abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213477561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]

Ah, nog een trotse moeder. Haar zoon zal denk ik voor stratenmaker studeren bij de UvA.
Dat bepaalt het OM, niet de UvA. Volgende klant graag.
pi_213477562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

De aivd de reacties al aan het turven zodat ze weer in hun jaarlijks rapportje naar rechts kunnen wijzen?
Dit kan toch niet _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:23:09 #228
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213477564
Ach, de meesten van jullie bevinden zich een uitermate luxe situatie. Jacuzzi in huis, lekkere snacks (paté en tonijnsalade, misschien wat bloedworst) in de voorraadkast, volle bankrekening. En met die mindset en perceptie willen jullie hier even bepalen hoe de Palestijnen moeten denken. :')

Neem nog een knakworstje.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213477566
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tijd dat de PvdA afstand gaat nemen van het fascistische GroenLinks. Er is hoognodig behoefte aan een fatsoenlijk realistisch geluid op links die niet wegkijkt van alle islam en asielproblematiek. Zodra de PvdA dat omarmt zullen ze met afstand de grootste worden in dit land. Ze moeten kappen met het schuren tegen dat radicale linkerkamp wat nog vele malen gevaarlijker is dan wat ze krijsen over de PVV.
GroenLinks is natuurlijk niet fascistisch. Dat is doorslaan de andere kant op.
zie email 27 oktober
pi_213477570
En Fransje is ook wakker.

twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213477576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Alleen bepaalde homo's. Ik ken homo's die van het hele alfabetregenboogactivisme niets moeten hebben.
Ik ken alleen maar homo’s (handvol, ok dan) die niets daarmee te maken willen hebben. Een zegt altijd dat als je geaccepteerd wilt worden door de meute, je jezelf vooral niet speciaal moet maken maar gewoon moet blenden met diezelfde meute. Gelijk heeft ie.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_213477577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-denken~aab1a2b7/ (premium)

Serieus? Slim? Kritisch nadenken? Ze zijn net zo dom als de gemiddelde antivaxer en zijn net zo goed in een bubbel van desinformatie beland.
De helft weet niet eens de Gaza strook aan te wijzen.
pi_213477579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:20 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een AIVD rapport dat waarschuwt voor extreemrechts.
Tuurlijk. Dit is allemaal de schuld van Wilders en Wierd Duk /s
pi_213477582
Echt, die headlines van kranten vandaag de dag zijn exact het tegenovergestelde van wat er speelt. 8)7

Slimme, idealistische mensen

Right. Kijk daar: slimme idealistische mensen met door hun zojuist uit de grond getrokken bakstenen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213477588
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Tijd dat de PvdA afstand gaat nemen van het fascistische GroenLinks. Er is hoognodig behoefte aan een fatsoenlijk realistisch geluid op links die niet wegkijkt van alle islam en asielproblematiek. Zodra de PvdA dat omarmt zullen ze met afstand de grootste worden in dit land. Ze moeten kappen met het schuren tegen dat radicale linkerkamp wat nog vele malen gevaarlijker is dan wat ze krijsen over de PVV.
Zo’n versie van een PvdA zou mijn stem ook krijgen waarschijnlijk.
pi_213477589
quote:

[..]

Serieus? Slim? Kritisch nadenken? Ze zijn net zo dom als de gemiddelde antivaxer en zijn net zo goed in een bubbel van desinformatie beland.
Kritisch nadenken over het gedrag van anderen waarschijnlijk, kritisch over hun eigen houding is er weinig bij. Misschien tijd voor een opfriscursus zelfreflectie.
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:25:48 #237
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213477591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:21 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ja, geschokt?
Ergens niet, goed kunnen leren op bijv hoog IQ != meteen slim...
Zie bijv een Baudet..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_213477593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Alleen bepaalde homo's. Ik ken homo's die van het hele alfabetregenboogactivisme niets moeten hebben.
Ken er maar één die er iets van moet hebben, maar is een hele overdreven diva homo die elke minuut de wereld wil laten weten dat hij homo is. Nog een factor erger dan Gordon. Elke andere homo wat ik ken zie en merk je niks aan, niks overdreven, hebben hun leven, vrienden en hobby's en stemmen steevast PVV omdat het homogeweld en de homohaat voornamelijk uit islamitische kringen komt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213477595
quote:
15s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind het meer een logisch gevolg. Helaas moet ik er bij zeggen. Je moet niet anti-etnisch zijn. Maar anti-(gruwel)daden. Maar de mensheid heeft vaker aangetoond die nuance niet te kunnen maken. Helaas.

Helaas.

Ik heb mijn hoop daarom gevestigd op het oorlogstribunaal hopende dat Natte Yahoo to justice komt.

:{²
Ja, zeer spijtig dat hij een groot deel van de moslims heeft gedwongen om antisemitisch te worden :{
pi_213477596
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Echt, die headlines van kranten vandaag de dag zijn exact het tegenovergestelde van wat er speelt. 8)7

Slimme, idealistische mensen

Right. Kijk daar: slimme idealistische mensen met door hun zojuist uit de grond getrokken bakstenen.
Ik heb vlaggen van radicaal-islamistische organisaties gezien en ophitsende, coördinerende figuren die qua leeftijd toch niet erg op studenten leken. Volgens mij was die demo wat gekaapt.
zie email 27 oktober
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:27:39 #241
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213477600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:26 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij was die demo wat gekaapt.
Oh vast.. Maar dan nog..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_213477605
twitter
pi_213477607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb vlaggen van radicaal-islamistische organisaties gezien en ophitsende, coördinerende figuren die qua leeftijd toch niet erg op studenten leken. Volgens mij was die demo wat gekaapt.
Inderdaad. Max van den Berg zat er ook tussen. XR zat er tussen.
Ohja, nog een bestwel extremistische partij werd aanbeden. van een of andere terrorist?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:28:45 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213477609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:22 schreef Tekaschi het volgende:
De 5e colonne, geen woord over het geweld, geen woord over de vernielingen en het belagen van Joden. Nee studentenprotesten en de slachtofferrol. Dit zijn nu de politici die dit aanjagen met hun constante dubbele standaarden en provoceren.

[ x ]
Het is bijzondere welke spelletjes men altijd speelt. Hele universiteitsgebouwen vernielen en bekladden met graffiti, oproepen voor een 'inftifada' (een gewelddadige opstand jegens Israëliërs), oproepen voor boycots tegen Israël, alle stenen in een straat loshalen, barricades opwerpen en Israëlische vlaggen in brand steken terwijl er 'Allah Akbar' wordt geroepen.

En als men dan wordt geconfronteerd met deze vormen van vandalisme en aanzetten tot haat en geweld:

'Ja, maar dit is gewoon protesteren tegen het Israëlische beleid'

Haha, gaslighting van de hoogste orde.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213477615
quote:
15s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat kun je niet zo zwart/wit stellen. Het (misdadige) gedrag van anderen kan ook op jou afstralen, met alle nadelige consequenties van dien. Je kan beter niet zichtbaar zijn.

Was daar maar een andere oplossing voor geweest :{
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:30:10 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213477624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:

Er is altijd collateral damage bij een groter (nobel) plan c.q. doel. Jullie vrouwen waren ook niet veilig voor de Canadezen bij de bevrijding. Ga er maar vanuit dat er heel wat werden gepaald.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:30:21 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213477627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 10:28 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Islamofobie.

Wie dat woord nog steeds gebruikt is onderhand ook wel af.
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:30:32 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213477628
quote:
[ x ]
Haha, ja, dat is het. 'Islamfobie', 'moslimhaat' en 'racisme'.

Deze konden we ook van verre zien aankomen. Wat een clown.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213477634
quote:
[ x ]
Blijft toch wel lachwekkend; de gedachte dat extreme haat enkel vanuit een kant komt en dat de andere kant expliciet bestaat uit betere en slimmere mensen.
  donderdag 9 mei 2024 @ 10:31:15 #250
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_213477636
quote:

[..]

Ik ben zeker niet iemand die louter Facebook afstruint voor nieuws want 'dat heb op feesboek gestaan', maar de media speelt soms inderdaad een zeer twijfelachtige rol rondom de oorlog in Gaza. Het (aanvankelijk) klakkeloos overnemen van Hamas-propaganda door verschillende grote media (o.a. Nu.nl) na die explosie in/bij een ziekenhuis in oktober vorig jaar ben ik nog niet vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')