Ja tussen de slangenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef Paul het volgende:
ashley past idd goed bij het groepje plastic vrouwen in de jungle
Komt 1000% nieuw seizoenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Nog weinig nieuws over een nieuw seizoen van BB. Het huis staat er nog gewoon zag ik in juni toen ik in een vliegtuig richting Schiphol vloog naar de Buitenveldertbaan
Deze maand uiterlijk eind van de maand zal het wel bekend worden gemaakt.
Dat was te verwachten, te veel gedoe met sommige streamers die overal over belde en mailden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:24 schreef xdiashalizx het volgende:
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
Hoop zo dat de livestream er gewoon komen gaat!!!
ze hebben toch nog nooit heel het account leeggemaakt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Nee, ze zijn aan het teasen. Doen ze jaarlijks.
Nee, het was even weg en toen weer terug. Gebeurde onlangs ook bij TVOH of zo dacht ik. Denk dat ze aan het online verbouwen zijn voor het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ze hebben toch nog nooit heel het account leeggemaakt?
Wel met streams hoor. Dat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Waarschijnlijk zonder livestream en hosts dit jaar. Liveshows waren toch al dramatisch en voegde niet veel toe de laatste tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |