Amsterdam zonder tuig is gewoon Utrechtquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zonde van al die mooie monumenten. Amsterdam is minus het tuig en ongeregeldheden best een mooie stad.
Je stond op de tweede plek, achterquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik haat trommels.
Aks he gaat zoeken in deze topics ben ik waarschijnlijk degene die het meest trommels heeft gezegd.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel vanuit het gemeentehuis gewaarschuwd dat de me ging ingrijpen
Drommelsquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je stond op de tweede plek, achter
[ afbeelding ]
Ja, het leek er op dat iemand inderdaad een bijtend goedje in zn gezicht kreeg. Zag er lelijk uitquote:
Hahaha ik was je voor!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je stond op de tweede plek, achter
[ afbeelding ]
quote:
Dat zijn de hype men voor de MEquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
Als je denkt dat jij nutteloos bent geweest vandaag: er zijn agenten op een jetski aan het meevaren met de linie.
Een enkeltje Gaza, Iran of Rusland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef Tekaschi het volgende:
Waar gaan ze heen met dat tuig? Het zal zich gewoon verplaatsen zoals vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |