Ik hoop het nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd of we iets meekrijgen van de protesten rondom de Israëlische act
Nou dan juich je voor Danmark.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik vind Joost zijn maniertjes zo verschrikkelijk irritant en gemaakt
quote:
Deze avond is echt beter dan dinsdag. Een extra deelnemer ook nog. Dus moeilijker om de finale te halen.quote:
Blijven doneren @Zipportalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
Het duurt nog ruim 10 minuten voor de show begint! We worden belazerdAlleen maar extra reclamegeld binnenharken
![]()
Applausbandje tijdens de act van Israëlquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd of we iets meekrijgen van de protesten rondom de Israëlische act
Liever Stefaniaquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Nicky mag volgend jaar wel naast Cornald zitten.
Nee alsjeblieft. Zo nep. Liever Waylonquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Ja! Goed idee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
Denk niet dat NL nog snel weer een artiest stuurt die ik al met regelmaat luisterde.quote:
Liever een keer iemand anders dan Cornald..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef vencodark het volgende:
De zus van Jan Smit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Liever een keer iemand anders dan Cornald..
Je ziet er niks van he, er zijn geen beelden van ofzo.quote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me vanavond meer Nederlander dan Belg.
Ik ben meer supporter van Joost dan van Musti
En ik ga vanavond op Joost stemmen. Wat jullie niet kunnen
Kan ik wel. Libera simkaart oulehquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Musti leek me wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je bent een lieve Belg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze avond is echt beter dan dinsdag. Een extra deelnemer ook nog. Dus moeilijker om de finale te halen.
Wij verwachten dat jullie Belgen gewoon allemaal op Joost stemmen ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Liever een keer iemand anders dan Cornald..
Nou en? Je weet het toch.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet er niks van he, er zijn geen beelden van ofzo.
Nee maar ff serieus. Nicky heeft wel echt leuke scherpe humor.
Het is Nikkie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Je weet het toch.
Ik vond Nicky vandaag weer extreem gemaakt. Zullen ook wel een boel zenuwen bij zitten hoor, dat ze zich daarom zo presenteert, maar ik heb er niks mee
Voor de halve finale hoef je hem echt niet te knijpenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..
Vandaag zijn alleen publieksstemmen, dus Joost zou makkelijk door moeten gaan naar de finalequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik knijp 'm eik, ik heb zo zitten tellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |