Dat gaat niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De grootste overwinning zal hem erin zitten als ze normaal kan meedoen zonder verstoringen.
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen op het Israëlische liedje gaan stemmen omdat mensen en antisemieten demonstreren voor een free Palestina, staakt het vuren of voor het wegvagen van Israël. Ik geloof wel dat wij in Europa Israël meer stemmen geven (dan onthouden) uit compassie of als blijk van solidariteit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yup. En Israel gaat het liedjesfeest makkelijk winnen als al die zogenaamde Pro-Palestina activisten blijven schreeuwen.
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yup. En Israel gaat het liedjesfeest makkelijk winnen als al die zogenaamde Pro-Palestina activisten blijven schreeuwen.
Wat nogal ironisch is aangezien de moslims en in het bijzonder de Arabieren in imperialisme, bruut kolonialisme, slavenhandel en de ontmenselijking van slaven het Westen ruimschoots overtreft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft het natuurlijk wel. Moslims worden als structurele slachtoffers binnen bepaalde kringen, dat zien we omtrent andere kwesties ook terug. Dit is bijvoorbeeld ook waarom dit in de VS heel erg leeft, veel mensen bekijken deze oorlog door een raciale lens, waarbij moslims als onderdrukte mensen van kleur worden gezien en Israël als het blanke koloniale imperium op de grond van deze zogenaamde 'inheemsen'.
Dat maakt de islam ook zoveel gevaarlijker dan andere religies. Het is de claim de laatste te zijn, juist niet de eerste.die in de weg staat aan samenleven met andere religies. Discussie gesloten, wij zijn het ware geloof en jullie moeten bekeren of sterven.quote:Daarnaast leeft er in de Islamtische gemeenschap zelf een sterk religieuze binding met het gebied, waardoor men in de gehele Arabische en Islamitische wereld dit conflict (in combinatie met een enorme lading antisemitisme) als cruciaal ziet. Dit is voor velen een soort heilige oorlog. Er heerst daar de consensus dat het gehele gebied daar Islamtisch zou moeten zijn. Iets dat een nogal opmerkelijk claim is aangezien de Islam daar van de drie monotheïstische godsdiensten, als laatste kwam.
Er is ook wel wat veranderd. Bij de intifadah ging het nog om verbetering van de leefomstandigheden en zelfbestuur, inmiddels is de meerderheid een soort IS-er.quote:Waarom eigenlijk? Het lijkt op het eerste oog niet een handige keus om een volk dat uitblinkt in terrorisme en herhaaldelijk heeft aangekondigd Israël te willen vernietigen, te belonen met een eigen staat. Iets dat deze mensen trouwens ook al meermaals is aangeboden maar men nooit wilde accepteren in combinatie met het bestaan van Israël.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het trieste is dat ze zelf er heilig van overuigd zijn dat heel Nederland, of heel de wereld achter ze staat. Dat gebeurde ook met de wegblokkades van XR. (al zijn het waarschijnlijk voor een deel dezelfde gasten)
En dan verbijsterd zijn als de verkiezingsuitslag komt straks op 6 juni en links wéér kleiner is geworden.
Net zoals Oekrainequote:Op donderdag 9 mei 2024 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen op het Israëlische liedje gaan stemmen omdat mensen en antisemieten demonstreren voor een free Palestina, staakt het vuren of voor het wegvagen van Israël. Ik geloof wel dat wij in Europa Israël meer stemmen geven (dan onthouden) uit compassie of als blijk van solidariteit.
Als ik het goed begrepen heb is het een goed liedje en een kanshebber, het zou mooi zijn als Israël het Songfestival wint.
Ja want er komen wekelijks duizenden aan nareiz Nederland binnenquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wilders is niet de oplossing, de oplossing is dat de andere partijen hun eigen beleid eens drastisch gaan wijzigen op diverse thema's.
Men verwacht tienduizenden demonstranten in Malmo, alleen al vanwege de deelname van Israel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:00 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg![]()
Stel je voor dat ze zouden winnen..
Het is een erg goed gezongen liedje, van een land dat aanpassingsvermogen heeft getoond (door de tekst alsnog te wijzigen), met een sympathieke zangeres die voor haar eigen veiligheid nauwelijks haar hotelkamer daar uit mag. Zeker een kanshebber :-)quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen op het Israëlische liedje gaan stemmen omdat mensen en antisemieten demonstreren voor een free Palestina, staakt het vuren of voor het wegvagen van Israël. Ik geloof wel dat wij in Europa Israël meer stemmen geven (dan onthouden) uit compassie of als blijk van solidariteit.
Als ik het goed begrepen heb is het een goed liedje en een kanshebber, het zou mooi zijn als Israël het Songfestival wint.
Nee vandaag zitten de activisten aan de asperges bij pas & mamsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |