SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef fietsie het volgende:
Ach ja, nabestaanden vinden een opgeloste cold case ook altijd wel fijn. En als iemand niet eerder over heeft willen praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendschap heeft opzich ook niet te maken met hoe vaak je elkaar spreekt. Dus als we nu af en toe eens wat contact hebben
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik weet. En het ergste is nog dat het een premium item is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, da's dan heel pittig voor haar. En voor jou in ieder geval fijn te weten dat jij niet de veroorzaker bent.
En @:Z80 Televaag zat weer eens fout. Ik heb hier echt nog nooit een blauwe afvalwagen zien rondrijden. Vroeger waren ze groen en nu wittig.
Ik verbaas me er vooral ook over dat ze niets (online) hebben staan over het aantal asielopvangers hier. Denk dat alle journalisten druk bezig zijn om horrorverhalen te verzinnen schrijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik weet. En het ergste is nog dat het een premium item is.
Betalen voor nepnieuws.
Ik zit ook met verbazing te kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeetje, in het aanmeldformulier voor het Songfestival lijkt wel te hebben gestaan dat men een treurig kijkende goth-a-like moet zien.
In ieder geval voor deze halve finale.
Zang van Engeland was matig. Te druk met klimmen en beklommen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Engeland krijgt geen punten uit oost europa. En wat een verschil met de stem van de deelnemer van vorig jaar.
Je kunt kijken of je hier een clubje haters kunt verzamelenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Euw god. Moet ik dat ESF gaan volgen om mee te kunenn praten ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Helemaal vergeten BBC aan te zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
En waar is Graham Norton
Ik mis de grappige vileine gay![]()
De blije gay en serieuze kerel waarvan ik de geaardheid niet weet… doen het niet voor me.
Al zijn ze beter dan Cornald
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt kijken of je hier een clubje haters kunt verzamelen
serieus, ben jij heel druk met dat ESF? Ik niet hoor, maar dan kan ik er rekening mee houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er kan niet op ze worden gestemd, maar ze mogen dus wel al een keer optreden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helemaal vergeten BBC aan te zetten.
En waarom doen Duitsland en UK mee terwijl ze toch al meedoen zaterdag? Of is dat nu anders?
Staat zo veel in. Pagina 18 zwart omrand.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef fietsie het volgende:
De uitslag staat de dag erna toch in de krant ?
Big five laten altijd hun liedje al horen in een halve finalequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helemaal vergeten BBC aan te zetten.
En waarom doen Duitsland en UK mee terwijl ze toch al meedoen zaterdag? Of is dat nu anders?
Vroeger was ik er drukker mee. Nu drie avonden liedjes luisteren en mopperen op alles wat fout is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus, ben jij heel druk met dat ESF? Ik niet hoor, maar dan kan ik er rekening mee houden
Ik wel, hopelijk mijn cliënten ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |