Ben wel benieuwd naar publiekspoll straks. Zou het ding van Joost moeten zijn, zeker als laatste.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.
Ik zie een account dat het gewoon met de PROHIBITED TO FILM in beeld online pleurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Alle optredens worden weer gelekt op Twitter (X) zie ik...
Echt zo'n ongelofelijke plaat voor de kopquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.
@ me even met Joost's optreden dan zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Alle optredens worden weer gelekt op Twitter (X) zie ik...
Wat was een grotere storm die het ESF heeft overleefd? Ik denk meteen aan de vier winnaars van 1969, maar kom niet op iets wat erger zou zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF heeft grotere stormen overleefd (en dit zou misschien wel een heerlijke grote schoonmaak onder de fans betekenen), maar dit zou nog wel decennia enorm veel (terecht) gezeik opleveren natuurlijk.
Ik ben eigenlijk wel blij dat Joost gewoon 'nee' zegt tegen ze. Deze actie is zo naar, maar gelukkig wordt Joost alleen maar gelijk gegeven. En terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.
De Griekse pers zijn wel altijd heel fanatiek voor hun eigen land in de persruimtes en polls en zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.
Postcard nuquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:21 schreef aarontje112 het volgende:
Is Israel aan het zingen? Benieuwd of ze het zaalgeluid kunnen wegdraaien.
quote:First time seeing Italy in full thanks to streaming issues earlier. Angelina looks fantastic whenever she's framed by the dancers, but this is another song where the camerawork is just doing big zoom outs when we really need it to focus on Angelina and her dancers who are great. The throne moment is still brilliant and you can't fault Angelina other than her outfit. Still in with a shot of victory, but if she does win it won't be because of a lot of these staging choices. The stage lighting/effects are especially unexciting here apart from the pyro curtain at the end.
En het is dezelfde persoon die dat maandagavond deed en is nog niet gepakt schijnbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het wel weer bizar dat het account dat alle tv-beelden lekt geen last schijnt te hebben van haperingen
Ze zullen er ook niet heel veel tegen kunnen doen als iemand die beelden eenmaal heeftquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon die dat maandagavond deed en is nog niet gepakt schijnbaar.
De nasleep daarvan sowieso, de organisatie in 1980, het vertrek van Frankrijk en Italië begin jaren '80, de totale irrelevantie in de muziekindustrie in de jaren '80/'90, de opkomst van Oost-Europa in de jaren '90, Idols en zulke alternatieven, de bedroevende muziek in de jaren '00, de falende West-Europese landen,...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat was een grotere storm die het ESF heeft overleefd? Ik denk meteen aan de vier winnaars van 1969, maar kom niet op iets wat erger zou zijn.
Als iets op het internet staat, staat het daar voor altijd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ze zullen er ook niet heel veel tegen kunnen doen als iemand die beelden eenmaal heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |