abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:11:34 #271
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_213474504
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft zo fascinerend dat dit dan Sabine Scharfuhrerwachter heet...

Verzin je niet.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:12:04 #272
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213474510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Jullie zouden het goed met elkaar kunnen vinden.

[ x ]
Timmermans jodenhater
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213474511
Het verbaast mij wel dat er nog geen grote tegendemonstratie is. En met tegendemonstratie bedoel ik een groep pvv'ers die even naar die uni's gaat.

Niet dat ik het toejuich, maar zou oprecht wel verwachten
pi_213474528
Nu heb ik dit nieuws helemaal niet gevolgd, maar ik woon letterlijk naast het Roeterseiland en ik heb hier, buiten wat politiebusjes in de omgeving van het Holocaustmuseum, niets van meegekregen. Wordt het allemaal wat spannender gemaakt dan het is of is mijn huis gewoon erg goed geisoleerd?
pi_213474532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Een hakenkruis, het typische symbool voor Israël.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213474538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:05 schreef eenjongen... het volgende:
Vraagje aan de pro palestina fokkers: Boycotten jullie alles uit China voor de situatie met de Oeigoeren? Verkrachtingen, verplicht werken, afgepakte baby's en verdwijningen/moorden. Zo nee, waarom is dat zoveel minder erg dan de situatie in Gaza?
Natuurlijk niet. Dit is niet voor de moslims maar tegen de Joden. Puur antisemitisme
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:14:10 #277
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213474541
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Jullie zouden het goed met elkaar kunnen vinden.

[ x ]
GL-PvdA bestaat niet lang meer, dat trekt zichzelf uit elkaar door deze oorlog.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:15:56 #278
459912 FlippingCoin
pi_213474559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:13 schreef Alaianaya het volgende:
Nu heb ik dit nieuws helemaal niet gevolgd, maar ik woon letterlijk naast het Roeterseiland en ik heb hier, buiten wat politiebusjes in de omgeving van het Holocaustmuseum, niets van meegekregen. Wordt het allemaal wat spannender gemaakt dan het is of is mijn huis gewoon erg goed geisoleerd?
Leef je nog wel? :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213474581
quote:
Vraagje aan de pro palestina fokkers: Boycotten jullie alles uit China voor de situatie met de Oeigoeren? Verkrachtingen, verplicht werken, afgepakte baby's en verdwijningen/moorden. Zo nee, waarom is dat zoveel minder erg dan de situatie in Gaza?
Het verschil tussen die twee is dat het Westen beleidsmatig nauw betrokken is met Israel en ze onvoorwaardelijk steunt, terwijl we met China weinig te maken hebben. Als Nederland onderdelen leverde aan China waarmee genocide op Oeigoeren werd gepleegd, zouden daar ook protesten tegen zijn. En als ze Taiwan binnenvallen komen daar ook protesten tegen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:17:48 #280
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213474582
quote:
Wordt het allemaal wat spannender gemaakt dan het is
Ja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:19:00 #281
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213474600
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Het verschil tussen die twee is dat het Westen beleidsmatig nauw betrokken is met Israel en ze onvoorwaardelijk steunt, terwijl we met China weinig te maken hebben. Als Nederland onderdelen leverde aan China waarmee genocide op Oeigoeren werd gepleegd, zouden daar ook protesten tegen zijn. En als ze Taiwan binnenvallen komen daar ook protesten tegen.
In Nederland/Europa, ik denk het niet. Hoogstens wat politieke verontwaardiging.
Le Diable
pi_213474603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:12 schreef eenjongen... het volgende:
Het verbaast mij wel dat er nog geen grote tegendemonstratie is. En met tegendemonstratie bedoel ik een groep pvv'ers die even naar die uni's gaat.

Een demonstratie voor het uitmoorden van 35.000 Palestijnen had ik best apart gevonden.
pi_213474617
quote:

[..]
Het westen steunt Israël onvoorwaardelijk? Sinds wanneer?

https://en.wikipedia.org/(...)ns_concerning_Israel

Hint: er zitten er een aantal tussen die toch net even wat minder positief zijn.

Maar dat maakt niet uit verder. Dit conflict kan wel wat meer stemmingmakerij gebruiken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_213474620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:19 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
In Nederland/Europa, ik denk het niet. Hoogstens wat politieke verontwaardiging.
Over protesten als China Taiwan binnenvalt? Heeft weinig zin om te praten over hypothetische gevallen, maar ik ben er wel zeker van dat er wereldwijde ophef komt als dat gebeurt. Tenzij het gebeurt tijdens een andere apocalyptische aangelegenheid.
pi_213474637
quote:

[..]
Hardop gelachen. Op welk apparaat heb je dit antwoord getypt?
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:22:22 #286
117098 Hathor
Effe niet
pi_213474640
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:12 schreef eenjongen... het volgende:

Harde kern van Ajax hadden plannen in die richting.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213474647
quote:

[..]
Sorry? Wij leveren geen producten waarmee China genocide op Oeigoeren pleegt?

Vertel mij eens hoe wapens worden gemaakt, waar camera's uit bestaan en noem maar op. Elke, maar dan ook elke chip heeft zijn oorsprong liggen in het westen. Alles wat met technologie heeft te maken komt uit het westen. Hoe denk je dat oeigoeren worden opgespoord? En waaraan denk je dat ze vervolgens werken? Op een boerderij of aan producten die wij in het Westen weer gebruiken?
pi_213474648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Een demonstratie voor het uitmoorden van 35.000 Palestijnen had ik best apart gevonden.
Precies, die demonstratie de dag na het afmaken van 1200 Israëliërs was wel prima toch?
pi_213474658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Als daar de hele demonstratie om zou gaan had ik dat ook apart geworden, maar volgens mij moet je beter luisteren wat die demonstranten allemaal schreeuwen en doen
pi_213474665
quote:
16s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Leef je nog wel? :')
Nauwelijks; ik moest net één straat omlopen om boodschappen te doen. Dit wens ik niemand toe.. het komt wel erg dichtbij zo.
pi_213474675
https://www.ftm.nl/artike(...)henden-mensenrechten

Achter een betaalmuur maar waar is de OPHEF en de CANCELLATION.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:25:08 #292
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213474676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Tenzij het gebeurt tijdens een andere apocalyptische aangelegenheid.
Maar dan vergaat de wereld zoals we hem kennen sowieso
Le Diable
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:25:18 #293
117098 Hathor
Effe niet
pi_213474678
quote:

[..]
Ik betwijfel dat ten zeerste.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:25:51 #294
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_213474684
quote:
Naja, protesten van vandaag waren wel wat verder weg natuurlijk. Begreep van de livestream dat de politie het roeterseiland zelf al had afgezet.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2024 @ 23:26:06 #295
70532 loveli
N
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:26:20 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213474696
quote:
Rare vraag. Ik ben totaal geen fan van het huidige China. Steun ik niet.
Maar volgens mij zit onze economie als een spinnenweb met China aan elkaar. Boycotten van producten is lastig, dan moet je eerst precies weten wat helemaal of gedeeltelijk in China gemaakt is geworden.

Israel is anders, onze regering steunt dat land al decennialang, ook op politiek vlak. Terwijl ze daar jarenlang Palestijnen onderdrukken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:26:49 #297
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213474702
quote:

[..]
Welnee.

Deze protesten zijn het gevolg van die indoctrinatie aan de UvA, waarin vooral gestreefd wordt naar het 'hervormen' van de gehele Westerse samenleving. En aangezien men inderdaad denkt dat het Westen en Israël een en hetzelfde zijn, is het natuurlijk logisch dat ze hier wel tijd voor hebben, maar niet voor het leed en ellende onder vrouwen in Iran of homo's in Saudi-Arabië, over het lot van de Afghanen of Sudanezen.

Het gros van die 'demonstranten' interesseert Palestina niets. En hoe ontoevallig: ze gebruiken dezelfde slogans als XR, dat in hun manifest ook ronduit schrijft te streven naar de totale omvorming van de huidige - onhoudbare - Westerse levensstijl.

Ook totaal niet toevallig: de aanjagende docenten zitten allemaal in heel bepaalde sectoren... 'Intersectional studies', 'Diversity', 'Social Science'. Dan weet je het wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213474707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:20 schreef probeer het volgende:

[..]
Het westen steunt Israël onvoorwaardelijk? Sinds wanneer?
Zelfs Joe Biden wringt zich door alle bochten om Israel te blijven steunen, ondanks alle onnodige burgerslachtoffers die ze creëren. In Nederland heeft het gerechtshof een verbod op levering van F-35-onderdelen ingesteld omdat het risico te groot is dat ze worden gebruikt om het humanitaire oorlogsrecht te schenden, dus het kabinet zoekt naar andere wegen om ze toch te leveren.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:27:23 #299
117098 Hathor
Effe niet
pi_213474712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:23 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Als daar de hele demonstratie om zou gaan had ik dat ook apart geworden, maar volgens mij moet je beter luisteren wat die demonstranten allemaal schreeuwen en doen
Ik hoor alleen maar free free palestine en alahu akbar. Het gebruikelijke riedeltje.
  woensdag 8 mei 2024 @ 23:27:45 #300
459912 FlippingCoin
pi_213474719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:24 schreef Alaianaya het volgende:

[..]
Nauwelijks; ik moest net één straat omlopen om boodschappen te doen. Dit wens ik niemand toe.. het komt wel erg dichtbij zo.
Niets van meegekregen maar je moest wel een straat omlopen?
Make up your mind.

Leugenaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')