Dat is de tactiek van Hamas. Eerst als beesten tekeer gaan bij een laffe aanslag, en dan schuilen onder de vaak helemaal niet zo onschuldige burgerbevolking, in de hoop later nog meer joden te kunnen vermoorden, verkrachten, martelen en ontvoeren. De internationale verontwaardiging waar jij zo hard aan meedoet moet die tactiek doen slagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje de hele wereld al weken zegt dat er heel veel onschuldige doden gaan vallen.
Ik niet. Die onschuldigen zijn slachtoffer van Hamas dat is zuur maar als Hamas wordt uitgeroeid dan zijn ze daarvan af. Dan gaan ze achter een ander clubje haatbaarden aanrennen dat alle joden wil uitroeien, dat weet ik ook wel, maar juist daarom is het onzin om te doen alsof er vrede te sluiten is.quote:Maar vindt jij geen probleem?
Ahhhh het was Hamas die mensen afschoot die voedsel stalen bij een hulpkonvooiquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is de tactiek van Hamas. Eerst als beesten tekeer gaan bij een laffe aanslag, en dan schuilen onder de vaak helemaal niet zo onschuldige burgerbevolking, in de hoop later nog meer joden te kunnen vermoorden, verkrachten, martelen en ontvoeren. De internationale verontwaardiging waar jij zo hard aan meedoet moet die tactiek doen slagen.
[..]
Ik niet. Die onschuldigen zijn slachtoffer van Hamas dat is zuur maar als Hamas wordt uitgeroeid dan zijn ze daarvan af. Dan gaan ze achter een ander clubje haatbaarden aanrennen dat alle joden wil uitroeien, dat weet ik ook wel, maar juist daarom is het onzin om te doen alsof er vrede te sluiten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind veel Palestijnse burgers helemaal niet zo onschuldig om mee te beginnen. En dat er slachtoffers vallen heb je in elke oorlog, daarnaast is het hier ook nog eens een extra gevolg van hoe de Palestijnse terroristen strijden, niet Israël.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje de hele wereld al weken zegt dat er heel veel onschuldige doden gaan vallen.
Maar vindt jij geen probleem?
En zo is het. HowardRoark houdt gewoon van oorlog.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
En dat er slachtoffers vallen heb je in elke oorlog,
Ja joh, is toch maar genocide. Die vrouwen en kinderen zullen er wel om gevraagd hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind veel Palestijnse burgers helemaal niet zo onschuldig om mee te beginnen. En dat er slachtoffers vallen heb je in elke oorlog
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ahhhh het was Hamas die mensen afschoot die voedsel stalen bij een hulpkonvooi
Of die journalisten en hulpverleners vermoord, media verbiedt en gebouwen van media en ziekenhuizen aanvalt
En die lijken niet teruggeeft of verbergt, lijken waarvan zelfs duidelijk is dat ze onschuldig zijn. Nee grapje baby's zijn ook allemaal hamasHet is natuurlijk makkelijk om overal maar Israël de schuld van te geven, maar deze mensen schieten zonder probleem hun eigen burgers neer. Er zijn talloze videos van gewapende mannen op trucks die schieten richting elke burgers die iets van humanitaire hulp willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Zulke stropoppen kun je voor je houden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En zo is het. HowardRoark houdt gewoon van oorlog.
Van genocide is totaal geen sprake.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja joh, is toch maar genocide. Die vrouwen en kinderen zullen er wel om gevraagd hebben.
Dat woord heeft zijn waarde helemaal verloren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja joh, is toch maar genocide. Die vrouwen en kinderen zullen er wel om gevraagd hebben.
Dat zeg ik. Het was Hamas en niet het IDF die mensen dood schoot bij dat hulpkonvooi.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om overal maar Israël de schuld van te geven, maar deze mensen schieten zonder probleem hun eigen burgers neer. Er zijn talloze videos van gewapende mannen op trucks die schieten richting elke burgers die iets van humanitaire hulp willen.
[ twitter ]
Heb jij wel eens overwogen om te solliciteren bij het ICC? Jij zou zo al die rechters kunnen vervangenquote:
En weer allerlei stropoppen, wat een zwaktebod.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het was Hamas en niet het IDF die mensen dood schoot bij dat hulpkonvooi.
Ook de aanval op hulpverleners van World Central Kitchen was Hamas en niet Israel
Coup van 7 januari 2021 op het Amerikaans congres? Hamas!
Kom eens met goede argumenten dat het genocide is dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens overwogen om te solliciteren bij het ICC? Jij zou zo al die rechters kunnen vervangen
Niet echt, er is gewoon een verdrag wat de contouren van genocide vrij helder vastlegt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat woord heeft zijn waarde helemaal verloren.
De tussenvonnissen staan gewoon online. Beetje zoeken en veel lezen. Veel beter dan Twitter.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kom eens met goede argumenten dat het genocide is dan?
Ik vind het meer een zwaktebod als iemand dag in dag uit in elk topic met een beredenering komt als "maar Hamas"quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En weer allerlei stropoppen, wat een zwaktebod.
Enige wat jij doet is jij-bakken en Google maar antwoorden geven. Dat is idd dan lastig discussie voeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik vind het meer een zwaktebod als iemand dag in dag uit in elk topic met een beredenering komt als "maar Hamas"
Dat maakt het moeilijk om een discussie te houden op inhoud
Als je de tussenvonnissen had gelezen dan wist je zelf ook dat het ICC nergens heeft benoemd dat er genocide plaatsvind in Gaza. Enkel dat door de manier van oorlogvoering (grotendeels geforceerd door Hamas), de civiele bevolking hard wordt getroffen wat een mogelijke indicator voor genocide kan zijn en daarom verder moet worden onderzocht. Mocht er echter genocide plaatsvinden dan duurt zo'n onderzoek te lang en vandaar dat het ICC de stappen en aanbevelingen heeft gedaan richting beide partijen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De tussenvonnissen staan gewoon online. Beetje zoeken en veel lezen. Veel beter dan Twitter.
je roept zelf dus maar wat. Is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De tussenvonnissen staan gewoon online. Beetje zoeken en veel lezen. Veel beter dan Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |