Zal wel een beetje meevallen denk ik maar die deugneuzen schieten zich onder het mom van een zero tolerance beleid zelf in de voet. GERNOT.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.
hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (forum:list_topics)<br><br>Je bent uit <span class='bannedForum'>[ESF] Eurovisie Songfestival</span> gebanned tot <span class='bannedForumUntil'>13-05-2024 @ 12:39:52</span>.<br>De opgegeven reden voor de ban is:<br><br>(<strong class='bannedForumReason'>Getroll in ESF</strong>)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.
Wat een gedoe.
Gvd Calandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (forum:list_topics)<br><br>Je bent uit <span class='bannedForum'>[ESF] Eurovisie Songfestival</span> gebanned tot <span class='bannedForumUntil'>13-05-2024 @ 12:39:52</span>.<br>De opgegeven reden voor de ban is:<br><br>(<strong class='bannedForumReason'>Getroll in ESF</strong>)
En jij maar in de weer, ook nog een smiley gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.
Wat een gedoe.
Voor @Scrummie vind ik dit nog het meest lulligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij maarin de weer, ook nog een smiley gemaakt.
EBU NEUK JE MOEDER
Eens. Die jongen was duidelijk erg druk met het ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor @:scrummie vind ik dit nog het meest lullig
Mwah, ik ga zo toch een beetje de geschiedenisboeken in toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor @:scrummie vind ik dit nog het meest lullig
Wat er zich nou heeft voorgevallen mag Joost wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.
Deze grap heb ik al 20 keer zien langskomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat er zich nou heeft voorgevallen mag Joost weten
Dat 19 mensen mij nadeden kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al 20 keer zien langskomen
Je krijgt hier dan ook geen like voor, sorry.
quote:
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef Bezsen het volgende:
Please @:yvonne het was maar 1 post en ik zal geen 1 keer met het I woord of P woord gebruiken
Gelachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
zou ik alleen leesrechten mogen krijgen @:yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |