Bron: https://www.ign.com/artic(...)e-announced-for-2026quote:Warner Bros. Discovery topman David Zaslav heeft zojuist aangekondigd dat er een nieuwe The Lord of the Rings-film zal uitkomen in 2026. Peter Jackson, de bekende regisseur van de The Lord of the Rings-trilogie en de Hobbit-films, keert terug samen met mede-schrijvers Fran Walsh en Philippa Boyens om te produceren.
Zaslav gaf aan dat alle drie "betrokken zullen zijn bij elke stap van het proces". Er wordt momenteel gewerkt aan een vroeg script. Tijdens een investeerdersgesprek zei Zaslav dat deze nieuwe film "verhaallijnen zal verkennen die nog niet verteld zijn", en voegde eraan toe dat The Lord of the Rings, Harry Potter en het DC Universe allemaal franchises zijn die hij als "grotendeels onderbenut" beschouwt. "We zijn hard aan het werk om dat te verhelpen," zei hij. Geen verdere details over de film werden gedeeld.
quote:The new ‘Lord of the Rings’ film is titled ‘THE HUNT FOR GOLLUM’
Andy Serkis will return as Gollum & also direct the film.
Haha die spel was een pareltje inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:59 schreef Coco het volgende:
Dit wordt een fiasco van jewelste.
Net als de Gollum game.
Gollum was een zeer belangrijk personage in het verhaal. Vooral om te laten zien wat voor invloed de ring heeft. Smeagol/gollum was een hobbit zelfs. Frodo geloofde erin dat smeagol terug kon komen als hobbit. Hij geloofde dit vooral omdat hij zelf bang was dat hem hetzelfde lot te wachten stond. Als gollum niet terug kon, kon hij dat ook niet. Daarom speelde gollum een grote rol. Verder was gollum ook de laatste ring drager.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:19 schreef Evangelion het volgende:
Die obsessie met Gollum nooit begrepen. Leuk voor 5 minuten per film maar niet meer.
Ja, dat boek in drie delen verfilmen was niet zo handig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:36 schreef thedeedster het volgende:
Eerst maar even afwachten, maar mijn verwachtingen zijn laag. The hobbit duurde ook gewoon veel te lang voor een boek van nog geen 200 pagina´s.
We wachten rustig verder op de Silmarillion.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:36 schreef thedeedster het volgende:
Eerst maar even afwachten, maar mijn verwachtingen zijn laag. The hobbit duurde ook gewoon veel te lang voor een boek van nog geen 200 pagina´s.
Niet ieders kopje thee, maar ik vond het een geweldig boek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:04 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig verder op de Silmarillion.
Kwam daar absoluut niet doorheen. Wat een bende.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:04 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten rustig verder op de Silmarillion.
Je moet dan ook van een bepaalde intellect zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam daar absoluut niet doorheen. Wat een bende.
Het zal iets met IQ te maken hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet dan ook van een bepaalde intellect zijn.
Snap ik. Boeken als dit worden niet voor het plebs gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet dan ook van een bepaalde intellect zijn.
Dune reeks is ook pittig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Boeken als dit worden niet voor het plebs gemaakt.
Kwam ik ook niet doorheen. Geen enter in het hele boek. Was al moe na 2 pagina's zonder adem te halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |