Ok, klinkt in elk geval alsof de kijkervaring verbeterd is. Dat mocht ook wel. Ik vond de Player op TV erg slecht werken (in de browser wel heel eenvoudig en top).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:51 schreef Devolder het volgende:
[..]
Tot nu toe daar nog geen last van gehad. Bij de Player had ik voorheen ook vaak dat de stream dienst weigert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2024 19:21 schreef Nielojram75 het volgende:
Weer zo'n parel die ik te laat heb ontdekt The Night Of Wat een geweldige serie, de eerste 2 afleveringen zijn zo schrijnend, en daarna blijft het goed.Hoe eindigde de serie ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de mobiele app is het vrij simpel en voor zover ik weet, is de rest ook zo gestructureerd:quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk de sport add-on er maar bij gezet, maar het is in de app nog wel even flink zoeken naar een fatsoenlijk overzicht per sport zeg
Ik wil gewoon op 'Sport' ofzo kunnen klikken en dan een rijtje met alle sporten zien ipv eerst het hele programma en welke rechten ze allemaal hebben, waar kan ik dat vinden?
Ah, daar. Ik moet er nog even aan wennen dat het niet meer een sport-specifiek iets is nu denk ik. Met Eurosport heb/had je een tab voor het programma, een tab voor on-demand (per sport) terugkijken, etc, hier valt alles natuurlijk onder één algemene tab 'Sport' en zit alles - van programma tot allerlei filmpjes met highlights en overzichten per sport - onder die ene tab.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de mobiele app is het vrij simpel en voor zover ik weet, is de rest ook zo gestructureerd:
[ afbeelding ]
Sport -> stukje naar beneden scrollen:
[ afbeelding ]
Browse:
[ afbeelding ]
Tot op heden heb ik nog geen spoilers uit de links op de eerste pagina gehaald, de highlights-filmpjes die ik zie, zijn vooral een "tussen a en b" of "event x" met aardig neutrale afbeeldingen. Denk ook dat het scheelt dat het niet perse een Nederlands platform is, iets als "GOUD VAN DER POEL" is geen highlight voor iemand buiten Nederland (meer een "joh, die zagen we niet aankomen...")quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, daar. Ik moet er nog even aan wennen dat het niet meer een sport-specifiek iets is nu denk ik. Met Eurosport heb/had je een tab voor het programma, een tab voor on-demand (per sport) terugkijken, etc, hier valt alles natuurlijk onder één algemene tab 'Sport' en zit alles - van programma tot allerlei filmpjes met highlights en overzichten per sport - onder die ene tab.
Hopelijk komen ze wel met een spoilervrije modus trouwens, zoals Eurosport. Nu nog niet zo erg, maar straks tijdens de Spelen heb je natuurlijk ook tig filmpjes met grote momenten en je wil dingen als 'GOUD VAN DER POEL' niet boven het tijdschema/overzicht hebben, dan zit je steeds te kutten om dat te ontwijken
stel eens een kekke avatar in joh!quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de mobiele app is het vrij simpel en voor zover ik weet, is de rest ook zo gestructureerd:
[ afbeelding ]
Sport -> stukje naar beneden scrollen:
[ afbeelding ]
Browse:
[ afbeelding ]
M'n andere account heeft een t-rex.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
stel eens een kekke avatar in joh!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n andere account heeft een t-rex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Rechtsonder, tweede icon van rechts.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om als je in de browser kijkt ook andere dan Nederlandse ondertitels te krijgen? Ik erger me dood aan die Nederlandse.
Dank je. Die had ik wel gevonden maar niet elke serie geeft andere dan Nederlandse opties voor ondertitels. Ik dacht dat ik iets miste maar helaas. Soms is Nederlands blijkbaar de enige optiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Rechtsonder, tweede icon van rechts.
Of de letter "C" typen.
Het is me wel opgevallen dat (vooral bij nieuwe uploads) vaak later meer ondertitelingsopties worden toegevoegd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Die had ik wel gevonden maar niet elke serie geeft andere dan Nederlandse opties voor ondertitels. Ik dacht dat ik iets miste maar helaas. Soms is Nederlands blijkbaar de enige optie
Dat is goed om te weten. Ik kijk echter meestal series die al helemaal afgerond zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is me wel opgevallen dat (vooral bij nieuwe uploads) vaak later meer ondertitelingsopties worden toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |