quote:Marko Puri¨ic (born 5 July 1995), known professionally as Baby Lasagna, is a Croatian singer, songwriter and music producer. From 2011 to 2016 and from 2018 to 2022, Puri¨ic served as the guitarist for Manntra, a Croatian rock band. While still a member of the band, they participated in Dora 2019, securing the fourth position with the song "In the Shadows" with a total of 12 points. Following his tenure with the group, he transitioned to pursue a solo career in 2023.On 21 October 2023, Puri¨ic released his debut single "IG Boi" under the pseudonym Baby Lasagna through Molly Studios.[ Two months later, in December 2023, his second single "Don't Hate Yourself, But Don't Love Yourself too Much" was released. He was among the participants of Dora 2024, the Croatian selection for the Eurovision Song Contest 2024, with the song "Rim Tim Tagi Dim"; he advanced from his semi-final on 23 February 2024 and ultimately won the final on 25 February. The song debuted at number 24 on the HR Top 40 chart, making it Puri¨ic's first chart entry in Croatia.
Ik zou het verschrikkelijk sneu vinden als hij van een politieke stem zou verliezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:44 schreef Meridiaan het volgende:
Deze man moet het maar gaan doen tegen Israël zaterdag
Nederland hoog bij de televote. Als Israël weinig juriepunten krijgt winnen wijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:14 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik had eerst mijn persoonlijke twijfels of dit zou moeten winnen maar na die gelekte cijfers uit Italië vind ik het wel sneu voor hem. De gedoodverfde favoriet die het straks gaat afleggen in een politiek schouwspel. Zo zuur voor de kroaten.
Wij krijgen van de jury helemaal niks denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland hoog bij de televote. Als Israël weinig juriepunten krijgt winnen wij
En zijn verloofde heeft de videoclip en staging geregisseerd. Figuranten in videoclip ook allemaal bekenden van hem, en het is ook zijn kat in de videoclip met 1 oog.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:37 schreef Fretwork het volgende:
Leuke gast, maar ik kan echt niet wennen aan die compleet vlakke opname. Alsof alles onder een handdoek is opgenomen.
Wel heel charmant overigens dat ie het helemaal zelf geeft gemaakt thuis. Je gunt het hem wel.
Dat is wel echt cute.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
En zijn verloofde heeft de videoclip en staging geregisseerd. Figuranten in videoclip ook allemaal bekenden van hem, en het is ook zijn kat in de videoclip met 1 oog.
En hij zou eerst niet mee doen met nationale selectie, pas toen iemand uitviel moest hij ineens snel invallen en staging maken.
Dit hoop ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
Maar een geweldige uitslag dus hoop dat ze er alsnog blij mee kunnen zijn.
Gefeliciteerd Baby Lasagna, de winnaar bij de televotes met 337 punten, en daarmee de echte winnaar wmb.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
Arm Kroatië, hebben de bookmakers ineens een keer niet gelijk.![]()
Maar een geweldige uitslag dus hoop dat ze er alsnog blij mee kunnen zijn.
The Common Linnets zijn het hier mee eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het verschrikkelijk sneu vinden als hij van een politieke stem zou verliezen.
Die foto rechts, wow.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:43 schreef musicmaker92 het volgende:
Als een held thuis ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Dat is van een huldiging van het Kroatisch voetbalelftal na het WK 2018.quote:
Ik bleef al lang kijken, ben ik er ingetrapt.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is van een huldiging van het Kroatisch voetbalelftal na het WK 2018.
Shit, ik ookquote:Op maandag 13 mei 2024 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bleef al lang kijken, ben ik er ingetrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |