Gister maar eens een paar gieters vol over mijn tuintje gegooid. Anderhalf uur later regende hetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen is goed voor de plantjes!Boel dure plantjes aangeplant afgelopen dagen, die moeten niet verdrogen natuurlijk.
Hier voorspellen ze geen regen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet nog zien dat we morgen echt regen krijgen
Hier continu thuiswerken in jurkjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze geen regen.
Morgen mooi een dagje thuis werken in de korte broek.
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor magquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier continu thuiswerken in jurkje
Korte broeken zijn voor schooljongentjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor mag
Insert plaatje van Angus Youngquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken zijn voor schooljongentjes
In jurk gaan, je mag er wel een van mij lenen. Dan schreeuw je iets over inclusiviteit en diversiteit. Bij ons mag je echt gewoon in korte broekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf het misdadig en discriminatie vinden dat ik niet in korte broek naar kantoor mag
quote:
Iedereen kan air guitar spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die haal ik wel.
Kan alleen niet gitaar spelen
Borsthaar uit het decolleté, kekle sandaaltjes eronder. Vast niemand die er iets van vindtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
In jurk gaan, je mag er wel een van mij lenen. Dan schreeuw je iets over inclusiviteit en diversiteit. Bij ons mag je echt gewoon in korte broek
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Borsthaar uit het decolleté, kekle sandaaltjes eronder. Vast niemand die er iets van vindt
Bijna weekend!quote:
Welkom bij mijn leven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier iemand erg suf van de warmte, vrees dat er weinig uit mijn handen gaat komen
Hier is het een stuk koeler nu.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier iemand erg suf van de warmte, vrees dat er weinig uit mijn handen gaat komen
Ik voel het niet zo?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het een stuk koeler nu.
Kom hier dan!quote:
quote:
Lekker frisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |