Maar het Westen gaat dat niet doen. Overheden hier voelen daar nu nog geen enkele noodzaak toe en die laten zich echt niet onder druk zetten door een handjevol lui je nog net niet door het scherm kan ruiken die een gigantische teringzooi van de UvA maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Niet direct om deze demonstratie, maar als het Westen z'n onvoorwaardelijke steun intrekt denk ik wel dat Israel daar een fuck om geeft.
Achteruitrijalarm, is gebruikelijk bij grote voertuigen (ook grote bussen etc.).quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat zaag / spuitgeluid elke keer?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
''Kijk mij eens zielig, mishandeld en uitgeput zijn''
Toch liet ze haar masker even vallen, stinksnol.
Dat is wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'we are peacefull, viva viva intifada'
Een hoop woke onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef fjs het volgende:
Vraag me af wat er op die universiteiten voor onzin lessen gegeven worden. Gesteund natuurlijk door Iran.
Inderdaad wel apart. Die hele groep had kreupel naar huis moeten kruipen. Geen medelijden met deze zwervers.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
ik vind het wel weer een verkeerd signaal dat ze zonder consequenties kennen gaan.
Maar oke.
Dat verwijst naar een op voorhand zelf ingevuld "Arestantenformulier"quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Waarom hebben ze nummers op hun handen?? Neem aan niet als ziekelijk verwijzing??
Idd... Voor o.a. Hooligans, Wappies en Boeren heeft dit soort gedoe enorme consequenties gehad (terecht!) en dit tuig lijkt er gewoon mee weg te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
ik vind het wel weer een verkeerd signaal dat ze zonder consequenties kennen gaan.
Maar oke.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:24 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Inderdaad wel apart. Die hele groep had kreupel naar huis moeten kruipen. Geen medelijden met deze zwervers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |