Dank!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
For all the theories, there is no big surprise.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.quote:
Bij het begin van het hakken even een flinke boeM bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
In ieder geval aan het begin even een flinke boek had wel gepast
Nee hoor, dat is de laatste maanden echt erg geworden. Ik zag ook laatst een bericht van iemand die vertelde dat haar moeder was overleden, stonden er 5 reacties, 1 gewone, 4 keer een nudes/pussy bericht....quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEFquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, daar zul je de AR hebben. In de vorm van ARan.
Zou niet iedereen applaus krijgen?
Haha idd. Ik vind het wel een unieke staging eigenlijk en denk dat het op beeld zoveel leuker gaat overkomen. En dat het idd met publiek erbij een extra boost krijgt. Winnen voel ik helaas ook niet meer, maar dit nummer alleen al kan de top 5 wel binnen stormen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Het zou geen ESF-week zijn zonder staging meltdown.![]()
![]()
Ben je wel bij de jury show?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEF
![]()
Neequote:Op woensdag 8 mei 2024 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mensen hadden het steeds over dat Joost een beetje wiebelend op de grond komt of staat. Is dat misschien nog DAT ENE DING?
Leuk, Sims 1 poppetje.quote:
Zie het artikel in het Fries, er komen fotos voorbij van Joost met zijn ouders.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
Unseen als in niemand van de pers heeft het gezien in het perscentrum of op een online pers stream?
Niet best begreep ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Matige vocalsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |