Lijkt wel een trucje te zijn. Moet gelijk denken aan deze actie: https://twitter.com/emilykschrader/status/1637494204728242177. Daar een Iraanse voetballer even zwart gemaakt terwijl hij duidelijk grote maatjes was met een Israëlische teamgenoot.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:22 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat Joost gewoon 'nee' zegt tegen ze. Deze actie is zo naar, maar gelukkig wordt Joost alleen maar gelijk gegeven. En terecht.
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Dit is toch ook niet goed voor het mentale welzijn van dat 18-jarige meisje
Er zal morgen wel een bandje onder staan, dus het publiek boeit eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef Greys het volgende:
Deel publiek hoor je door haar heen. Zodra ze harder gaat zingen in het refrein niet meer.
Het is kut dat ze meedoen maar wat kan ze live zingen zeg.
Het jammere is dat het geroep van het publiek juist overkomt alsof ze het fantastisch vinden. En misschien is dat ook wel zo..
Nee, dat sowieso, maar goed, daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doen
Ah ja, dat is ook zo. Ik kan me nog wel herinneren dat er ooit gesproken werd over een West-Europees songfestival, zodat ons gedeelte van het continent ook eens kon winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De nasleep daarvan sowieso, de organisatie in 1980, het vertrek van Frankrijk en Italië begin jaren '80, de totale irrelevantie in de muziekindustrie in de jaren '80/'90, de opkomst van Oost-Europa in de jaren '90, Idols en zulke alternatieven, de bedroevende muziek in de jaren '00, de falende West-Europese landen,...
Er zijn genoeg momenten geweest dat de stekker eruit trekken prima logische te verklaren was.
quote:Israel next, and I missed the very start earlier where she does some Gunhild-like movements without obvious reason. The moment where the dancers appear on the circle from the dry ice is very clever. Some audible boos early on and at the end, but also some cheers and claps for what it's worth. You can't fault her vocals and it's atmospheric.
Nooit bezwijken voor druk van de gemeenschapquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doen
Benieuwd of mensen massaal gaan stemmen voor een "statement" van hun kant. In alle landen heb je een groep die echt pro Israël is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Juist dat boegeroep kan vrijdag nog wel voor wat extra jurystemmen zorgen vrees ik hahaha. In de trend van "Ze heefft het zelfs goed gedaan met al het boegeroep" zeg maar.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Oh ja die vrouwen stem is volkomen onnodig idd.
Raar dat ze dat toevoegen
Ergens verdient de EBU die shitshow wel als ze zouden winnen. Laat ze het dan maar eens proberen op te lossen, het is hun eigen fout dat het zo ver is gekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of mensen massaal gaan stemmen voor een "statement" van hun kant. In alle landen heb je een groep die echt pro Israël is.
quote:Cheers and claps for Norway from the start! Camerawork feels a little tighter to me than earlier. The intensity in some of the shots is amazing, especially the verses which are very tightly shot. I just wish the choruses were less zoomed out. I still get chills in the final chorus. Amazing performance, amazing song.
De regel schijnt dit jaar te zijn: alleen vlaggen van landen die deelnemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef drxanax het volgende:
Waarom zijn palestijnse vlaggen verboden en israelische blijkbaar niet?
Omdat Israel meedoetquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef drxanax het volgende:
Waarom zijn palestijnse vlaggen verboden en israelische blijkbaar niet?
Ik denk dat het dan gewoon in Duitsland gehouden zou wordenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Dave het volgende:
En waarschijnlijk zouden we er na wat gemorrel a la WK Qatar gewoon heen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |