Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Of iemand binnen de RAI die alvast wou lekken als "waarschuwing"
Oh ja ik bedoel ook voor alle anderen eeuwig zonde. Niet alleen voor Joost. Inderdaad zeker voor Kroatië. Eeuwig zonde van wat zo'n leuk jaar zou zijn geweest, als het zo uitkomt als waar het nu op gaat lijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je bent Kroaat, dat moet nu nog een stukje erger voelen.
Het is al laat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel al back-up, dus als zij zien dat daar een land goed scoort misschien zoveel mogelijk proberen te sturen.
Stel Israël wint kijk jij dan nog volgend jaar? Wordt een klein festival danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil echt dat je gelijk hebt maar bereid je ajb vast geestelijk voor dat het niet zo gaat zijn.
[..]
Oh ja ik bedoel ook voor alle anderen eeuwig zonde. Niet alleen voor Joost. Inderdaad zeker voor Kroatië. Eeuwig zonde van wat zo'n leuk jaar zou zijn geweest, als het zo uitkomt als waar het nu op gaat lijken.
Eh, ik ben niet zo goed ingevoerd... wat was dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat als Israël wint we een nieuwe 1970 editie gaan krijgen.
Bookmakers doen ook maar wat. Nederland heeft deze semi gewonnen of tweede en we zakken steeds lolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat als Israël wint we een nieuwe 1970 editie gaan krijgen.
Accepteer de realiteit dat de jury vrijwel niks gaat geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bookmakers doen ook maar wat. Nederland heeft deze semi gewonnen of tweede en we zakken steeds lol
Er zijn gewoon mensen die morgen al klaar zitten om 20 keer te stemmen op Israel. En tegenstemmen is nogal lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:30 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Het liedje is ruk en stamt uit het jaar kruik, Israel heeft simkaarten ingezet europa-wijdt of domme on ingelichte mensen hebben er op gestemd.
Eigenlijk maakt het niet veel meer uit denk ik nu we vanaf lied 1 kunnen stemmen,maar toch wil ik liever zo laat mogelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:25 schreef Em31 het volgende:
Vrezen jullie ook voor Joost z’n running order. Ben echt bang voor plek 7 ofzo.
Dat neemt niet weg dat ik het toch zie gebeuren dat veel jury's wél veel punten aan Israël gaan geven. Omdat je zei dat dat heus niet gebeurt. Ik hoop dat maar m'n gevoel zegt helaas anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël dit wint trekken 10-20 landen zich volgend jaar terug. Dan ben jij toch ook direct klaar met die corrupte bende denk ik?
Dat zou je denken maar dat terugtrekken valt dan toch wel weer mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël dit wint trekken 10-20 landen zich volgend jaar terug. Dan ben jij toch ook direct klaar met die corrupte bende denk ik?
In 1969 wonnen vier landen, omdat er geen tiebreak regels waren, waardoor in 1970 redelijk wat landen viesmad waren en uit protest wegbleven. Zoiets zie ik wel gebeuren als Israël wint, dat veel landen uit protest weg gaan blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh, ik ben niet zo goed ingevoerd... wat was dat?
Moest toch lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:30 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Het liedje is ruk en stamt uit het jaar kruik, Israel heeft simkaarten ingezet europa-wijdt of domme on ingelichte mensen hebben er op gestemd.
Niet fuck de EBU?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:37 schreef Eurochacha het volgende:
Tijd voor joost om de fuck the bookmakers.mp3 te releasen
Kleine 10 landen hebben voorafgaand aan dit festival al aangegeven dat Israël zich terug moet trekken. Let maar op als ze winnen wat er dan gaat gebeuren. Plus ze gaan gigantisch veel kijkers verliezen. Mensen zijn klaar met die bullshitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar dat terugtrekken valt dan toch wel weer mee.
Wat een ellende joh.
Dan hebben ze niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar alvast verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In 1969 wonnen vier landen, omdat er geen tiebreak regels waren, waardoor redelijk wat landen viesmad waren en uit protest wegbleven. Zoiets zie ik wel gebeuren als Israël wint, dat veel landen uit protest weg gaan blijven.
Dan moet de rest van de wereld maar voor Kroatië gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je bent Kroaat, dat moet nu nog een stukje erger voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |