Ik weet dat niet eigenlijk. Voor de EBU is er niet echt een dringende reden dat het ESF daar dan ook zou moeten plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Dave het volgende:
En waarschijnlijk zouden we er na wat gemorrel a la WK Qatar gewoon heen gaan.
Maar dan wel uit naam van Israel, mochten ze winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan gewoon in Duitsland gehouden zou wordenecht niet in Israël
Niet in beeld. Op band. Dacht ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef drxanax het volgende:
Als er idd een backing bij Joost is dan zit hij aan de max van zes mensen toch?
Ja dat wel..quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dan wel uit naam van Israel, mochten ze winnen.
Ze kunnen altijd zeggen net als in 2022 van "dit land is in oorlog, dit is niet veilig".quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet dat niet eigenlijk. Voor de EBU is er niet echt een dringende reden dat het ESF daar dan ook zou moeten plaatsvinden.
Gezien zijn zang-skills is het misschien absoluut nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Oh ja die vrouwen stem is volkomen onnodig idd.
Raar dat ze dat toevoegen
AZERBEIDZJANquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd zeggen net als in 2022 van "dit land is in oorlog, dit is niet veilig".
Maar ja wie wil het dan organiseren in samenwerking met Israël
quote:Big cheers and claps for Joost throughout. If you're still waiting for a 'surprise' magic bullet or Kaarija to appear on screen or on stage, you are going to be disappointed as again there are no surprises. It's all about expectations - expect fun, quirky graphics, great energy and a giant bird, not a miracle.
Huge cheers for Joost and hopefully no injuries from a packed crowd all attempting gabber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |