Als je te veel vissen in de televote vijver hebt...quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
We hebben even geteld in het Joost topic (of was dat hier?) maar elke artiest die de finale haalt doet het nummer dus VEERTIEN KEER daar in die twee weken. Denk dat er mensen inmiddels ook qua vermoeidheid al best soms emotioneel doorheen gaan zitten. Je merkt dat vaak later in de week, zag ook diverse mensen van fanpers enzo al tweeten dat ze er even doorheen zaten qua vermoeidheid met die lange intense dagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het kan ook fout gaan zoals bij Dion.
Omdat iedereen nieuwsgierig is, van horen zeggen etc etc. Heel veel mensen gaan zich nu pas een beetje opmaken voor het festijn, die zijn er niet zo mee bezig als wijquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.quote:
Daar baal ik wel van, ja. De videoclip zit zó goed in elkaar en laat echt een concept zien, wat ik bij de staging niet zie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.
Mensen maken de staging echt veel te belangrijk. Wij hebben nog steeds een vd beste nummers dit jaar.quote:
Nouja wat ik zelf zo vreselijk vind aan Finland voel ik nu ook bij onze eigen staging wel.quote:
Dat lijkt me wat extreem, maar wat je ook van Finland vindt: het is een duidelijk idee en het wordt goed in beeld gebracht. Finland is staging maar geen lied, Nederland is een lied maar geen staging.quote:
1 stem verschilquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?
Dat moet ook wel een beetje met je username natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:20 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wel mijn guilty pleasure van dit jaar eigenlijk
Dan moeten ze ook volgend jaar niet kwalificerenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakken
Jammer dat ze zo kinderachtig zijn, wellicht wordt je zo petty als je jarenlang in staat van oorlog leeft maar ik vind het vooral iets over het karakter van deze personen zeggen; narcistisch as fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:58 schreef Nashipeer het volgende:
Dit was eerder al gedeeld, maar nu zie ik dat Joost de post helaas zelf ook heeft gezien. Dit is toch gewoon ultiem kinderachtig en debiel. Dit zijn geen willekeurige vrijwilligers achter de schermen met tekort aan aandacht, maar letterlijk de schrijfster van Hurricane en een danser die hetzelfde podium betreedt als Joost...
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |