SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Regels veranderen: Bij een fout antwoord, mag je de volgende vraag niet meedoen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef King_Merc het volgende:
nope maar maakt gebruik van de regels.. fout antwoord en 1 punt gaat naar de tegenstanders.. (en niet van hem af..
Zoiets zullen ze wel doen ja. Lijkt het voor het spel op zich ook wel beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Regels veranderen: Bij een fout antwoord, mag je de volgende vraag niet meedoen.
Of dat de punten die naar de andere gaan er bij degene met het foute antwoord vanaf gaan, dus -3.
Ik heb bij hem toch het gevoel dat hij zich heel stoer voordoet en zich denkt te moeten bewijzen als man zijnde. Er hangt een rare vibe om hem heen.. nog my cup of teaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Snap ook niet wat ze in die Bo zien, zowel dat meisje thuis als Chelsea niet. Als ie dit gedrag om eigenlijk niks al laat zien zou je zeggen dat er alarmbellen moeten gaan rinkelen
Ik vond het ook heel slim en die andere dombo’s hadden het in eerste instantie niet eens doorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze wel doen ja. Lijkt het voor het spel op zich ook wel beter.
Maar vond het wel slim van 'm, uiteindelijk gaat het om die ton. Kon er wel om lachen
Dat is bewust omdat het anders verwarring geeft met de andere Beauquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Bo werd gisteren de hele tijd Bos genoemd door de voice over?
Equote:
En gelukkig gewonnen door de slangen en niet door de vossen. Ik gun de vossen echt niets.quote:
TeamVossen want Gerrit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
E
[..]
En gelukkig gewonnen door de slangen en niet door de vossen. Ik gun de vossen echt niets.
Ik dacht eigenlijk dat de andere hondjes kansloos zouden zijn omdat er een aantal koks bij de Vossen zijn en Eduardo zou Koning Barbecue zijn.. nou wat een afgang was dat dan. Zo mooi die gezichten toen ze hoorden dat de Slangen wonnen.. Ze dachten het al in de pocket te hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
E
[..]
En gelukkig gewonnen door de slangen en niet door de vossen. Ik gun de vossen echt niets.
Ik stoor me vooral aan zijn gedrag naar Chelsea toe. Hij zei nu ook weer dat als gaat sporten als E weercbuiten is dat niet in de sportkleding mag die ze nu draagt. Hij verbiedt haar nu al van alles.. wat een gedrag vertoont hij nu alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:27 schreef wolffie het volgende:
Ik zie er nog steeds geen echte man in Bos, van mij mag hij eruit. Verhaallijn is ook helemaal niks, eerder een stoorzender. Lekker naar huis toe.
Ja precies zijn onzekerheid zet hij om in claimen en alles op chelsea focussen, dat zij niks mag. Dat gaat ook niet buiten, hij zal eerst aan zich zelf moeten werken. Om een relatie aan te gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan zijn gedrag naar Chelsea toe. Hij zei nu ook weer dat als gaat sporten als E weercbuiten is dat niet in de sportkleding mag die ze nu draagt. Hij verbiedt haar nu al van alles.. wat een gedrag vertoont hij nu alen Chelsea lacht er een beetje mee terwijl ze hem duidelijk zou moeten maken dat hij dat niet bepaald.. maar helaas zijn er veel vrouwen en in dit geval kind meisjes die dat helemaal fantastisch vinden als een partner zich zo gedraagt
Niet alleen naar Chelsea toe, maar hoe het over vrouwen in het algemeen praat isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan zijn gedrag naar Chelsea toe. Hij zei nu ook weer dat als gaat sporten als E weercbuiten is dat niet in de sportkleding mag die ze nu draagt. Hij verbiedt haar nu al van alles.. wat een gedrag vertoont hij nu alen Chelsea lacht er een beetje mee terwijl ze hem duidelijk zou moeten maken dat hij dat niet bepaald.. maar helaas zijn er veel vrouwen en in dit geval kind meisjes die dat helemaal fantastisch vinden als een partner zich zo gedraagt
Dat commentaar op Beau begrijp ik ook niet helemaal. Mag hij niet meer met vrouwen praten of zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
Beau krijgt nu al weer van alle kanten commentaar dat hij zo veel bij Rowena zit maar het valt niemand op dat zij hem zelf vaak opzoekt. Met het gitaarles geven zal ze dat toch wel zelf hebben gevraagd of zou Beau het haar hebben verplicht
Dat op de borst kloppen van die 2 oudjes werkte nu gelukkig tegen. Ben benieuwd wie ze de schuld hebben gegeven van hun falen. Dat hebben ze maar niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat de andere hondjes kansloos zouden zijn omdat er een aantal koks bij de Vossen zijn en Eduardo zou Koning Barbecue zijn.. nou wat een afgang was dat dan. Zo mooi die gezichten toen ze hoorden dat de Slangen wonnen.. Ze dachten het al in de pocket te hebben
is maar een schriel zielig vervelend persoon. Gelukkig is hij maar 1.50 turven hoog want anders zou je als vrouw zijnde van zo iemand nogquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja precies zijn onzekerheid zet hij om in claimen en alles op chelsea focussen, dat zij niks mag. Dat gaat ook niet buiten, hij zal eerst aan zich zelf moeten werken. Om een relatie aan te gaan.
Het is idd overall een naar persoon. Hoe hij bij een eerste beste chica zijn maatje laat vallen en ook hoe hij iemand naait zoals zijn bondgenoten in het eerste bondje.. nee niet iemand die ik in een vriendenkring zou willenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet alleen naar Chelsea toe, maar hoe het over vrouwen in het algemeen praat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |