Door die lul met dat petje weer zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?
Waarschijnlijk zijn er ook genoeg andere nummers geweest op het songfestival waar de betekenis grotendeels langs de kijkers gingen. En dat zal je zelf ook hebben bij andere nummers uit dit jaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef engine het volgende:
De jury zou eigenlijk ook even deze video moeten kijken.
@Evenstarquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wie gaat er met hooivorken naar de Aftonbladet ?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Gisteren rond de 760.000 streamsen dan zijn we nog niet eens geweest.
uit het buitenland? en zonder België?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef Em31 het volgende:
Gisteren rond de 760.000 streamsen dan zijn we nog niet eens geweest.
Ja, Joost is Joost, maar ik denk niet dat Joost “groter” is dan het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zei ze ook wel, maar “Joost is Joost”.
Streams uit Nederland en België: 283.524 + 78.832 = 362.356.quote:
Dat vond ik ook mooi aan Douwe Bob. Hij had stiekem drank meegesmokkeld. Dat soort ongehoorzaamheid hoort er wel een beetje bij en verwacht ik ook bij Joost Kleinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:The Dutch are out in *force* - pretty much 1 in 3 of all fans are wearing Dutch flags and Europapa was blaring outside the stadium in the interminable queue
Ja dit was schattigquote:
Zo schattig, ik zou er bijna op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Die tweeling uit Zweden is wel echt fan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |