HBO en Discovery gaan samen. Voor 5 euro meer kun je Eurosport erbij krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:50 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik lees fuseren met Discovery+ en zie hier allerlei berichten over Eurosport..
Hoe zit het nu?
Eurosport Premium verdwijnt dus en gaat op in HBO Max.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:50 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe zit het nu?
Discoveryplus heeft een hele rits b-zenders zoals Discovery channel, HGTV, ID, TLC, food network, animal planet, etc.. TV zonder acteurs zeg maarquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:50 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe zit het nu?
Je krijgt deels je geld terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is toch schandalig. Mag dat zomaar? Ik abonneer mij in november voor een jaar op Eurosport Premium en dat abonnement wordt dan in juli zomaar stopgezet?
Het is toch een beetje alsof je altijd een kilo tomaten op de markt koopt voor 4 euro. Opeens zegt de marktkoopman: vanaf volgende week kost een kilo tomaten 6 euro, maar dan moet je er ook nog verplicht een kilo bananen bij nemen van 10 euro, terwijl je geen bananen lust.
quote:Mijn abonnement wordt automatisch verlengd na 22 juli
Op 22 juli stopt Eurosport Premium. Je krijgt geld terug voor het resterende deel van de abonnementsperiode. Het moment van terugbetaling verschilt per aanbieder.
Het blijft kut natuurlijk, want die 13 euro die ik terugkrijg voor 4 maanden gemist abonnement is niet eens genoeg voor 1 maand sport nuquote:
Ja, bij series kan je dieper kijken. Ik heb nu de parels "My cat from hell" en "How it's made" als suggestie erbij. En ik heb echt een enorme lading aan autoshows en TLC zut gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn de discovery+ dingen nu al te zien in de nieuwe app? Ik heb net even gekeken, maar veel nieuws zag ik er niet bij eigenlijk. Wel een tabje met sport, maar daarvan ook alles alleen met sport abo te bekijken.
Ja, maar moet nog wel wennen aan het vinden ervanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn de discovery+ dingen nu al te zien in de nieuwe app? Ik heb net even gekeken, maar veel nieuws zag ik er niet bij eigenlijk. Wel een tabje met sport, maar daarvan ook alles alleen met sport abo te bekijken.
Duidelijk 👍quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:52 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je kunt die add-on gewoon aan en uit zetten met behoud van je 50% korting op het hoofdabonnement. Dat werd een aantal keer bevestigd op X:
[ x ]
quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:21 schreef Omega het volgende:
Drie jaar geleden nam ik een maand abo op Discovery voor de OS. Je kon toen gewoon elke sport zien die op dat moment bezig was (soms zonder commentaar). Begrijp ik nu goed dat dit gewoon onder de standaard HBO Max abo valt? Of is dat een beperkt aantal sporten en voor alle sporten tijdens de OS weer een sport abo nodig?
https://www.rtl.nl/entert(...)x?redirect=rtlnieuwsquote:De Olympische Spelen van Parijs zijn ook te volgen via HBO Max. Alle sporten worden live uitgezonden en zijn terug te kijken, heeft de streamingdienst maandag bekendgemaakt tijdens een perspresentatie.
De meeste content is gewoon een beetje tijdverdrijf ja. Dat er serieus mensen meedoen aan die eating with my ex shit. Staan ook tot in de treurnis online nu, je moet haar willen voor je 5 minutes of fame. Sowieso valt op hoe oud sommige afleveringen van series eigenlijk zijn, maar ik kijk ook nooit discovery/tlc op tv.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:36 schreef Basp1 het volgende:
Niet makkelijk te vinden de nieuwe content van discovery maar wel weer een paar afleveringen van wat goudzoekende brassers gekeken.
Bij wielrennen is dat tegenwoordig geen zekerheidje meer hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 03:38 schreef superniger het volgende:
Overigens kijk je sport gewoon op 'de Belg.'
Ik blijf verbaast: wie wil dit in Godsnaam zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij series kan je dieper kijken. Ik heb nu de parels "My cat from hell" en "How it's made" als suggestie erbij. En ik heb echt een enorme lading aan autoshows en TLC zut gezien.
Er zal een reden voor zijn dat een hoop van die shows 20+ seizoenen hebben he.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik blijf verbaast: wie wil dit in Godsnaam zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |