quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Prinses Stephanie van Monaco
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Jemig!!!quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Mensen worden ouder, heeeel raar..quote:
Wa vind je nu precies flauw? Name it or get lostquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen worden ouder, heeeel raar..
Ze is 52 inmiddels. En doet kennelijk (bless her!) niet aan allerlei cosmetische ingrepen.
En uiteraard is dit een niet-flatterende foto ook nog eens. Beetje flauw wel.
"Oud" is ook: futloos gecoiffeerd haar, jampotglazen plus 'n retard-montuur en een trui van de kringloop?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja hallo hee, deze cover stamt af van 1986, bijna 40 jaar geleden. Mensen worden oud enzo.
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef Mylene het volgende:
Het is toch de strekking van dit topic, dat mensen oud worden? Dit waren de overige twee bij het artikel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt! Jouw post hoort gewoon bij dit topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:42 schreef Mylene het volgende:
Het is toch de strekking van dit topic, dat mensen oud worden? Dit waren de overige twee bij het artikel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze verhuisd is naar Zweden.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:06 schreef Radegast het volgende:
Manouk van der Meulen, zo'n mooie vrouw vond ik dat altijd. Al jaren niet meer gezien als actrice.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen worden ouder, heeeel raar..
Ze is 52 inmiddels. En doet kennelijk (bless her!) niet aan allerlei cosmetische ingrepen.
En uiteraard is dit een niet-flatterende foto ook nog eens. Beetje flauw wel.
Victoria Koblenko kan er ook bij:quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook gelijk bijna blank geworden,quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag als eerste die onderste foto. Ik herkende haar bijna niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is ook gelijk bijna blank geworden,.
Oei! Daar waren veel jongens van mijn leeftijd vroeger verliefd op. Toen ze zong, Ouragan. Maar niet zo mooi oud geworden dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Een plaatje is zoveel leuker.quote:Op maandag 2 september 2024 16:28 schreef Aventura het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWJlMHQ3ZGFrdWRlZQ==
Onherkenbaar! Wat waren ze knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |