Dat had ik alleen met O'G3ne. Enige keer dat ik chagrijnig was omdat we te hoog eindigden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een verschil met vorig jaar. Toen schaamde ik me gewoon voor onze inzending:)
OG3NE bij de jury’s was toen wel vrij gênant inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat had ik alleen met O'G3ne. Enige keer dat ik chagrijnig was omdat we te hoog eindigden.
En shalalie shalala is ondertussen soort van guilty pleasure/culthitje geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
Ik schaamde me alleen bij Trijntjemaar dat was gelukkig geen probleem tijdens de finale.
Ach die was gelukkig wel nog fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
Ik schaamde me alleen bij Trijntjemaar dat was gelukkig geen probleem tijdens de finale.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
En shalalie shalala is ondertussen soort van guilty pleasure/culthitje geworden.
na de finale pas ( uurtje erna ofzo)quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer kunnen we ook alweer zien wie waar is geëindigd gister? Pas zaterdag?
Als laatstequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
de vraag die altijd gesteld wordt: hoelaat moet Joost morgen
plaatje niet te zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef DevK het volgende:
[ afbeelding ]
Europino is er gewoon bij.(Joost zijn IG story)
Dat wisten we toch meteen al? Er zijn te veel 'televotemagneten' dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
Oké we gaan niet winnen, hadden weer eens veel te hoge verwachtingen en ook weer te grote ideeën hier.
Maar het klinkt wel echt als iets voor een hoge televotescore.
Dit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het zo ontzettend tegenvalt. We mogen haten op Stefano Keizers voor een weekje
Morgen weer een dag Henk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:14 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ipv stijgen zijn we nog dubbel hard weggezakt bij de bookmakers. Echt enorm zonde. Goed lied voor een mooie eindklassering. Staging weer op z’n Nederlands onvoldoende. Eigenlijk is het niet te geloven hoe we onze glazen weer ingooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |