Er is geen boogschieten. Morgen ga ik weer trainen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je pijn in je arm hebt en niet meer kunt schieten?
Ah ok .. veel plezier en doe voorzichtigquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er is geen boogschieten. Morgen ga ik weer trainen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
2 posts boven je zie je mn antwoord.....
quote:
Over een paar dagen jaquote:
Helaas hier niet, maar drink er een biertje opquote:
Er is wat in Gent maar daar ga ik niet bij zijnquote:
Die van jou zullen nu een paar maanden extra had aan de bak moeten als ze naar Parijs gaan jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas hier niet, maar drink er een biertje op
De laatste kanshebber moet zich over een kleine twee weken nog kwalificeren in de tweezonder in Luzern op het OKT. Altijd een spannend gebeuren want laatste kansquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou zullen nu een paar maanden extra had aan de bak moeten als ze naar Parijs gaan ja
Hoeveel heb je er die gaan? Zonder die ene die zich nog op het OKT moet laten zien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste kanshebber moet zich over een kleine twee weken nog kwalificeren in de tweezonder in Luzern op het OKT. Altijd een spannend gebeuren want laatste kans
4 heren en 2 dames, goede score dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er die gaan? Zonder die ene die zich nog op het OKT moet laten zien?
Zeker netjesquote:
Niet echtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker netjes
En voor jou drukke maanden
Das gemeenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet echtZe zitten in het Nederlands team en ik ben niet eindverantwoordelijk nu dus kijk het gewoon als toeschouwer
Ach ja, coach van PSV gaat ook niet mee met het Nederlands elftal.quote:
Een hele horde nog welquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef pullup het volgende:
Maar ik heb al weer een hele horde klaargestoomd voor de laatste wereldbeker ( 7 mannen 2 dames) en daarna gaan we naar Henley. Ze zijn goed genoeg (wellicht zelfs beter dan enkelen uit het olympisch team) om de volgende cyclus weer in te stromen voor Los Angeles.Dan ben ik klaar voor dit seizoen. En ga ik in Frankrijk fietsen
Is toch iets anders he, dat zijn geen individuele sporters.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, coach van PSV gaat ook niet mee met het Nederlands elftal.
Is al mooi dat ik vroeger een paar keer ben mee geweest maar alles is wat meer binnen de lijntjes en strakker geregeld. Ik doe het opleiden voornamelijk
Zo gaat dat jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch iets anders he, dat zijn geen individuele sporters.
Of kunnen ze er bij jou ook 1 uitpikken voor de Holland 8?
Ik ben vergeten gehandicapt te worden en dat was mijn vraag niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben vergeten gehandicapt te worden en dat was mijn vraag niet.Ik had het over Pullup zijn dingen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag jou wel in de drakenboot
stupidity has become as common as common sense was before
Daar vroegen ze om, dus nu krijgen ze klappen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:48 schreef pullup het volgende:
Pittige confrontatie met de studenten hier in Amsterdam
Je bent in ieder geval consequentquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vroegen ze om, dus nu krijgen ze klappen.
Ook alquote:
Er zijn er voldoende die daar meer moeite mee hebbenquote:
Stukje van die show gezienquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger sloten we ze gewoon op
[ x ]
Ja!quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Stukje van die show gezienOnze Joost is een beginner
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs zijn schouders zijn neits vergeleken bij Polen...![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had een paar biertjes op het werk gedronken.... en toen met honger en een (nog net toegestaan) roesje boodschappen gaan doen....
Je raad het al... Hele mand vol met impuls aankopen...
Ik heb nog een flesje wijn dat nu open gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ajobiquote:
< Pulls up besides pullupquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog een flesje wijn dat nu open gaat
Proostquote:
Ah leukquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ajobi![]()
Geweldig dat! Wat een toeval. Ik ben sinds een weekn die hele Downton Abbey serie weer aan het binchen... Ik vind dat heerlijk. De stijl, de manier van communiceren... en oma natuurlijk
Ik ken oma eigenlijk niet in een andere rol... om eerlijk te zijn.. wil ik dat ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leukIk vind het ook echt een toffe serie en erg leuk elke keer om weer terug te zien. Oma is inderdaad fantastisch
Sowieso ook een goede actrice Maggie Smith, vooral in dit soort rollen
Een Cotes du Rhone 2020 van Guigalquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat voorn wijntje heb je ontkurkt, mijn waarde?
Haar scenes en haar band met Isobel, de moeder van Matthew, vind ik ook zo geweldigquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken oma eigenlijk niet in een andere rol... om eerlijk te zijn.. wil ik dat ook niet.
Ze is voor mij gewoon de Dowager Countess of Grantham in lijf en leden
Maar eens geweldig... haar expressie, blikken, intonatie... gewoonweg briljant
Ja, eensch. Ze zijn aan elkaar gewaagdquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haar scenes en haar band met Isobel, de moeder van Matthew, vind ik ook zo geweldigBegint als een soort haat/liefde soort-van-vriendschap, maar uiteindelijk worden ze oprecht heel close
Hier een 2024 Evian, verrassend licht van smaakquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Een Cotes du Rhone 2020 van Guigal
Bij de appie gehaald deze keer en hij is beter dan verwacht
Vooral die Pfas afdronk glijd de keel inquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een 2024 Evian, verrassend licht van smaak
Dezelfde als in wijn bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooral die Pfas afdronk glijd de keel in
Nou ja, plots.quote:
De rellen gaan door op het Rokin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er voldoende die daar meer moeite mee hebben
Trap er niet in!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, plots.
Ze komen er nu achter dat het al lang een plaag moet zijn
De vraag is vooral, hoe krijg je het weer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trap er niet in!
Puur macht over land plan.
[ afbeelding ]
"het rijk moet bepalen hoe we hier mee om moeten gaan"
Echt hč.. Oh groot almachtig rijk, vertel ons, vertel wat we moeten doen! Dit kan echt niet zo.. verlos ons!
200 Eensch! Dát is de vraag!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag is vooral, hoe krijg je het weer weg.
En daar heb ik nog nooit een antwoord op gehoord.
Net als bij micro-plastics niet.
No worries Ome Soros betaald. Vooraf en achterafquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Langharig werkschuw tuig gaat weer op hier.
En dat tuig is nog dom ook. De M.E. aanvallen met een AT er achter. Whoopsie wordt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een Duitse docu te kijken.. acht mijn Duits redelijk goed, maar deze moest ik opzoeken
"Denkmalpfleger"Ze zijn in ieder geval erg goed in woorden aan elkaar rijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals dit: Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft![]()
Prachtig!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval erg goed in woorden aan elkaar rijgen.
Zoals dit: Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No worries Ome Soros betaald. Vooraf en achteraf
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een Duitse docu te kijken.. acht mijn Duits redelijk goed, maar deze moest ik opzoeken
"Denkmalpfleger"Die wist ik ook niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Was dat zoiets als Ruigrok?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:34 schreef pullup het volgende:
Oh ze hebben het inderdaad gesloten daar
Zonde
Ruigoordquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat zoiets als Ruigrok?
Ahja, dingen die leuk zijn totdat politiek zich ermee bemoeitquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruigoord![]()
Het was een niet heel groot stukje maar lag overal een beetje tussenin en achter.
Allerlei oude loodsen waar lekkere rommelmarkten of aftandse sportschooltjes en dergelijke in te vinden waren.
Echt gezellig en je kon er mooi met iedereen kleppen het was voor alle leeftijden door elkaar
En wat gaat die Sonos dan doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
Moet even checken hoe het hiermee staat, reed er elke dag door maar is nu al even afgesloten die weg.
Ik hoop niet dat ze dat dicht mikken![]()
Stuur ik Soros op ze af hoor
Geen idee, die schijnt overal altijd achter te zittenquote:
Gaat een fijne woonwijk worden, vast voor expatsquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ahja, dingen die leuk zijn totdat politiek zich ermee bemoeit
Dat heeft weinig nut dan als ie er alleen achter zitquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, die schijnt overal altijd achter te zitten
Overal is een groot woord, laten we het bij geënsceneerde ellende houdenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, die schijnt overal altijd achter te zitten
Nee, daar komen alleen nutella-winkelsquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat een fijne woonwijk worden, vast voor expats
Nee die zijn voor het centrum voorlopigquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar komen alleen nutella-winkels
Onbeschoftheid ten top weerquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
Goede genderreveal weer![]()
Ook volkomen negeren dat je vriendin onder zit waarschijnlijk 2 weken nodig heeft om van al dat blauw af te raken![]()
[ x ]
NOG wel ja, maar nu hebben ze daar dus een extra wijk voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zijn voor het centrum voorlopig
Yes, ongelooflijkquote:
Doe dit nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
Ook volkomen negeren dat je vriendin onder zit waarschijnlijk 2 weken nodig heeft om van al dat blauw af te raken![]()
[ x ]
Beter gewoon een paar hectare bos afbranden met zo'n genderrevealquote:
Eet zequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< verorbert koude schotel dankzij ongebreidelde inkoop
Mo worries, laat je een keer of 5 inspuiten!quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef pullup het volgende:
En dit is ook nog presidentskandidaat in de States @:prisha![]()
[ afbeelding ]
Inspuiten door wie?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mo worries, laat je een keer of 5 inspuiten!
Oh, ik dacht ze daar er The Donald voor hadden om mensen in te spuiten.quote:
Je dacht...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ze daar er The Donald voor hadden om mensen in te spuiten.
Die zwangere vrouw heeft een sterkere reactie op het feit dat die dame onder het blauw zit dan op de gender reveal zelfquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Mag het hopen jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zwangere vrouw heeft een sterkere reactie op het feit dat die dame onder het blauw zit dan op de gender reveal zelf
Naar mannetje weer vanavond.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ff denken wie dat gaat zijn .... Modric denk ik
hahaha neem je verlies en klaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar mannetje weer vanavond.
Maar ja, dat kan je voor dat hele team zeggen
Die zijn ook te matig op het moment jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is het m ... maar die waren al eerder uitgeschakeld
Volgens Xavi niet hoor .... in de competitie dan ... Over een jaartje hebben ze weer hun stadion terug en kan het afbetalen opnieuw beginnen dat al eeuwig bezig is ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ook te matig op het moment ja
Overal Mario ... veel geblesseerde spelersquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:20 schreef mario390 het volgende:
gelukkig moet laimer niet meer spelen
we hebben nu al 4 gewonden speler![]()
kalajdzic,alaba, xaver schlager, a.schlager,
weet je dat en megakatastrophe inquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Overal Mario ... veel geblesseerde spelers
Mjah, weet ook nog niet of ze nou wel blij moeten zijn dat Xavi blijft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens Xavi niet hoor .... in de competitie dan ... Over een jaartje hebben ze weer hun stadion terug en kan het afbetalen opnieuw beginnen dat al eeuwig bezig is ...
In Brasil wist ik ... niet gecheckt precies waar ... Maar het weer wordt steeds een stukje extremer..quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat en megakatastrophe in
rio was, yasmin heeft beelden geplaatst
de fluss is overgelopen
Kijk das niet in Rio de Janeiro, maar in het zuiden tegen Uruguay aan.. het blijft natuurlijk net zo erg ..quote:
Goedemorgen Dotquote:
quote:
Doe ik nooit zo veel aanquote:
Pullup altijd bezig.quote:
Ik kom zo in de lente en zomer elke keer door het Vondelpark in de vroegte en er zijn dit jaar wel veel mensen die rondjes hardlopen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pullup altijd bezig.
ZOuden mensen nog aan dauwtrappen doen, vroeger (Ahum) stapte we vroeg op de fiets en gingen dauwtrappen.
Tegenwoordig hoor ik niemand daar meer over
Goed toch, mee bewegen is gezondquote:Op donderdag 9 mei 2024 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom zo in de lente en zomer elke keer door het Vondelpark in de vroegte en er zijn dit jaar wel veel mensen die rondjes hardlopen.
Moderne dauwtrappenquote:
Ja weer eens wat anders dan fietsenquote:
Waar ligt Amsersfoort?quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:59 schreef Domnivoor het volgende:
Een foto van mij bij het weerbericht![]()
FOK! Wat een weer: mistig begin, later mooi lenteweer
En goedemorgen
gelukkig was het een dead wormquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef pullup het volgende:
En dit is ook nog presidentskandidaat in de States @:prisha![]()
[ afbeelding ]
Prutsers, en dan klagen ze als wij alle Chinezen op elkaar vinden lijkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/home/vi(...)s-doorgaan~a70974e1/
Dit is de Houdini of Baryshnikov onder de panda's denk ikquote:
Maar uh, ga je vandaag mee rellen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is de Houdini of Baryshnikov onder de panda's denk ik
Nee even niet, het is hemelvaartquote:
Palestijnse vlagquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:04 schreef chufi het volgende:
Gisteren hing dit bij mij in de straat ..
[ afbeelding ]
komt wel dichtbij
Dat sowiesoquote:
Het ligt allemaal heel gevoelig tegenwoordig en voor je het weet word je voor antisemiet uitgemaaktquote:
Dat verbaasd mij nietsquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef chufi het volgende:
Vreedzaam protest in Malmö... voornamelijk vrouwen die meelopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik zit in Parijs, dus ben bang dat ik het ga missen, maar Joostquote:
Viel spasss!quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit in Parijs, dus ben bang dat ik het ga missen, maar Joost![]()
Het gaat echt heel gaaf worden denk ikquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat echt heel gaaf worden denk ik
Stoplichten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hier zijn slim,
hoe kan het nou dat bij thuisbezorgd de tijd tot bezorging soms oploopt ipv netjes afloopt?
quote:
Wij hebben lang geleden eens pizza besteld, en dan kon je de route van de bezorger volgen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hier zijn slim,
hoe kan het nou dat bij thuisbezorgd de tijd tot bezorging soms oploopt ipv netjes afloopt?
En dan ook nog koude pizza krijgen zekerquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hebben lang geleden eens pizza besteld, en dan kon je de route van de bezorger volgen.
Tot 3x toe stond die in de aangrenzende straat en keerde weer om om een andere kant op te gaan.
Wij bellen naar zijn baas met dat verhaal. Dat hij er bijna was en weer omkeerde.
Lauw.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ook nog koude pizza krijgen zeker
Al kan dat bedrijf er niet perse wat aan doen,quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Lauw.
En 10 euro korting op de volgende.
Nooit meer wat besteld (daar).
Ow, hier is het al een tijd bezigquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:45 schreef Prisha het volgende:
Nog 15 minuten en dan gaat het beginnen jonguhhh![]()
![]()
Wutquote:
Dit was de pizzaketen zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al kan dat bedrijf er niet perse wat aan doen,
zeker niet als de bezorger van thuisbezorgd is
Zijn al redelijk wat tanks gesneuveldquote:
Nee, nog niet, de inleidende beschieten zijn wel geopendquote:
quote:
quote:
Hoppa!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie, gooi zomaar een paar borden kapot
Show zeker primaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij maakt er wel een show van... maar niet mijn stijl.
Dat vond ik wel echt goed. Sowieso tot nu toe wel leukere muziek dan de eerste halve finale.quote:
Veel up tempo welquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vond ik wel echt goed. Sowieso tot nu toe wel leukere muziek dan de eerste halve finale.
Behoorlijkquote:
Net was een Fransmanquote:
En zonder baard vind ik ze toch net iets leuker , die Oostenrijkse vrouwenquote:
Misschien lust ze wel worstquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zonder baard vind ik ze toch net iets leuker , die Oostenrijkse vrouwen
Eenschquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zonder baard vind ik ze toch net iets leuker , die Oostenrijkse vrouwen
Die folkloristische nummers vind ik altijd wel iets hebben ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het wel goed dat ze origineel gekleed is
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die folkloristische nummers vind ik altijd wel iets hebben ...
FTFYquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef Prisha het volgende:
Die Jacqueline vind alles leuk wat ik niet leuk vind
quote:
Aandoenlijk maar t gaat t niet worden denk ikquote:
Dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht net 56 te horen ofzoiets
quote:
Dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit wat ik allemaal zie
Nee nog nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
IS JOOST AL GEWEEST?!!!
Zit het een beetje te missen geloof ik
Idd. Die vorige zangeres met 4 mannen had tenminste mannen met een luier-stringquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:08 schreef D. het volgende:
Dat 'zangeresje met 4 mannen in het zwart' is wel erg niet origineel
Nog een kwartier ongeveer dan komt iequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef pullup het volgende:
IS JOOST AL GEWEEST?!!!
Zit het een beetje te missen geloof ik
Ah dan heb ik het goed getimedquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Puuuluuup onze eigen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Puuuluuup onze eigen![]()
[ afbeelding ]
De ene pullup is de andere nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:16 schreef pullup het volgende:
Subtiel is Puuuluuup helaas niet
Maar ik heb de rest niet gezien
quote:
quote:
Beetje madness achtig. Leuk wel!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het niveau stijft duidelijk naar mate het vordert
uh huhquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het niveau stijft duidelijk naar mate het vordert
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |