Israël komt gewoon als 15e ofzo hoor. Geld stinkt niet bij de EBU, en dit is een televotingmagneet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zal wel te obvious zijn, met vijfde kunnen ze nog wegkomen.
Ik denk nog steeds dat Israel tussen twee favorieten geklemd gaat worden in de finale in de hoop dat het wat meer wegvalt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finale
Echt zo vermoeiendquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Greys het volgende:
Wat een lijers zijn dat joh.
Hij doet helemaal niks.
Die Israëlische delegatie spoort echt niet. Gelukkig in de quote tweets alleen maar bijval.
Als Israel wint heeft ESF een heel groot probleem. Ik wil niet zeggen dat het een doodvonnis is maar het komt dan wel in de buurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat hysterische gedoe omdat Israël meedoet, gaat mij veel te ver. Maar als winnaar omdat het publiek en dan een deel van de jury, ze massaal omarmt met dit flutlied, zou wel echt heel slecht zijn voor het ESF.
Ja, het is ook echt degene die op de foto gaat die niets te willen moet hebbenquote:
quote:Nutsa brings the best vocals of the semi so far (even though others were also brilliant)! There is indeed a lot of fire, and the audience clapping along throughout. As I said earlier, if Georgia fail to qualify, they cannot blame it on either Nutsa or her staging.
Georgia... Welcome back t the GF.
Het ESF heeft grotere stormen overleefd (en dit zou misschien wel een heerlijke grote schoonmaak onder de fans betekenenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Israel wint heeft ESF een heel groot probleem. Ik wil niet zeggen dat het een doodvonnis is maar het komt dan wel in de buurt.
Ja. Echt elke drie seconde haperen. Zie jij dat anderen het ook hebben? Zo ja waar? Dan kan ik dat doorgeven in m'n mail terug straks aan ze.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
De stream is weer in dikke problemen bij iedereen blijkbaar.
quote:One of the best songs of the year for me and one of my personal favourites. I literally couldn't stop listening to it the moment it dropped. The staging is... well, it starts well, has a couple of good moments, but otherwise nowhere near as good as the music video promised. And the vocals are about the same as we've had from Mustii all season. Still no idea how the public will receive this now.
Op Twitter bij heel veel accounts. Eigenlijk gewoon zo'n beetje iedereen die ik volg die niet bij de heel grote accounts als ESC Discord of ESCUnited zit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Echt elke drie seconde haperen. Zie jij dat anderen het ook hebben? Zo ja waar? Dan kan ik dat doorgeven in m'n mail terug straks aan ze.
das dan ook weer kinderachtig van ze.. Hey wij hebben niet gestemd op een premier die nu al meer dan 30.000 doden op zijn naam heeft staan om wraak!... Grow the fuck up.quote:
Volgens mij was daar best wel wat enthousiasme over toch? Wel de kanttekening dat ze niet gaan winnen enzo, maar dat gingen ze toch niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef Nexum het volgende:
Lees op Twitter dat Griekenland schijnbaar teleurstellend was
Maar je wil ze ook niet zo gunstig neerzetten dat ze er straks vandoor gaan met de winst lijkt mij...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Israël komt gewoon als 15e ofzo hoor. Geld stinkt niet bij de EBU, en dit is een televotingmagneet.
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef Nexum het volgende:
Lees op Twitter dat Griekenland schijnbaar teleurstellend was
De Israëlische delegatie is al jaren aan een stuk vrij onsympathiek. Hovi Star in 2016, die hele entourage van Netta in 2018 bijv.quote:
quote:Estonia does indeed work better with a live audience, including a couple of very enthusiastic people with Estonian flags. All my other issues with this remain - the empty staging, the aimless camera-angles, the shouty vocals. Just show me the veisson without zooming out and away from the stage! They have the entire audience going 'hey' with them which helps. Still could go either way when it comes to qualification.
Discord lag er vanmiddag ook uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Twitter bij heel veel accounts. Eigenlijk gewoon zo'n beetje iedereen die ik volg die niet bij de heel grote accounts als ESC Discord of ESCUnited zit.
Nee, maar heel in het begin zetten is ook weer vragen om gedoe.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je wil ze ook niet zo gunstig neerzetten dat ze er straks vandoor gaan met de winst lijkt mij...
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.quote:
Las dat vooral dat eerste shot slecht was. Maar goed ik heb het niet gekeken want ik wil de verrassing voor mezelf bewaren voor morgen. Hoop dat het een beetje meevalfquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was daar best wel wat enthousiasme over toch? Wel de kanttekening dat ze niet gaan winnen enzo, maar dat gingen ze toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |