Lipowitz gevallen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dienstmededeling
Michael Woods
Florian Lipowitz
Pickrell ook DNS, Israël bijna de halve ploeg kwijt na crashes gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dienstmededeling
Michael Woods
Florian Lipowitz
Ik ken een aantal mensen die dit erg leuk vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:30 schreef Marcoss het volgende:
Pickrell ook DNS, Israël bijna de halve ploeg kwijt na crashes gisteren
Erg mooiquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt wel oorlog daar ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net nu ze met onverharde wegen hun favoriete terrein voorgeschoteld krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geboren en getogen!quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:59 schreef Idisrom het volgende:
@:maxi-mus. Jij bent dus een van die andere twee die in Britsum geboren is?
Stijn Steelsquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:01 schreef vaarsuvius het volgende:
wie is de Vlaamse commentator op eurosport?
Wie weet is de Volterra klim een mooie springplank.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vervelende peloton dat niemand wil laten gaan.
Volterraquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wie weet is de Volterra klim een mooie springplank.
wat me meest opviel is dat in elk stadje daar de beste ijsmaker ter wereld huist....quote:
Ik ben nog altijd eeuwig dankbaar dat ik toen niet live zat te kijken i.v.m. collegeverplichtingen. Al zag ik wel nog een nare ingezoomde foto op, ik meen, Nu.nlquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:25 schreef Szura het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
13 jaar geleden alweer
Die beelden staan nog altijd op m’n netvlies
Eurosport is een maatschappelijk werkgever voor armoedige ex rennersquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:32 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom doen ze eigenlijk een commentator wissel na zo'n korte tijd bij Euro ?
Morgen zegt nee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:33 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Pogi 45-50 kilometer solo zien zitten vandaag?
Het kennerspubliek kijkt via DE PLAYER.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:43 schreef McGrath het volgende:
Is iedereen dat deuntje van buycycle ook al zo zat?
nog efkes dan, ik heb geen zin om een prijsstijging van 109,9% te gaan betalenquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:48 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het kennerspubliek kijkt via DE PLAYER.
Ja dat Eurosport gestopt in met jaarabonnement is erg kut. Ik heb het alleen voor het wielrennen, dus in de wintermaanden maar stopzetten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nog efkes dan, ik heb geen zin om een prijsstijging van 109,9% te gaan betalen
oh, ja dat kan natuurlijk, per maand opzeggen, dat kan ik dan ook wel doen, heb het ook alleen van maart tot september nodigquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ja dat Eurosport gestopt in met jaarabonnement is erg kut. Ik heb het alleen voor het wielrennen, dus in de wintermaanden maar stopzetten.
Wel benieuwd wat het gaat kosten via HBO Max, maar over die prijs is nog niets bekend volgens mij.
Het is nog steeds een stuk goedkoper dan het autootje rijden op Viaplay.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nog efkes dan, ik heb geen zin om een prijsstijging van 109,9% te gaan betalen
5 euro add-on bij HBO max en de Olympische Spelen gratis bij ieder HBO Max abbo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ja dat Eurosport gestopt in met jaarabonnement is erg kut. Ik heb het alleen voor het wielrennen, dus in de wintermaanden maar stopzetten.
Wel benieuwd wat het gaat kosten via HBO Max, maar over die prijs is nog niets bekend volgens mij.
Hebben jullie al wel riolering daar?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
tussen hengelo en enschede hebben we ook zo'n grind-zandweggetje, komt wel heel dichtbij nu
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
Wat Don Pat al niet moet doen om zijn ploeg nog wat aandacht te geven
Weet ik eigenlijk niet, ik kom daar nooit bij de mensen binnen, ik fiets er alleen voorbij, of soms met de auto...quote:
De motard voor het peloton heeft niemand uit de vlucht in zijn CM zo te zien.quote:
Ik denk eerst en vooral vooraan zitten zodat je niet achter calamiteiten zit zoals Martinez, O'Connor en Uijtdebroeks zojuist.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Narvaez is toch best een realistische droom
Oh ja dat zeker, ze hebben er de ploeg voor om de hele dag goed te zitten dus dan kan je dat maar beter ook doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerst en vooral vooraan zitten zodat je niet achter calamiteiten zit zoals Martinez, O'Connor en Uijtdebroeks zojuist.
het viel me net al op dat ik zo'n rood rood rood rood rood roze treintje zag met verder nergens een witte UAE erbijquote:
ja, ditquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:08 schreef TAmaru het volgende:
ik wist niet dat Eurosport was gestopt met het jaarabonnement
maar ik neem aan dat het mijne nog doorloopt tot eind november, want toen heb ik voor het laatst verlengd..
en daarna is het 6,99 per maand ofzo?
Gezien het feit dat de app zeer gebrekkig werkt op mijn android tv’s (constant vastlopen stream) wordt het dan wel dubieus of ik ga verlengen. Ik kijk wel ook snooker via de player en dat is juist in de winter, dus alleen in het wielerseizoen is ook niet echt een optie voor me. Best wel absurd die prijsstijging alhoewel ik het eerder ook welquote:
Echt klote idd. Denk je net dat Flip weer gepakt gaat worden, laten ze hem toch gewoon zo naar de streep rijdenquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt voor helemaal niets, Ineos.
ik heb het ooit nog voor 20 per jaar gehadquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de app zeer gebrekkig werkt op mijn android tv’s (constant vastlopen stream) wordt het dan wel dubieus of ik ga verlengen. Ik kijk wel ook snooker via de player en dat is juist in de winter, dus alleen in het wielerseizoen is ook niet echt een optie voor me. Best wel absurd die prijsstijging alhoewel ik het eerder ook wel
wat goedkoop vond voor 39,99 per jaar.
Waarom rijden ze het gat bijna dicht, laten ze het stilvallen en gaan ze nu weer op kop rijden?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is INEOS al de hele ronde lang het werk van UAE aan t doen?
Juanpe, als we hem zo mogen noemen.quote:
Ze maken kuuuuursquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is INEOS al de hele ronde lang het werk van UAE aan t doen?
Of geen goede beelden?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat ze niets meer van die valpartij hebben laten zien. Moeten we dat interpreteren als slecht of goed nieuws?
Omdat ze uit de problemen willen blijven/anderen in problemen willen brengen, maar Pogacar niet naar Debonis willen rijden?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom rijden ze het gat bijna dicht, laten ze het stilvallen en gaan ze nu weer op kop rijden?
Tausquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe heeft deze kerel twee keer wereldkampioen kunnen worden.
Daar trekken ze vooraan de handrem aanquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op 5km is er nog een klimmetje toch?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe heeft deze kerel twee keer wereldkampioen kunnen worden.
En Vendrama.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:44 schreef McGrath het volgende:
Laten we beul Plapp ook niet onderschatten, die had ook een heerlijke aanval in Romandie, wel verslagen door de zoon van Belgisch trots natuurlijk.
Docky maakt altijd een ietwat verwarde indruk.quote:
Niks aan het handje.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:46 schreef TAmaru het volgende:
Opvallend dat we niks meer van die val hebben gezien of gehoord ja
Zorgwekkend hoewel je sowieso berichten van de motorrijders verwacht
En INEOS doet alleen kopwerk om uit de problemen te blijven denk ik
Dit is voor Pelayo als het voor de kopgroep is. Wat er nog om gaat hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou een mondjes snoerende Alaphilippe wel leuk vinden, maar hij lijkt niet sterk genoeg.
Toch jammer dat Pogi niet als een kannibaal voor zo veel mogelijk etappezeges wil gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben geluk dat Pogi het wel geloofde.
Ja, eens. Meer dan ik had verwacht.quote:
Pedro Ompzicht?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
All hail Don Pelayo.
Ritzege is nooit een doel geweest volgens Gquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
idd bizar dat ze niet wat harder doortrekken
dan heeft Jhonatan een goede kans
Toch wel opvallend als je ziet hoe sterk Narvaez is in zo'n groep, maar een Ganna ging er ook wel snel af, waarschijnlijk voor morgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ritzege is nooit een doel geweest volgens G
Wat is daar gebeurd?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef wimderon het volgende:
124 CARUSO Damiano Bahrain - Victorious 15:45
Iris Slappendelquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie interviewde Plapp na afloop voor Eurosport? Klonk haast als Annemiek van Vleuten.
Oh, dat is wel een prima deal. Vanaf wanneer gaat dat in?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
5 euro add-on bij HBO max en de Olympische Spelen gratis bij ieder HBO Max abbo.
Ergens volgende maand.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een prima deal. Vanaf wanneer gaat dat in?
11 juni stond in een mailtje dat ik kreeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een prima deal. Vanaf wanneer gaat dat in?
Het is wachten tot Pelayo een rit met aankomst op de Lagos de Covadonga wint.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
All hail Don Pelayo.
Ik heb duidelijk een email gemistquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |