Henk jongen, doe jij nou zo dom of ben je het. Je hebt alleen nog maar de laatste 30 seconden gezien van wat blijkbaar een explosie van beelden is op tv straks. Vergeet dat wat je aan foto's van uit de zaal hebt gezien. Daar is de staging helemaal NIET voor gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
De grootste anti climax zo’n beetje. En het stomme is we doen het als land helemaal zelf. Lied met potentie alleen wat leuke praatjes en een tegenvallende staging en je bent af.
Staging is ook van alle tijden hoor. Zie mensen onder een jurk vandaan, kekke dansjes, etcquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Dave het volgende:
[..]
In de tijd dat iedereen nog gewoon dezelfde staging had.
Zo eens met dit. Ok dan winnen we niet, maar we gaan waarschijnlijk wel een resultaat halen waar we sinds 1998! maar 3 keer aan toe zijn gekomen: een top 5!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:25 schreef TLC het volgende:
Nog voor Anouk kwam Nederland bijna nooit meer in de grande finale en nu maken we ons druk of een top 5 plek wel goed genoeg is
Dit is vanuit de zaal, niet de tv-stream.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:40 schreef Za het volgende:
Gelekte beelden van het gehele optreden, vast driedubbel:
https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
Draaiorgel genotquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Japepk het volgende:
[..]
Staging is ook van alle tijden hoor. Zie mensen onder een jurk vandaan, kekke dansjes, etc
Na het diepe dal waarin ik me besef dat er geen mega vernieuwende troef is, ga ik weer langzaam weer stijgen uit de teleurstelling en denk ik: ' Ah wat ziet dit er toch wel weer gezellig uit..'quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:40 schreef Za het volgende:
Gelekte beelden van het gehele optreden, vast driedubbel:
https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
Ik lees dit:quote:
In de link staat het gehele optreden, vooraanzicht geen flarden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef TLC het volgende:
Idd we hebben nog niks gezien behalve wat flarden en iets van horen zeggen![]()
Eens, we moeten ook niet overdrijvenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Euhm het is geen Eurovisie Stagingfestival h? Tuurlijk het draagt allemaal bij en moet kloppend zijn maar man oh man wat staren sommigen hier zich blind op de staging.
Ik heb zelf vooral het gevoel als ik het nu zie dat we dingen missen die we nog zeker zien als kijker.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:47 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Na het diepe dal waarin ik me besef dat er geen mega vernieuwende troef is, ga ik weer langzaam weer stijgen uit de teleurstelling en denk ik: ' Ah wat ziet dit er toch wel weer gezellig uit..'
Ja hoor, 1 camerastandpunt, camera's in beeld. Dit is niet de officiele stream.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Za het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
In de link staat het gehele optreden, vooraanzicht geen flarden.
Perfect beeld ook, professioneel ingezoomd op de juiste momenten, van opening t/m de outro, had je dit al gezien dan?
Waarom wordt er gezegd: "we hebben alleen maar flarden?"quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef Dave het volgende:
Ja hoor, 1 camerastandpunt, camera's in beeld. Dit is niet de officiele stream.
In het bericht zelf staat ook:
Shownieuws heeft de beelden, die er uiteraard nog niet zo mooi uitzien als morgenavond op tv, online gezet.
Goed plan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:59 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom wordt er gezegd: "we hebben alleen maar flarden?"
Dit is het complete optreden, een perfecte impressie, ik zal hem apart zetten, want dit lijkt me gezeur.
Kloptquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja hoor, 1 camerastandpunt, camera's in beeld. Dit is niet de officiele stream.
In het bericht zelf staat ook:
Shownieuws heeft de beelden, die er uiteraard nog niet zo mooi uitzien als morgenavond op tv, online gezet.
Vanuit de zaal gefilmd. Niet zoals het morgen op tv te zien is. Geeft wel een beeld, maar geen goed en volledig beeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:59 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom wordt er gezegd: "we hebben alleen maar flarden?"
Dit is het complete optreden, een perfecte impressie, ik zal hem apart zetten, want dit lijkt me gezeur.
Gezeur.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanuit de zaal gefilmd. Niet zoals het morgen op tv te zien is. Geeft wel een beeld, maar geen goed en volledig beeld.
Dat vind jij, maar dit zijn niet de tv beeldenquote:
Dat is geen gezeur, dit zijn geen gelekte beelden van het optreden. Dit soort filmpjes zijn er wel meer. De tv-beelden hebben we nog niet gezien, dit wel.quote:
Dat zie je wel duidelijk aan het einde ook. We wachten het morgen af.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar dit zijn niet de tv beelden
Waar zijn die beelden dan, ik zie alleen fragmenten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
Dat is geen gezeur, dit zijn geen gelekte beelden van het optreden. Dit soort filmpjes zijn er wel meer. De tv-beelden hebben we nog niet gezien, dit wel.
Wat zie je wel duidelijk aan het einde?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zie je wel duidelijk aan het einde ook. We wachten het morgen af.
Die fragmenten zijn k geen tv-beelden. Die zijn ook uit de zaal gefilmd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Za het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan, ik zie alleen fragmenten.
En Wiwi en die Ier van ESFUnited (? Of een andere fansite) zijn hartstikke positiefquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef CityPigeon het volgende:
GJ, Marco en die van songfestival.be hebben allemaal de daadwerkelijke beelden gezien.
En die zijn allemaal negatief.
Waar vind ik de volledige act, van A tot Z scherp in beeld, ingezoomd en wel, met intro en outro, van vandaag heb je een link?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die fragmenten zijn k geen tv-beelden. Die zijn ook uit de zaal gefilmd.
Dat de ondertiteling nog mist etc. Zo zal er wel meer zijn qua effecten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat zie je wel duidelijk aan het einde?
Van de tv-beelden? Niet/nergens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Za het volgende:
[..]
Waar vind ik de volledige act, van A tot Z scherp in beeld, ingezoomd en wel, met intro en outro, van vandaag heb je een link?
Zoals morgen op TV? Nergens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Za het volgende:
[..]
Waar vind ik de volledige act, van A tot Z scherp in beeld, ingezoomd en wel, met intro en outro, van vandaag heb je een link?
Maar dit is toch niet wat er straks op tv te zien is. Dit is wat er in de zaal te zien is, en door iemand daar gefilmd is met een telefoon. Niks gehackt. Het vertelt niks over wat er allemaal aan beeldwisselingen zijn van camera's die op de gekste plekken hangen in de Arena.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Za het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
In de link staat het gehele optreden, vooraanzicht geen flarden.
Perfect beeld ook, professioneel ingezoomd op de juiste momenten, van opening t/m de outro, had je dit al gezien dan?
De pers in perscentrum en in het online perscentrum heeft dat wel gezien, natuurlijk niet bedoeling dat dat al gedeeld wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Za het volgende:
[..]
Is ook maar net wat je verwachtingen zijn he.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Wiwi en die Ier van ESFUnited (? Of een andere fansite) zijn hartstikke positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |