Die mevrouw is verslaafd aan iets maar ik heb geen idee waaraan.quote:
Zonder de rol van de daders te downplayen (verre van!) is er maar 1 partij echt to blame: de regering van Natte Yahoo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:55 schreef Elizium het volgende:
Verschrikkelijk dat dit weer in europa gebeurt. Joden kunnen niet veilig naar school. Dit is niet normaal meer. De schade die ze aanrichten met hun 'protest'
Kan ook gewoon een vegan zijn hequote:Op donderdag 9 mei 2024 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die mevrouw is verslaafd aan iets maar ik heb geen idee waaraan.
Vroeger waren veel homo's misschien wat links aangelegd, ook omdat alleen links opkwam voor hun rechten, maar nu homo-emancipatie een breed geaccepteerd goed is, zijn veel homo's ook best rechts volgens mij. In mijn omgeving is het ook een beetje gemixt geloof ik. Ik ken homo's die steevast op D66 stemmen maar ook homo's die PVV-sympathieën hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alleen bepaalde homo's. Ik ken homo's die van het hele alfabetregenboogactivisme niets moeten hebben.
Ze lijkt op van die mensen die hier dakloos achter het station rondhangen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus Hamas is niet echt te blamen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder de rol van de daders te downplayen (verre van!) is er maar 1 partij echt to blame: de regering van Natte Yahoo.²
Deze mevrouw walgt van 1 persoon en intussen staat er de tekst onder waar ze een heel volk de dood in wenst. Ook haar vriendelijke gebruik van het woord zionist zegt ook wat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Deze heeft een diagnose. Kan toch niet anders?quote:
Veel van dat soort linksextremisten zijn een beetje zo; veel vegan junkfood eten, veel roken en blowen, niet sporten, geen frisse kleding aan, geen vaste woon- of verblijfplaats maar bij vrienden op de bank slapen, etc. Zijn niet per se verslaafd maar wel vrij ongezondquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een diagnose heeft. Waarschijnlijk snapt ze 50% van haar eigen tekst niet eens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:25 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dus Hamas is niet echt te blamen?
Ze overschat in ieder geval lichtelijk de invloed van Halsema op het Israel-Palestine conflictquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een diagnose heeft. Waarschijnlijk snapt ze 50% van haar eigen tekst niet eens.²
Is dit een reactie op mij of op het filmpje?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een diagnose heeft. Waarschijnlijk snapt ze 50% van haar eigen tekst niet eens.²
Dat was de vraag niet. Maar het is duidelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vroeger waren veel homo's misschien wat links aangelegd, ook omdat alleen links opkwam voor hun rechten, maar nu homo-emancipatie een breed geaccepteerd goed is, zijn veel homo's ook best rechts volgens mij. In mijn omgeving is het ook een beetje gemixt geloof ik. Ik ken homo's die steevast op D66 stemmen maar ook homo's die PVV-sympathieën hebben.
Dit is een reactie op het fimpje van die dame die zowat alle wereldproblemen wijt aan Halsema.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mij of op het filmpje?
Want ik reageerde op jouw stelling dat alleen de regering van Israel te blamen is en vroeg of Hamas dan niet te blamen is...
Een liefhebber van vrijheid en democratie, dat is weer goed te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
De aivd de reacties al aan het turven zodat ze weer in hun jaarlijks rapportje naar rechts kunnen wijzen?
Prominent lid van GL (oud-vz pjo). Wanneer gaan ze haar eens royeren?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
De aivd de reacties al aan het turven zodat ze weer in hun jaarlijks rapportje naar rechts kunnen wijzen?
Antisemitisme is de schuld van de regering van Israël.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder de rol van de daders te downplayen (verre van!) is er maar 1 partij echt to blame: de regering van Natte Yahoo.²
Ik neem aan dat het een column is en geen nieuwsbericht..quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:24 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Gemoedelijk, Joden worden belaagd, straten gesloopt, gebouwen en hun inboedel vernield.
Hierom wordt er niets tegen gedaan, de linkse rot zit overal.
Dat kun je écht niet zo stellen. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat het een logisch gevolg er van is. Helaas moet ik er bij zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Antisemitisme is de schuld van de regering van Israël.
Deze fascist is ook nog altijd niet aangepakt, laatste dagen ook weer bij het rellen geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prominent lid van GL (oud-vz pjo). Wanneer gaan ze haar eens royeren?
Toch zeg je het zelf zo. Je draait er nog een beetje om heen, maar je zegt het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kun je écht niet zo stellen. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat het een logisch gevolg er van is. Helaas moet ik er bij zeggen.
Helaas.²
Nou ja, nu ze door 95% van de maatschappij geaccepteerd worden, kunnen ze politiek gezien inderdaad wat vrijer zijn in hun keuze. Ik kan me voorstellen dat homo's vroeger meer de linkse hoek in werden geduwd omdat rechts gewoon conservatiever was. Je gaat natuurlijk niet op een partij stemmen die jouw eigen rechten in wil perken. Maar tegenwoordig hoef je als homo gelukkig niet bang te zijn dat jouw rechten worden ingeperkt door een partij als CDA, NSC of VVD. De PVV ook niet echt, hoewel die wat twijfelachtig zijn. Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat veel homo's op de FvD stemmen, want dat begint toch wel echt dubieus te worden.quote:
Kandidaat Kamerlid. Je verzint het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Deze fascist is ook nog altijd niet aangepakt, laatste dagen ook weer bij het rellen geweest.
[ afbeelding ]
Hij wil niet reageren op de vraag, dan is het gewoon duidelijk; gezien zijn achtergrond ook niet verrassend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Toch zeg je het zelf zo. Je draait er nog een beetje om heen, maar je zegt het wel.
Nou, ik weet niet; zou jij bijv. zeggen dat je iets tegen Russen hebt omdat dat land Oekraïne is binnengevallen? Of tegen Chinezen omdat die aanspraak maken op Taiwan en de Oeigoeren proberen uit te roeien? Persoonlijk vind ik dat totaal verschillende dingen. Hoewel ik wel zou fronsen als een Rus of Chinees mij zou zeggen dat ze achter hun regering staan. En dan vind ik een jood of een Israëliër ook nog eens vrij anders. Niet alle joden komen uit Israël en niet alle Israëliërs zijn joden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kun je écht niet zo stellen. Ik ben het wel met je eens als je bedoelt dat het een logisch gevolg er van is. Helaas moet ik er bij zeggen.
Helaas.²
Ik vind het meer een logisch gevolg. Helaas moet ik er bij zeggen. Je moet niet anti-etnisch zijn. Maar anti-(gruwel)daden. Maar de mensheid heeft vaker aangetoond die nuance niet te kunnen maken. Helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Toch zeg je het zelf zo. Je draait er nog een beetje om heen, maar je zegt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |