quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Prinses Stephanie van Monaco
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Jemig!!!quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Mensen worden ouder, heeeel raar..quote:
Wa vind je nu precies flauw? Name it or get lostquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen worden ouder, heeeel raar..
Ze is 52 inmiddels. En doet kennelijk (bless her!) niet aan allerlei cosmetische ingrepen.
En uiteraard is dit een niet-flatterende foto ook nog eens. Beetje flauw wel.
"Oud" is ook: futloos gecoiffeerd haar, jampotglazen plus 'n retard-montuur en een trui van de kringloop?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja hallo hee, deze cover stamt af van 1986, bijna 40 jaar geleden. Mensen worden oud enzo.
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef Mylene het volgende:
Het is toch de strekking van dit topic, dat mensen oud worden? Dit waren de overige twee bij het artikel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt! Jouw post hoort gewoon bij dit topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef Mylene het volgende:
Het is toch de strekking van dit topic, dat mensen oud worden? Dit waren de overige twee bij het artikel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze verhuisd is naar Zweden.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:06 schreef Radegast het volgende:
Manouk van der Meulen, zo'n mooie vrouw vond ik dat altijd. Al jaren niet meer gezien als actrice.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen worden ouder, heeeel raar..
Ze is 52 inmiddels. En doet kennelijk (bless her!) niet aan allerlei cosmetische ingrepen.
En uiteraard is dit een niet-flatterende foto ook nog eens. Beetje flauw wel.
Victoria Koblenko kan er ook bij:quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook gelijk bijna blank geworden,quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag als eerste die onderste foto. Ik herkende haar bijna niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is ook gelijk bijna blank geworden,.
Oei! Daar waren veel jongens van mijn leeftijd vroeger verliefd op. Toen ze zong, Ouragan. Maar niet zo mooi oud geworden dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Een plaatje is zoveel leuker.quote:Op maandag 2 september 2024 16:28 schreef Aventura het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWJlMHQ3ZGFrdWRlZQ==
Onherkenbaar! Wat waren ze knap.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer Bold & Beautiful: Hunter Tylo
[ afbeelding ]
Doodzonde dat ze ooit aan haar gezicht heeft laten sleutelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nog meer Bold & Beautiful: Hunter Tylo
[ afbeelding ]
Dit staat bij een van de comments.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:41 schreef Leandra het volgende:
Damn, van 1966....
Misschien net een slecht fotomoment, dat kan ook.
Holy shit.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:47 schreef Mylene het volgende:
Olivier Martinez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft die een nasty scheiding met Halle Berry gehad. Hij ziet er ziekelijk uit.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:47 schreef Mylene het volgende:
Olivier Martinez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit staat bij een van de comments.
He had a motorcycle crash last year and had a traumatic brain injury among other injuries like facial fractures. Perhaps that’s got something to do with it.
Ik vind Fajah Lourens er nu veel beter uitzien. De fijne lijntjes in het gezicht en de nettere uitdossing en make-up staan haar goed. Ze heeft alleen een heel andere mond nu. Ik kan m'n vinger er niet op leggen waar dat nu in zit (botox? facings?).quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie jaar geleden zag ze er 20 jaar ouder uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Victoria Koblenko kan er ook bij:
[ afbeelding ]
Botox zal ze sowieso niet in haar lippen hebben; dan lagen ze lam.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Fajah Lourens er nu veel beter uitzien. De fijne lijntjes in het gezicht en de nettere uitdossing en make-up staan haar goed. Ze heeft alleen een heel andere mond nu. Ik kan m'n vinger er niet op leggen waar dat nu in zit (botox? facings?).
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Botox zal ze sowieso niet in haar lippen hebben; dan lagen ze lam.
https://ultherakliniek.nl/resultaten/ervaringen/fajah-lourens/quote:Op donderdag 26 september 2024 13:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Fajah Lourens er nu veel beter uitzien. De fijne lijntjes in het gezicht en de nettere uitdossing en make-up staan haar goed. Ze heeft alleen een heel andere mond nu. Ik kan m'n vinger er niet op leggen waar dat nu in zit (botox? facings?).
Ik ga meteen een afspraak boeken.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://ultherakliniek.nl/resultaten/ervaringen/fajah-lourens/
En ze heeft nog iets laten doenquote:Op donderdag 26 september 2024 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga meteen een afspraak boeken.
Ik zal wel gek zijn, maar ik zie nauwelijks verschil. Alleen in haarbandquote:Op donderdag 26 september 2024 13:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://ultherakliniek.nl/resultaten/ervaringen/fajah-lourens/
https://www.geo.tv/latest(...)-lands-in-hot-watersquote:Op donderdag 26 september 2024 11:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit staat bij een van de comments.
He had a motorcycle crash last year and had a traumatic brain injury among other injuries like facial fractures. Perhaps that’s got something to do with it.
Ik ben van 62 en kreeg daarnet nog een complimentje dat ik er goed uitzag. Gisteren m'n buurvrouw al. Ben dan ook 20 kilo kwijt. Semtex weet wel hoe ik er uit heb gezien.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:41 schreef Leandra het volgende:
Damn, van 1966....
Misschien net een slecht fotomoment, dat kan ook.
Dit vind ik wel mooi. Klassiek maar toch modern. Nu is ze duizend in dozijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Drie jaar geleden zag ze er 20 jaar ouder uit.
[ afbeelding ]
Plastic.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:53 schreef loveli het volgende:
Facings, haar eigen gebit was gewoon leuk en niet zo Colgate.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |