Oh oke, Timmermans is ook een prima stem.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat is mijn partij niet.
Ik heb Timmermans gestemd afgelopen verkiezingen en daarvoor een paar keer SP.
Deze meme mag nooit wegquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg gister de indruk dat de meeste idealisten te bang waren om hun idealen te verdedigen.
Conservatieven houden een leuke fantasie erop na. Misschien dat ze daarom zo goed meme's kunnen makenquote:
Oef.quote:
Als het scanderende skinheads waren geweest die het verbreken van alle banden met, en totale vernietiging van Israël hadden geëist had je een hele andere trommel geslagen, dat weet je zelf ook toch wel? Cognitief dissonante gek die je me daar toch telkens weer pleegt te wezen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je bent wel extra overdreven aan het doen hoor.
Het is niet alsof de hele binnenstadgesloopt is.
Demonstreren hoort een beetje pit en verzet bij. Als je netjes ergens op een verlaten grasveld thee gaat drinken kom je niet in de schijnwerpers.
Media zijn ook zo fout als maar kan he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
NOS/NPO en ook RTL/Mediahuis, voor wie 't nog niet wist.
[ x ]
Het maakt voor de morele overweging geen reet uit wat Palestijnen precies denken over ons. Moord op onschuldige burgers is slecht, punt.quote:
Oooow yes.quote:
Hou op met trommels.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als het scanderende skinheads waren geweest die het verbreken van alle banden met, en totale vernietiging van van Israël hadden geëist had je een hele andere trommel geslagen, dat weet je zelf ook toch wel? Cognitief dissonante gek die je me daar toch telkens weer pleegt te wezen.
Doe toch normaal. Je hebt het hier over panden die net zo fragiel zijn als het Binnenhof in Den Haag. De Oudemanhuispoort bijvoorbeeld, uit het jaar 1601. Ze hadden dit ongewassen extreemlinkse tuig direct uit het pand moeten verwijderen. En het kleine groepje dat daadwerkelijk UvA-student is (en overigens heel ver af staat van de gemiddelde UvA-student) met pek en veren voorgoed van de UvA moeten trappen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ze heeft het netjes gedaan. Na mislukte onderhandelingen heeft ze besloten tegen de studenten op te treden, er voor gekozen om te de escaleren om gewonden of erger te voorkomen.
Al dat volk dat pleit met meteen ingrijpen en neerknuppelen kunnen beter naar Rusland verhuizen of zo.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als het scanderende skinheads waren geweest die het verbreken van alle banden met, en totale vernietiging van van Israël hadden geëist had je een hele andere trommel geslagen, dat weet je zelf ook toch wel? Cognitief dissonante gek die je me daar toch telkens weer pleegt te wezen.
Echt heel gek altijd...quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zal wel weer een foutje zijn geweest. Gek genoeg zijn die foutjes altijd ten voordele van 1 bepaalde kant.
Niet echt. Ironisch genoeg vluchten veel homofiele palestijnen naar Israel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik heb nooit deze kritiek echt begrepen. Alfabetmensen kunnen natuurlijk gewoon steun betuigen aan wie zij als slachtoffer zien in een conflict. vooral als ze denken dat er veel kasthomos in gaza en de westbank zijn en ze op deze manier sympathie proberen uit te lokken bij palestijnen zelf richting queer groepen.
Skinheads eisen vernietiging van Israel voornamelijk vanwege hun ras.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Als het scanderende skinheads waren geweest die het verbreken van alle banden met, en totale vernietiging van Israël hadden geëist had je een hele andere trommel geslagen, dat weet je zelf ook toch wel? Cognitief dissonante gek die je me daar toch telkens weer pleegt te wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |