de andere kant zijn er altijd vrouwen die vallen op een man met een giftig karakter zoals dat van hem. Rowena bijvoorbeeld. Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk. Ikzelf moet niks hebben van manipulatieve, giftige, achterbakse, egoïstische persoonlijkheden. :)

Maar over smaak valt niet te twisten. Wat de één uitkotst, slurpt de ander zo weer terug naar binnen.

Daarom ben ik ook team Robert/Edu ook al ergerde ik me het eerste half jaar onwijs aan Edu.
Hotapnyc
pi_213628091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Die Nick en die Sam :r
Het valt mij heel erg tegen van Nick. Hij leek zo beschaafd. En dan huilt ie nu dat ie het erg vindt wat ie gedaan heeft want zo is ie niet. Maar kennelijk heeft hij geen echte spijt van zijn daden want hij liegt nog altijd over het aantal bier dat ie gestolen heeft. Echt jammer, Nick. :N Geef het toe, geef oprechte excuses en heb dan pas spijt. Nu heeft ie enkel spijt van de gevolgen.
Hotapnyc
pi_213628213
Mij het meest bijgebleven van de uitzending van vrijdag is Robert die verdwijnt in de spuitnevel van een leeggespoten deo bus
pi_213629345
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 15:33 schreef DutchBlend het volgende:
Mij het meest bijgebleven van de uitzending van vrijdag is Robert die verdwijnt in de spuitnevel van een leeggespoten deo bus
belachelijk veel ja
pi_213630737
Zie je, het wordt door Rowena heel anders doorverteld....
ik begrijp niet waarom want ze naait je zo een behoorlijk oor aan
pi_213630824
:r :r :r :r :r :r :r
pi_213630927
Wat een enge kwalbak is die Nick ook.
  maandag 20 mei 2024 @ 20:08:35 #174
111260 Charmian
a little joy
pi_213630987
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 15:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het valt mij heel erg tegen van Nick. Hij leek zo beschaafd. En dan huilt ie nu dat ie het erg vindt wat ie gedaan heeft want zo is ie niet. Maar kennelijk heeft hij geen echte spijt van zijn daden want hij liegt nog altijd over het aantal bier dat ie gestolen heeft. Echt jammer, Nick. :N Geef het toe, geef oprechte excuses en heb dan pas spijt. Nu heeft ie enkel spijt van de gevolgen.
Je bedoelt Rick?
pi_213631005
Of jij bent dom :')
  maandag 20 mei 2024 @ 20:10:22 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213631011
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:09 schreef StephanL het volgende:
Of jij bent dom :')
Echt wel dom ...
Musica Español
Come On
pi_213631060
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:

[..]
Je bedoelt Rick?
Ja, denk dat hij zich vergist, was idd Rick.
pi_213631070
Ja waar die gezeten heeft tijdens haar schooltijd weet ik niet maar dit is wel heel erg erg.
  maandag 20 mei 2024 @ 20:24:36 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_213631157
Die bo...wat een idiot.
pi_213631471
Wat een volk :')

Kinderachtig gezever over die stopwatches, Nick de gewoon eens een tik op z'n oog nodig heeft -en dat zeg ik niet snel-, Robert en Eduardo als kleuters ruzie maken om niks. Man man man
pi_213631542
Denise _O-

Ja hoor, donker haar had geholpen :D
pi_213632247
Die Nick en Beau zijn wel 2 pisvingers van deze show hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 mei 2024 @ 22:01:02 #183
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213632303
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Die Nick en Beau zijn wel 2 pisvingers van deze show hoor.
Wie? grote Bo of ½Bo? ;)
pi_213632352
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Wie? grote Bo of ½Bo? ;)
:D Beide Bo-Beau's wat mij betreft, weg ermee.
pi_213632388
Bo is wel een leuke act, niet zo'n hekel aan. Speelt het stoere gozertje met veel branie, moet daar wel om lachen om dat testosteronkanon in wording.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213632392
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Wie? grote Bo of ½Bo? ;)
Beau.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 mei 2024 @ 22:15:31 #187
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213632420
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:07 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:D Beide Bo-Beau's wat mij betreft, weg ermee.
Gaat niet gebeuren ben ik bang, Beide Bo's zijn bezig met hun Febo-script.. Die ½Bo speelt het gluipkutje die wanhopig een Grote Lul wil zijn tegen Lekkerbekje Chelsie , en Grote Bo loopt verpicht met zijn stijve pik achter vrijwilligster Rowena aan :P

Its all in the game
pi_213632916
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
Denise _O-

Ja hoor, donker haar had geholpen :D
_O- _O-
if it's meant to be, it will be
pi_213634966

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 481.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

De lineaire kijkcijfers van gisteren 433.000 kijkers, en dat op 2e Pinksterdagavond. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 21 mei 2024 @ 12:50:56 #190
3542 Gia
User under construction
pi_213636042
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Bo is wel een leuke act, niet zo'n hekel aan. Speelt het stoere gozertje met veel branie, moet daar wel om lachen om dat testosteronkanon in wording.
Echt wel zo'n hekel aan. Hoe hij Chelsea behandelt, slaat helemaal nergens op. Jaloers zijn of boos worden vanwege ex-vriendjes of dates. Mijn god, hoe puberaal ben je dan! Vind het een agressief 'ventje'. Misschien denkt ie wel dat dit gedrag hoort bij een 'echte man'. 'Laten zien wie de baas is!'
pi_213636392
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:08 schreef Charmian het volgende:

[..]
Je bedoelt Rick?
Haha ja Rick. Ik zei laatst al dat ik al die namen verwarrend vind. :@

Nick is alles behalve beschaafd. :D
Hotapnyc
pi_213637332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 12:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Echt wel zo'n hekel aan. Hoe hij Chelsea behandelt, slaat helemaal nergens op. Jaloers zijn of boos worden vanwege ex-vriendjes of dates. Mijn god, hoe puberaal ben je dan! Vind het een agressief 'ventje'. Misschien denkt ie wel dat dit gedrag hoort bij een 'echte man'. 'Laten zien wie de baas is!'
Ik moet er wel om lachen, het is hilarisch.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 21 mei 2024 @ 15:27:30 #193
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213637379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 15:20 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik moet er wel om lachen, het is hilarisch.
Vooral een beetje last van zelfoverschatting.
pi_213639899
hahaha ze dachten van Gerrit te kunnen winnen.
pi_213640006
Wat staat die Bo nu dom te lachen.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:04:35 #196
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213640059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wat staat die Bo nu dom te lachen.
Beetje raar gastje
Musica Español
Come On
pi_213640093
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:04 schreef chufi het volgende:

[..]
Beetje raar gastje
Beetje?
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:07:45 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213640104
60 seconden zoenen .... Wie zou Beau uitzoeken
Musica Español
Come On
pi_213640142
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:07 schreef chufi het volgende:
60 seconden zoenen .... Wie zou Beau uitzoeken
ehhhhhhhh
  dinsdag 21 mei 2024 @ 20:12:16 #200
111260 Charmian
a little joy
pi_213640168
Die wendy is ook wel een dramaqueen. Je weet toch waar je instapt? En anders lekker naar huis en neem dat nepkereltje meteen mer.
  Moderator dinsdag 21 mei 2024 @ 20:26:24 #201
388664 crew  Dotteke
pi_213640402
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:12 schreef Charmian het volgende:
Die wendy is ook wel een dramaqueen. Je weet toch waar je instapt? En anders lekker naar huis en neem dat nepkereltje meteen mer.
:D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213640910
Bo...ik ga naar huis hoor, ja is goed ga maar. En dan is het weer goed.
En ik vind het goed dat wendy dat zei, kan me voorstellen dat je niet bij die figuren wil zitten. Maar wendy het is the game, dan ga je maar lekker naar huis.

Allemaal naar huis olee o🤑
pi_213641095
Die Bo is echt geestelijk 12 ofzo. Wat een tenenkrommend figuur, nog erger dan Casper.
  dinsdag 21 mei 2024 @ 21:42:38 #204
3542 Gia
User under construction
pi_213641312
Wendy wil met de hele groep om het kampvuur gaan zitten en 'kumbaya' zingen.
"Oh, boehoe, ik voel strijd tussen die 2 bondjes en daar vind ik wat van..."

Ga naar huis!
pi_213641528
Zoenopdracht ... Wat is dit, basisschool? Misschien kunnen ze er dan meteen een paar leren wat zoogdieren zijn of wat de zon precies is.

Misschien dan ook leren wat deelname aan een spel betekent, dat mensen voor een ton ver kunnen gaan en ook dat wanneer het niet bevalt, de deur gewoon open staat om terug naar het gezinnetje te gaan. Wat had ze verwacht, ze zit er net 2 weken.

Maar dan ook meteen Bo op bijles voor omgang met mensen. Als dit hormonen zijn heb ik denk ik een gebrekkige opvoeding gehad, want richting de vriendinnetjes in m'n pubertijd ben ik nooit zo ego-centrisch en claimerig geweest als wat Bo hier laat zien. Heel mijn omgeving dan trouwens, want zulk gedrag ken ik eigenlijk alleen uit true crime filmpjes van youtube...

Ik krijg het idee dat wanneer het niveau van nu nog verder daalt, het simpel blijven kijken van dit programma gewoon schadelijk gaat worden voor m'n eigen hersencellen :')
pi_213641587
Wilde gisteren hier schrijven, vind die Wendy wel ok, maar die is ook AF wat mij betreft. Wat een deugmuts is dat, en ook iemand die het programma niet snapt bovendien. Als het je niet bevalt, weet je waar de poort is Truus!
Wel leuk dat Gerrit gewonnen heeft, TeamVossen👊
Allemaal cabaretteketet!
pi_213641930
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 21:27 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Die Bo is echt geestelijk 12 ofzo. Wat een tenenkrommend figuur, nog erger dan Casper.
Naast Sam waar ik ook echt op kots en Nick , is Bo wel echt dramatisch ...idd geestelijk een 12 jarige pff.. hij heeft het zwaar dat Chelsea in het verleden dates heeft gehad en op alles wat ze doet , maar even voor het gemak vergeet dat hij ook een meid thuis had zitten en toen met Chelsea begon te klooien.
Dat halve jochie is niet helemaal honderd in zijn bovenkamer.
India, ga er na toe!
pi_213641995
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

[..]
Naast Sam waar ik ook echt op kots en Nick , is Bo wel echt dramatisch ...idd geestelijk een 12 jarige pff.. hij heeft het zwaar dat Chelsea in het verleden dates heeft gehad en op alles wat ze doet , maar even voor het gemak vergeet dat hij ook een meid thuis had zitten en toen met Chelsea begon te klooien.
Dat halve jochie is niet helemaal honderd in zijn bovenkamer.
Sam gaat er ook maar niet uit idd. Gelukkig is ze gestopt met die irritante gierenimitatie en dat aapse geschreeuw voor een opdracht.
pi_213644585
Wie zien jullie het liefst als eerste vertrekken?

1 Bo
2 Eduardo
3 Robert
4 Sam
5 Beau
6 Nick
7 En de rest
  woensdag 22 mei 2024 @ 10:23:06 #210
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213644830
Script is duidelijk meer verschoven naar onderling gekissebis dan het spelelement.
pi_213645109
Klopt, ik vind dat wel leuker. Spelletjes/quizen zijn er al genoeg op TV, semi 'RLS's' (niet volledig want geen streams vooralsnog) zijn er niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213645121
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 11,6 Kijkcijfer: 492.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 mei 2024 @ 11:08:06 #213
3542 Gia
User under construction
pi_213645273
De zoenopdracht doet mij denken aan die delfsblauwe beeldjes die je in souvenirswinkeltjes ziet. Is misschien ook wel een knipoog daarnaar. Heb daar ook geen moeite mee. Het is geen tongzoen!!

Lees verder ook wel op de socials dat mensen denken dan Eduardo en Robert de finale wel zullen gaan spelen.
Er kan er maar 1 gekozen worden door het eigen bondje. Verwacht dat Edu dat op zal eisen. Ik verwacht echter niet dat de loods de ander dan zal kiezen. Denk dat de loods eerder voor Erik of Gerrit zal gaan.
pi_213645637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:08 schreef Gia het volgende:
De zoenopdracht doet mij denken aan die delfsblauwe beeldjes die je in souvenirswinkeltjes ziet. Is misschien ook wel een knipoog daarnaar. Heb daar ook geen moeite mee. Het is geen tongzoen!!

Lees verder ook wel op de socials dat mensen denken dan Eduardo en Robert de finale wel zullen gaan spelen.
Er kan er maar 1 gekozen worden door het eigen bondje. Verwacht dat Edu dat op zal eisen. Ik verwacht echter niet dat de loods de ander dan zal kiezen. Denk dat de loods eerder voor Erik of Gerrit zal gaan.
Het is Gerrit zijn tijd nog niet om een finale te spelen. Die moet nog even blijven van de Febo.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 mei 2024 @ 11:36:01 #215
3542 Gia
User under construction
pi_213645700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is Gerrit zijn tijd nog niet om een finale te spelen. Die moet nog even blijven van de Febo.
Dan hoop ik dat de loods, in dat geval, voor Erik gaat.
Denk ook dat het nog wel strijd gaat geven tussen Robert en Edu wie van hun twee door het bondje gekozen gaat worden. Wellicht dat ze dit op een gelijkspel aan laten komen en ook hier de loods beslist. Denk dat het dan Edu wel zal worden.
pi_213646908
Chelsea valt wel door de mand als slechte actrice. Waarom zou je jezelf zo laten gebruiken en voor schut zetten op televisie?
pi_213648275
Iedereen die op tv wil komen, doet mee met dit soort programma's.
Dat geldt van de gouden kooi BB Utopia een jaar van je leven ect

Liefst doen ze met alles mee.
Niet eens voor het geld

Als ze maar op tv zijn en gezien willen worden, en ik ben iemand die daar naar kijkt. Lekker mensen kijken, maar streams hoeft van mij ook weer niet.
pi_213648410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 15:57 schreef wolffie het volgende:

Niet eens voor het geld

Als ze maar op tv zijn en gezien willen worden, en ik ben iemand die daar naar kijkt. Lekker mensen kijken, maar streams hoeft van mij ook weer niet.
Dat hoort bij dit format, zonder is het gewoon net niet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 mei 2024 @ 19:26:33 #219
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213650690
Waar we vast "allemaal" ademloos gaan wachten op de spannende ontwikkelingen van de Bondgenootjes.. ik zit er alweer klaar voor..

pi_213650759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 16:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat hoort bij dit format, zonder is het gewoon net niet.
En waarom zijn streams zo belangrijk voor jou?
pi_213651126
Madame vindt het te plat en te ordinair. Heeft ze geluk dat ze mevrouw Balk en die Emily niet meegemaakt heeft :D
pi_213652632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 19:34 schreef wolffie het volgende:

[..]
En waarom zijn streams zo belangrijk voor jou?
Dat is om het plaatje compleet te maken om het community rondom het programma te vergroten. Het is uniek want bij geen enkele reality soap heb je dat, alleen bij een echte RLS zoals Big Brother en voorheen EJVJL, Utopia, DGK etc.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213652651
Wendy heeft denk ik nooit een aflevering gezien en weet niet wat er van haar verwacht wordt. Stukje mis casting vanuit Talpa. :Y Voel een toneelhaakje aan komen...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 22 mei 2024 @ 22:32:05 #224
372302 Revanches
pi_213653014
Je kunt van een drol geen moorkop maken. _O-
pi_213653250
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 22:32 schreef Revanches het volgende:
Je kunt van een drol geen moorkop maken. _O-
Ja die was goed _O_ ook al doe je er slagroom op.
India, ga er na toe!
pi_213653258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:

[..]
Sam gaat er ook maar niet uit idd. Gelukkig is ze gestopt met die irritante gierenimitatie en dat aapse geschreeuw voor een opdracht.
Zolang als het duurt.. ik kots echt op dat kind, sorry ik val in herhaling.

[ Bericht 30% gewijzigd door Miss_Paraplu85 op 22-05-2024 23:06:46 ]
India, ga er na toe!
pi_213653643
Bo was dit keer eens grappig met het 'Robert-breekt-pvc-buis' geheugensteuntje voor de dansmove _O-
Volgende keer helaas weer een temptation aflevering met verleider Beau :O Waar net als die onzin van Wendy ook de halve aflevering mee zal worden vervuild, vrees ik.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_213653660
Als ze opmerkingen heeft over het spel moet ze bij de Febo wezen en niet er in de groep over gaan door bomen. Die zullen haar toch vriendelijk maar dwingend duidelijk maken dat ze zich hier voor heeft opgegeven en voor heeft getekend en dat ze gewoon moet doen wat men haar opdraagt: TV maken met je donder!
Allemaal cabaretteketet!
pi_213655168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Als ze opmerkingen heeft over het spel moet ze bij de Febo wezen en niet er in de groep over gaan door bomen. Die zullen haar toch vriendelijk maar dwingend duidelijk maken dat ze zich hier voor heeft opgegeven en voor heeft getekend en dat ze gewoon moet doen wat men haar opdraagt: TV maken met je donder!
Dank je _O_

Ik wordt echt gestoord van die vrouw en ze blijft ook herhalen dat iedereen het voor zich moet weten hoe die het speelt maar zij is het er niet mee eens.. ik denk zodra zij praat altijd, rot dan op, je weet waar de poort is.
India, ga er na toe!
pi_213655201

Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 452.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23

Lineaire kijkcijfers gisterenavond 391.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213655301
Ik geloof nog steeds niet dat er een script is, ik denk echt dat iedereen zo is. Daarom geen streams. ECHT

Het is geen soap zoals goede tijden, want dat kijk ik dus niet. SCRIPT

[ Bericht 4% gewijzigd door wolffie op 23-05-2024 17:01:35 ]
pi_213656811
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat de loods, in dat geval, voor Erik gaat.
Denk ook dat het nog wel strijd gaat geven tussen Robert en Edu wie van hun twee door het bondje gekozen gaat worden. Wellicht dat ze dit op een gelijkspel aan laten komen en ook hier de loods beslist. Denk dat het dan Edu wel zal worden.
Je ziet nu al dat Eduardo en Robert vaak een discussie hebben met elkaar en achter elkaars rug hun neus ophalen. Dat kan zomaar ineens gaan klappen wanneer ze moeten beslissen wie er in de finale door hun bondje moet worden gekozen. Ik gun het ze beiden niet en hoop echt dat ze uiteindelijk allebei zonder ton naar huis gaan.
pi_213656815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 13:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chelsea valt wel door de mand als slechte actrice. Waarom zou je jezelf zo laten gebruiken en voor schut zetten op televisie?
Omdat ze te dom is om zelf te poepen..
pi_213656821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 15:57 schreef wolffie het volgende:

Niet eens voor het geld

Ego’s.. dat is wat het is ;)
pi_213656836
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Madame vindt het te plat en te ordinair. Heeft ze geluk dat ze mevrouw Balk en die Emily niet meegemaakt heeft :D
Ik vraag me af of zij afleveringen heeft gezien voordat ze zich op gaf en of ze überhaupt ooit wel eens een rls heeft gezien?!
pi_213657066
Die Danielle was vreselijk ja, ik heb pas even 4 maanden terug gekeken en dat is toch wel een dieptepunt. Weer een verbouwde blerende Balk op tv.
pi_213657135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:34 schreef lojanda het volgende:

[..]
Je ziet nu al dat Eduardo en Robert vaak een discussie hebben met elkaar en achter elkaars rug hun neus ophalen. Dat kan zomaar ineens gaan klappen wanneer ze moeten beslissen wie er in de finale door hun bondje moet worden gekozen. Ik gun het ze beiden niet en hoop echt dat ze uiteindelijk allebei zonder ton naar huis gaan.
Helemaal mee eens, vind het beide vreselijke kerels en dat gejank van die Edu, zijn gelebber aan iedereen, Zou hem meteen duidelijk maken dat hij thuis met zijn man mag lebberen en van mij af moest blijven en Robert, die denkt dat hij alles is, alles kan. Alleen de dansmoves vertikt hij.
pi_213658313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zij afleveringen heeft gezien voordat ze zich op gaf en of ze überhaupt ooit wel eens een rls heeft gezien?!
Lijkt me ook sterk inderdaad. Tuurlijk zal er hier en daar wat spanning zijn, maar vind het allemaal wel meevallen, het gaat om een ton.
  donderdag 23 mei 2024 @ 17:53:20 #239
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213658882
Dat ouwe jankmuiltje die al na 2 weken iedereen maar gluipers vindt zal wel snel weggepest worden of de toneelhaak krijgen :P
pi_213658921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, vind het beide vreselijke kerels en dat gejank van die Edu, zijn gelebber aan iedereen, Zou hem meteen duidelijk maken dat hij thuis met zijn man mag lebberen en van mij af moest blijven en Robert, die denkt dat hij alles is, alles kan. Alleen de dansmoves vertikt hij.
Idd dat gelebber en gesmak ook de hele tijd.. ik krijg bij hem altijd rillingen over me heen :r
pi_213658942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:03 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt me ook sterk inderdaad. Tuurlijk zal er hier en daar wat spanning zijn, maar vind het allemaal wel meevallen, het gaat om een ton.
Het gedrag van sommigen vind ik niet leuk en van sommigen zelfs niet oké maar hoe zij het ziet en denkt hoe het moet gaan.. dan heb je je niet goed voorbereid :N
pi_213660197
Die Robert is ook een domkop
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:00:32 #243
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213660238
Gezellig dat dansen
Musica Español
Come On
pi_213660244
"Ik ben toch naar je toegekomen om je te helpen?"
en dan even later weer "Maar ben je het ermee eens dat ik het geprobeerd heb?"

Jaja, die gast zit ergens mee, het gaat niet om jou of jouw danservaring ^p^
pi_213660626
Dansende Rowena *O*
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:28:27 #246
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213660654
Dit gaan we pas morgen zien .... man3, wat weten ze dingen te rekken
Musica Español
Come On
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:46:07 #247
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213660900
Doe maar weer eens een dansna-aapje wat je dagenlang kan rekken en waar je negatieve puntelingen snel uit het slop kan trekken, ze vallen teveel in herhaling :O
pi_213662947
Robert vs Edu = arrogante stugge bokkelul vs vieze natnek
pi_213663208
Denise zei laatst tegen haar bezoek dat ze de eerste maand even erin moest komen maar dat ze nu deze 2e maand zou gaan vlammen :') :') |:(
pi_213663878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
"Ik ben toch naar je toegekomen om je te helpen?"
en dan even later weer "Maar ben je het ermee eens dat ik het geprobeerd heb?"

Jaja, die gast zit ergens mee, het gaat niet om jou of jouw danservaring ^p^
Ik zou me ook ongelofelijk irriteren aan die muts :{w
pi_213663894
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 01:00 schreef DutchBlend het volgende:
Robert vs Edu = arrogante stugge bokkelul vs vieze natnek
Hoe zuur kun je zijn :D dat gaat echt nog klappen voor het einde van de maand..
pi_213663903
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 06:20 schreef ThijsTH het volgende:
Denise zei laatst tegen haar bezoek dat ze de eerste maand even erin moest komen maar dat ze nu deze 2e maand zou gaan vlammen :') :') |:(
Ik denk dat ze bedoelde.. onder de lakens ;)
pi_213664365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bedoelde.. onder de lakens ;)
Of toilet :?
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:53:31 #254
3542 Gia
User under construction
pi_213664417
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 06:20 schreef ThijsTH het volgende:
De hele nacht gaan liggen flikflooien en dan de volgende dag continu rondblèren dat je zo moe bent, omdat je bijna niet hebt geslapen. Ja, Denise, we weten dat je met Beau hebben liggen rotzooien. Ben er maar trots op!
pi_213664797
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Of toilet :?
Is ze daar samen met Beau al in geweest?
pi_213664831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:43 schreef lojanda het volgende:

[..]
Is ze daar samen met Beau al in geweest?
:D Geen idee, maar weet niet hoe de kookkunsten van dat bondje zijn
pi_213665023
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,2 Kijkcijfers: 475.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213667569
Denise is misschien lui dom, maar 10x liever haar dan melanie met haar jaloers gedrag.
pi_213668018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:32 schreef wolffie het volgende:
Denise is misschien lui dom, maar 10x liever haar dan melanie met haar jaloers gedrag.
Dat komt nog wel als het echt wat mocht worden met die Beau, maar hopelijk is dit nu eindelijk eens zijn laatste cyclus en dondert hij op volgende maand.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213670073
geen gewone competitie meer maar echt valse opmerkingen over en weer
veel van Nick, Robert
  vrijdag 24 mei 2024 @ 19:53:03 #261
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213670097
Op dit moment in een reality in Hongarije.

pi_213670107
weten de anderen dat ze minimaal 50 punten hebben
de Vossen dansen helemaal niet dus
pi_213670118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef spapaars het volgende:

[ afbeelding ]
precies hetzelfde als hier
  vrijdag 24 mei 2024 @ 19:54:39 #264
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213670119
ga vooral vooraf je angsten bespreken ...

Ga dansen
Musica Español
Come On
  vrijdag 24 mei 2024 @ 19:55:58 #265
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213670139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef spapaars het volgende:

[ afbeelding ]
Huub reist wat af met zn produkties en ideeen
Musica Español
Come On
  vrijdag 24 mei 2024 @ 20:02:41 #266
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213670258
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef chufi het volgende:

[..]
Huub reist wat af met zn produkties en ideeen
Volgende test wordt weer iets met ballengooien
Musica Español
Come On
  vrijdag 24 mei 2024 @ 20:03:18 #267
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213670271
Vond het leuk gedaan van de 3 teams
Musica Español
Come On
pi_213671752
Slangen wonnen, was ook al bij voorbaat duidelijk. Rowena was de doorslag denk ik.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 25 mei 2024 @ 12:53:37 #269
3542 Gia
User under construction
pi_213676508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 15:32 schreef wolffie het volgende:
En dat pruillipje!
  zaterdag 25 mei 2024 @ 12:59:31 #270
3542 Gia
User under construction
pi_213676605
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
weten de anderen dat ze minimaal 50 punten hebben
de Vossen dansen helemaal niet dus
Dat was niet per se zo. Als de Gieren derde waren geworden, hadden ze 37 of 38 punten gehad. Die kregen maar 75 %
  zaterdag 25 mei 2024 @ 13:00:32 #271
3542 Gia
User under construction
pi_213676626
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Slangen wonnen, was ook al bij voorbaat duidelijk. Rowena was de doorslag denk ik.
Vond ik jammer, vond de haaien beter. Lo was echt totaal niet synchroon.
pi_213678560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 12:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat was niet per se zo. Als de Gieren derde waren geworden, hadden ze 37 of 38 punten gehad. Die kregen maar 75 %
Nee oke, het ging mij erom dat de nul punten naar de vossen gingen en er altijd punten gewonnen zouden worden, in dit geval wel een percentage ivm met aantal mensen dat meedeed.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 18:02:01 #273
372302 Revanches
pi_213680676
Vond de Gieren beter dan de slangen, slangen waren totaal niet synchroon.
pi_213681555
Bij mij zit die Rowena ontzettend in mijn irritatie zone, grote bek, betweter en maar schudden met die kont. Ze zoekt wel de aandacht van de mannen.
pi_213698692
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 19:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij mij zit die Rowena ontzettend in mijn irritatie zone, grote bek, betweter en maar schudden met die kont. Ze zoekt wel de aandacht van de mannen.
Hier ook wel. Maar toch winnen de billen nu nog bij deze interne struggle
pi_213699731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
geen gewone competitie meer maar echt valse opmerkingen over en weer
veel van Nick, Robert
Bij Robert komt echt alleen maar zure shit en jaloezie uit zijn mond.. wat een vreselijke arrogante kwal is dat toch :{w
pi_213699760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Je kon aan Juvat horen en zien dat hij er moeite mee had om het over te laten komen of hij er ook echt zo over dacht. Ze waren zeker niet de besten en hadden echt niet moeten winnen. Beau en Lodewijk gingen soms de mist in en het was echt niet synchroon :N
Was voor mij weer voor de zoveelste keer dat het slecht gestript was :{w
pi_213700575
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 484.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 mei 2024 @ 14:00:42 #279
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213701706
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef chufi het volgende:

[..]
Volgende test wordt weer iets met ballengooien
Ik had liever iets meer van Tonnestreek(en) ;)
pi_213702732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 13:00 schreef Gia het volgende:

[..]
Vond ik jammer, vond de haaien beter. Lo was echt totaal niet synchroon.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 18:02 schreef Revanches het volgende:
Vond de Gieren beter dan de slangen, slangen waren totaal niet synchroon.
Wat mij betreft hadden de haaien gewonnen, gevolgd door de gieren. Maar inmiddels is meestal al te raden wie zo'n jureerbare opdracht gaat 'winnen'. Geheel onterecht, maar ja.
Hotapnyc
  maandag 27 mei 2024 @ 16:50:00 #281
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213702858
De "Jury" Joep WieIsVandeFuckWestenDorp? :{
  maandag 27 mei 2024 @ 17:06:47 #282
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213703015
Ik was best wel nieuwschierig .. de duurste doen zomaar niet mee, die met puntenschuld maken fautehh.. sjongejonge wat spannend ;)

maandag 27 mei 2024 @ 17:33:09 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213703295
Dat hoorde erbij natuurlijk.. gelukkig zijn ze wel met hangen wurgen uit de negative punten _O-

pi_213704993
Topo met Eric
van Eric wordt verwacht dat hij er niks van bakt
pi_213705007
Eric eerste vraag goed
pi_213705032
2-1 voor Eric
pi_213705076
Eric wint
pi_213705143
Vliegen zat weer in die loods :D
pi_213705288
Tuurlijk weten ze meer anders pak je hem niet.
pi_213705319
en volgens chelsey veranderde het scherm ineens midden in de nacht in haar dromen :O
pi_213705882

En maar weer eens een cap van een volle weekplanning waar ze waarschijnlijk opnieuw geen kloot van laten zien. Is natuurlijk ook veel interessanter om te laten zien wie er hoe naar wie kijkt ..... }:|
pi_213707156
Ze zitten op vorige week woensdag met de uitzending van vandaag. Wat een slechte montage bij de tease voor na de commercial break laten ze Gerrit al verraden dat hun nacht opblijven bij de koffer voor Jan Lul is geweest, wat een spoil. Verder weer een koffer spel met een knop ingedrukt houden waarschijnlijk een hele nacht of ze moeten gezamenlijk tot een compromis komen om gelijktijdig de knop los te laten zodat ze de 100 punten kunnen gebruiken voor een feestje. Wat mij betreft mag er wel wat peper in die opdrachten, iets fataals voor een deelnemer of een bondje zou ook wel eens leuk zijn, beetje meer sjeu om kijkers vast te houden. Ze worden een beetje laks nu de kijkcijfers best wel goed zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213708936
Op IG zeuren de kijkers dat we de string van Rowena zagen.. ze weten toch dat er overal camera's zijn? En Mel en Beau hebben ze ook krikkend op tv laten zien, dat weet je.
pi_213709634
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Op IG zeuren de kijkers dat we de string van Rowena zagen.. ze weten toch dat er overal camera's zijn? En Mel en Beau hebben ze ook krikkend op tv laten zien, dat weet je.
Laat ze zich eens van haar goede kant zien is het nog niet goed :D

pi_213709967
quote:
Allemaal schuimbekkende wokies. Zijn echt niets gewend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213709976

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 469.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 22

Kijkcijfers zakken weer iets, misschien helpt de string van Rowena hier iets aan bij om het tij te keren.... ^O^ :9
Allemaal cabaretteketet!
pi_213710901
quote:
Zijn gewoon zure mensen die jaloers zijn op die billen ;)
pi_213710941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:45 schreef freaky40 het volgende:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 10,9 Kijkcijfer: 469.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 22

Kijkcijfers zakken weer iets, misschien helpt de string van Rowena hier iets aan bij om het tij te keren.... ^O^ :9
Het hele aflevering rekken van een opdracht die toch door de productie wordt bedacht is gewoon niet interessant. Als er niemand op de knop had gedrukt hadden ze misschien wel direct de opdracht moeten spelen. Nu omdat ze de nacht doorhalen, toch maar weer uitstellen. En 100 punten zijn niet interessant genoeg om uren stil voor te staan. En ondertussen maar weer oproepen om jezelf aan te melden. Misschien moeten ze gewoon halverwege de maand al mensen naar huis sturen als het gewoon een beetje saai begint te worden. Een Beau zit er ook al heel lang in. Heeft die onderhand nog geen ton aan dagvergoedingen gekregen?
pi_213711444
Weet het niet, wat mij betreft mogen ze eens in de 2 maanden een finale spelen om zodoende de dynamiek te laten ontwikkelen want binnen 4 weken is het al weer gedaan als er 2 of zelfs meer vertrekken. Bij Utopia werden de nominaties ook op een gegeven moment eens in de 2 maanden gedaan op het laatst juist on de dynamiek de kans te geven. Scheelt ook weer geld, hoeft Talpa niet elke maand 100.000 euro weg te geven. Misschien komt dat de show wat meer ten goede.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213711473
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Ze zitten op vorige week woensdag met de uitzending van vandaag. Wat een slechte montage bij de tease voor na de commercial break laten ze Gerrit al verraden dat hun nacht opblijven bij de koffer voor Jan Lul is geweest, wat een spoil. Verder weer een koffer spel met een knop ingedrukt houden waarschijnlijk een hele nacht of ze moeten gezamenlijk tot een compromis komen om gelijktijdig de knop los te laten zodat ze de 100 punten kunnen gebruiken voor een feestje. Wat mij betreft mag er wel wat peper in die opdrachten, iets fataals voor een deelnemer of een bondje zou ook wel eens leuk zijn, beetje meer sjeu om kijkers vast te houden. Ze worden een beetje laks nu de kijkcijfers best wel goed zijn.
Zelfquote: ik zag gisteren een oude aflevering van Utopia waarin in de tease voor de volgende dag al de uitslag van een nominatie werd vrijgegeven, wie er moest vertrekken (Rene i.p.v. Linda). Talpa/Febo heeft daar dus nogal een handje van. Zo zo slordig!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 mei 2024 @ 19:33:54 #301
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213715180
Durven ze echt de dikke vinger op te steken naar de Regie door de knoppen pos te laten voor een 100 punten feessie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')